Een storing bij je internetprovider. Kijk op de website van je eigen provider of er bekende problemen zijn.
Een storing in je netwerk. Dit kan bijvoorbeeld een router of switch zijn die niet naar behoren werkt. Neem contact op met je netwerkbeheerder als je vermoedt dat het probleem aan je netwerk ligt.
Lukt het daarmee niet, bel ons dan op 03 303 4020. Ons team Klantgeluk helpt je graag verder.
Mijn telefoons werken niet meer
Als je telefoons niet meer werken, probeer dan eerst het volgende:
Herstart je router
Haal 10 seconden het stroom van je router. Je internetverbinding ververst zich en je toestellen gaan zich opnieuw registreren. Dit lost heel veel problemen heel snel op.
Herstart je toestel
Is het nog niet opgelost? Haal dan vervolgens 10 seconden het stroom van je toestel. Wacht 10 seconden en sluit je toestel weer aan. In het geval van een draadloze handset, haal dan het stroom van het basisstation.
No luck? We helpen graag!
Lukt het zo nog niet, kijk dan eens in onze hulppagina’s. Kom je er dan nog niet uit? Neem dan contact met ons op. We krijgen het zeker weer aan de praat voor je.
Doorschakelen naar GSM- nummer of Voys App
Werkt je internet op kantoor of thuis niet? We hebben een snelle oplossing om toch bereikbaar te blijven.