19.53 uur – Update: De update is succesvol. De storing is opgelost. Alle systemen werken weer zoals het hoort.
19.30 uur – Update: De oplossing wordt op dit moment getest.
18.30 uur – Update: De oorzaak van het probleem is inmiddels bekend en we werken aan een oplossing. De vertraging bij het afspelen van meldingen is inmiddels verholpen, echter is hierdoor slimme volgorde van rinkelen en tijdelijke doorschakeling tijdelijk niet volledig beschikbaar.
16.50 uur – Op dit moment kunnen er problemen met afspelen van meldingen in keuzemenu’s en wachtrijen. We zijn bezig dit probleem te onderzoeken en op te lossen.
Status: Actueel
Impact: Keuzemenu’s en wachtrijen
Duur: Vanaf 16:50
Als je telefoons niet meer werken, probeer dan eerst het volgende:
Haal 10 seconden het stroom van je router. Je internetverbinding ververst zich en je toestellen gaan zich opnieuw registreren. Dit lost heel veel problemen heel snel op.
Is het nog niet opgelost? Haal dan vervolgens 10 seconden het stroom van je toestel. Wacht 10 seconden en sluit je toestel weer aan. In het geval van een draadloze handset, haal dan het stroom van het basisstation.
Lukt het zo nog niet, kijk dan eens in onze hulppagina’s. Kom je er dan nog niet uit? Neem dan contact met ons op. We krijgen het zeker weer aan de praat voor je.
Werkt je internet op kantoor of thuis niet? We hebben een snelle oplossing om toch bereikbaar te blijven.
Wil je een sms-bericht ontvangen als er een storing is? Meld je dan aan voor de gratis storingsberichtenservice. Je ontvangt een sms wanneer er een storing met grote impact is en nog een sms wanneer deze is opgelost.
Mogen we cookies plaatsen om sitegebruik te analyseren, de site te verbeteren en reclamecampagnes te optimaliseren?
Erg vervelend dat we deze specifieke review niet voor je kunnen vinden. Bekijk al onze reviews om erachter te komen wat klanten van ons vinden!
Kiyoh pagina!