Nieuwe update voor de Voys 4G app voor Android

Joris Beltman
op 5 april 2017

We hebben de Voys 4G app voor Android een flinke update gegeven. Bij elke versie van de app kijken we wat er goed gaat en waar er verbeteringen mogelijk zijn. Deze feedback ontvangen we ook regelmatig van onze klanten waarvoor onze hartelijke dank. Ons app-development team heeft veel van die feedback verwerkt in deze nieuwste update. Deze toevoegingen en verbeteringen zitten er…

Meer lezen


Flexibeler bereikbaar met de verbeterde gebruikers-feature

Joris Beltman
op 20 februari 2017

Het is update time! Freedom, ons online telefonieplatform, maken we voor elke ondernemer zo vriendelijk mogelijk. De laatste tijd zijn we bezig geweest om het platform meer userbased te maken. Dit doen we zodat individuele gebruikers eenvoudiger hun bereikbaarheid kunnen beheren. De oude situatie De gebruikers-feature werd bij het instellen van de telefonie weinig gebruikt (slechts door 2% van onze gebruikers),…

Meer lezen


De Voys 4G app voor iPhone is vernieuwd!

Joris Beltman
op 17 februari 2017

We hebben prachtig nieuws voor onze klanten die een iPhone gebruiken. Gisteren lanceerden we de nieuwste versie van de Voys 4G App. Deze versie heeft Callkit-integratie waardoor je de app veel beter en sneller kunt gebruiken. In de nieuwste software van de iPhone, iOS10, zit Callkit. Hierdoor kunnen wij zeer belangrijke updates doorvoeren in onze app, waardoor deze veel beter te gebruiken…

Meer lezen


Stel je openingstijden in voor de feestdagen!

Joris Beltman
op 20 december 2016

De feestdagen komen er weer aan! Om rustig te kunnen genieten van alle gezelligheid, is het verstandig om nog even kritisch te kijken naar je belplan. Je wilt immers niet gestoord worden als jij je vol overgave stort op de kerstkransjes, glühwein en rollades. Stel daarom je openingstijden en meldingen in. Openingstijden & meldingen Is jouw bedrijf tijdens de kerstdagen gesloten,…

Meer lezen


Vijf tips om over te stappen naar een telefooncentrale in de cloud

Joris Beltman
op 16 december 2016

Kostenbesparing, gemak en de vele functionaliteiten zijn de voornaamste beweegredenen om van een eigen IP-telefooncentrale over te stappen op een telefooncentrale in de cloud. Waar Voys tot enkele jaren terug volop IP-telefooncentrales verkocht en installeerde; leveren we vandaag de dag enkel nog hosted telefonie. Steeds meer bedrijven stappen over naar een telefooncentrale in de cloud. Hoewel het kinderlijk eenvoudig is,…

Meer lezen


5 redenen waarom je als zelfstandige de Voys app moet gebruiken

Joris Beltman
op 4 oktober 2016

Waarom je als zelfstandige de Voys app moet gebruiken? Om te beginnen: niets moet. Onze app gebruiken dus ook helemaal niet. Toch kan het kan je wel een hoop plezier, een professionelere uitstraling en daardoor meer klanten = omzet = geld = een langere mooiere vakantie opleveren. Maar, nogmaals, niets moet. De Voys app is een vaste telefoon, maar dan in…

Meer lezen