VoIP-telefonie voor prachtige bedrijven

die helemaal klaar zijn voor de toekomst

Bereken je kosten

Advies nodig? Bel ons op 03 303 4000 of

vraag een offerte aan

Voordelen van bellen via het internet

Voys levert al 12 jaar vaste telefonie via het internet. Daarmee zijn we de meest ervaren aanbieder in de telecommarkt. Een fysieke telefooncentrale is met onze VoIP-telefonie niet meer nodig. Het maakt niet uit waar jouw toestel staat: op kantoor, thuis, of een internetcafé in Laos, zolang er een internetverbinding is, kun je bellen met je Belgische vaste telefoonnummer.

Optimaal bereikbaar

Met VoIP van Voys maak je je organisatie optimaal bereikbaar. Zo hoef je nooit meer een telefoontje te missen, omdat je zelf instelt dat een oproep niet alleen op jouw telefoon rinkelt, maar ook wordt doorgezet naar je GSM, naar de telefoons van collega’s of een antwoordservice.

Flexibel en betrouwbaar

Telefonie van Voys schaalt altijd mee met de grootte van je bedrijf. Je telefooncentrale hebben we namelijk in het internet gebouwd. Daardoor is deze altijd maximaal beveiligd, voorzien van de nieuwste technische mogelijkheden en volledig up to date.

Vriendelijk voor je portemonnee

De maandelijkse tarieven en beltarieven met VoIP van Voys zijn flink lager dan de beltarieven van traditionele telefonie-aanbieders. Een aansluiting inclusief telefoonnummer bij Voys heb je al vanaf € 8,- per maand.

Een essentieel onderdeel van telefonie is het telefoonnummer.

Heb je al één of meerdere telefooonnummers, dan wil je die natuurlijk behouden. Wij kunnen alle telefoonnummers overnemen van je huidige provider. Natuurlijk blijf je in de tussentijd gewoon bereikbaar.

Nieuwe telefoonnummers hebben we in elke regio; van Brugge tot Genk en van Antwerpen tot Brussel.

Meer over telefoonnummers

Bellen zonder telefoons is als timmeren zonder hamer of als wielrennen zonder fiets.

Wij leveren je toestellen die direct gebruiksklaar zijn. Je hoeft ze alleen nog maar aan te sluiten op je internetverbinding en je kunt meteen bellen.

Ben je regelmatig onderweg? Dan beheer je via onze smartphone-app je bereikbaarheid en je kunt er zelfs mee bellen.

Bekijk alle VoIP telefoons

In ons vriendelijke online beheersysteem stel je zelf je bereikbaarheid in.

Freedom: zo heet onze online telefooncentrale. Jij hebt alle vrijheid om je telefonie zo in te stellen dat jouw bedrijf optimaal bereikbaar is voor jouw klanten.

In Freedom maak je gebruik van allerlei handige functies om je telefonie precies op maat te maken voor jouw bedrijf, bijvoorbeeld met openingstijden of een keuzemenu.

Wat zijn de kosten?

Je bepaalt zelf hoe uitgebreid je je telefonie maakt en betaalt alleen voor wat je gebruikt. Je zit nergens aan vast, want alle diensten zijn per dag opzegbaar.

Bekijk alle mogelijkheden

Al 12 jaar de gelukkigste klanten in de telecomwereld

Zij gaven in 100 reviews hun mening over de diensten en service van Voys.

Trevo Media BVBA

Christophe Gaethofs
Gelukkig met de oplossing?
Zeer tevreden
Prettig contact?
Zeer prettig

Ik ben Zeer tevreden met de oplossing en vind het contact Zeer prettig.

Pluspunten
Keep up the good work!
Verbeterpunten
• Eventueel transparanter kostenoverzicht per klant voor resellers: nu is het vaak zelf even puzzelen welke diensten er actief staan om deze vervolgens aan te kunnen rekenen. • Meerdere VoIP-accounts in mobiele app. Ik weet niet of dit technisch haalbaar is, maar het zou handig zijn om net zoals op de VoIP-toestellen of andere soft-phones, ook meerdere accounts te kunnen gebruiken op de smartphone app van Voys.
10

bvba Huisartsen De Pril

De Pril Danny
Gelukkig met de oplossing?
Zeer tevreden
Prettig contact?
Zeer prettig

Ik ben Zeer tevreden met de oplossing en vind het contact Zeer prettig.

Verbeterpunten
-
9

O’Neill Belgium

Marc Lindemann
Gelukkig met de oplossing?
Tevreden
Prettig contact?
Zeer prettig

Ik ben Tevreden met de oplossing en vind het contact Zeer prettig.

Verbeterpunten
-
9

BlueHippo

michiel rondelez
Gelukkig met de oplossing?
Zeer tevreden
Prettig contact?
Zeer prettig

Ik ben Zeer tevreden met de oplossing en vind het contact Zeer prettig.

Verbeterpunten
-
9

ap Raes bvba

Ann Raes
Gelukkig met de oplossing?
Niet tevreden, niet ontevreden
Prettig contact?
Prettig

Ik ben Niet tevreden, niet ontevreden met de oplossing en vind het contact Prettig.

Pluspunten
Ik zit al maanden met een "vaste" telefoon die om een of andere reden nog altijd niet werkt. Het contact met de beller verdwijnt ook heel vaak en de lijn is soms volledig afgebroken. Ook is er heel vaak ruis op de lijn. Ik vind dit eigenlijk best vervelend. Voor de rest is het contact met jullie echt wel heel aangenaam, vriendelijke telefonisten, aangename mails... Misschien ligt het wel aan mijn echtgenoot die het niet ziet zitten om de vaste telefoon op mijn bureau te installeren. Graag eens jullie feedback en misschien hulp om het zelf in orde te kunnen brengen. Mvg, Ann Raes
Verbeterpunten
Het is niet altijd duidelijk welke telefoon precies waar zijn vaste stekje heeft. Het zou fijner zijn als de posten bv ipv een nummer een naam zouden dragen. Bv bereidingsruimte, toonbank, bureau, uitpak, keuken, slaapkamer...
7

Pkvosecondhandstore

Peter Verleysen
Gelukkig met de oplossing?
Zeer tevreden
Prettig contact?
Prettig

Ik ben Zeer tevreden met de oplossing en vind het contact Prettig.

Pluspunten
Alles ok monenteel
Verbeterpunten
-
9

Joos Decock BVBA

Joos Decock
Gelukkig met de oplossing?
Zeer tevreden
Prettig contact?
Zeer prettig

Ik ben Zeer tevreden met de oplossing en vind het contact Zeer prettig.

Pluspunten
Goed systeem , goede service Nog geen enkel negatief punt ervaren
Verbeterpunten
-
10

VDV Communicatie

Frank Vandevelde
Gelukkig met de oplossing?
Tevreden
Prettig contact?
Prettig

Ik ben Tevreden met de oplossing en vind het contact Prettig.

Pluspunten
- Het doorschakelen naar Telenet werkte niet in het begin. Dit was een instelling tussen Telenet en Voys die moest in orde gebracht worden. Dit duurde een paar dagen, intussen is zeer duidelijk met de klant gecommuniceerd. - Als starter is werken met dit systeem geen evidente zaak. Maar we zijn telefonisch geholpen geweest waarna alles veel duidelijker is. - De app is inderdaad een zeer interessante tool die een volledige bediening op afstand mogelijk maakt. Dit is super!
Verbeterpunten
Voor veel items bestaan losse help teksten. Als beginneling is dit echter niet duidelijk. We zijn telefonisch geholpen geweest en nu kunnen we verder. Toch heb ik voor mezelf een korte handleiding gemaakt. Ik kan me voorstellen dat iemand die niet computer minded is dit geen evidente zaak is om met Voys aan de slag te gaan. Daarom zou ik toch voorstellen om werk maken van een beknopte handleiding. Want eens u de instellingen heb gedaan vervaagt de kennis snel.
8

Carbofisc

Carels
Gelukkig met de oplossing?
Zeer tevreden
Prettig contact?
Zeer prettig

Ik ben Zeer tevreden met de oplossing en vind het contact Zeer prettig.

Pluspunten
Heel goeie opvolging en directe oplossingen bij vragen. Zeer goeie service.
Verbeterpunten
-
10

Global Services

Geert Gysel
Gelukkig met de oplossing?
Zeer tevreden
Prettig contact?
Zeer prettig

Ik ben Zeer tevreden met de oplossing en vind het contact Zeer prettig.

Verbeterpunten
-
10

8 van de 10.000 bedrijven die vertrouwen op Voys

We ♥ our customers.

Daarom helpen we vol overgave met het inrichten van jouw telefonie tot het werkt zoals jij wilt.

Ons Klantgeluk-team zit altijd voor je klaar!

Klant worden bij Voys?

We verwelkomen je heel graag! Meer dan 10.000 bedrijven gingen je voor.

  • Dagelijks opzegbaar
  • 12 jaar ervaring
  • Superveilig netwerk

Bereken je kosten

8.9

is ons gemiddelde klantcijfer