VoIP-telefonie voor prachtige bedrijven

die helemaal klaar zijn voor de toekomst

Bereken je kosten

Advies nodig? Bel ons op 03 303 4000 of

vraag een offerte aan

Voordelen van bellen via het internet

Voys levert al 12 jaar vaste telefonie via het internet. Daarmee zijn we de meest ervaren aanbieder in de telecommarkt. Een fysieke telefooncentrale is met onze VoIP-telefonie niet meer nodig. Het maakt niet uit waar jouw toestel staat: op kantoor, thuis, of een internetcafé in Laos, zolang er een internetverbinding is, kun je bellen met je Belgische vaste telefoonnummer.

Optimaal bereikbaar

Met VoIP van Voys maak je je organisatie optimaal bereikbaar. Zo hoef je nooit meer een telefoontje te missen, omdat je zelf instelt dat een oproep niet alleen op jouw telefoon rinkelt, maar ook wordt doorgezet naar je GSM, naar de telefoons van collega’s of een antwoordservice.

Flexibel en betrouwbaar

Telefonie van Voys schaalt altijd mee met de grootte van je bedrijf. Je telefooncentrale hebben we namelijk in het internet gebouwd. Daardoor is deze altijd maximaal beveiligd, voorzien van de nieuwste technische mogelijkheden en volledig up to date.

Vriendelijk voor je portemonnee

De maandelijkse tarieven en beltarieven met VoIP van Voys zijn flink lager dan de beltarieven van traditionele telefonie-aanbieders. Een aansluiting inclusief telefoonnummer bij Voys heb je al vanaf € 8,- per maand.

Een essentieel onderdeel van telefonie is het telefoonnummer.

Heb je al één of meerdere telefooonnummers, dan wil je die natuurlijk behouden. Wij kunnen alle telefoonnummers overnemen van je huidige provider. Natuurlijk blijf je in de tussentijd gewoon bereikbaar.

Nieuwe telefoonnummers hebben we in elke regio; van Brugge tot Genk en van Antwerpen tot Brussel.

Meer over telefoonnummers

Bellen zonder telefoons is als timmeren zonder hamer of als wielrennen zonder fiets.

Wij leveren je toestellen die direct gebruiksklaar zijn. Je hoeft ze alleen nog maar aan te sluiten op je internetverbinding en je kunt meteen bellen.

Ben je regelmatig onderweg? Dan beheer je via onze smartphone-app je bereikbaarheid en je kunt er zelfs mee bellen.

Bekijk alle VoIP telefoons

In ons vriendelijke online beheersysteem stel je zelf je bereikbaarheid in.

Freedom: zo heet onze online telefooncentrale. Jij hebt alle vrijheid om je telefonie zo in te stellen dat jouw bedrijf optimaal bereikbaar is voor jouw klanten.

In Freedom maak je gebruik van allerlei handige functies om je telefonie precies op maat te maken voor jouw bedrijf, bijvoorbeeld met openingstijden of een keuzemenu.

Wat zijn de kosten?

Je bepaalt zelf hoe uitgebreid je je telefonie maakt en betaalt alleen voor wat je gebruikt. Je zit nergens aan vast, want alle diensten zijn per dag opzegbaar.

Bekijk alle mogelijkheden

Al 12 jaar de gelukkigste klanten in de telecomwereld

Zij gaven in 100 reviews hun mening over de diensten en service van Voys.

Joos Decock BVBA

Joos Decock
Gelukkig met de oplossing?
Zeer tevreden
Prettig contact?
Zeer prettig

Ik ben Zeer tevreden met de oplossing en vind het contact Zeer prettig.

Pluspunten
Goed systeem , goede service Nog geen enkel negatief punt ervaren
Verbeterpunten
-
10

VDV Communicatie

Frank Vandevelde
Gelukkig met de oplossing?
Tevreden
Prettig contact?
Prettig

Ik ben Tevreden met de oplossing en vind het contact Prettig.

Pluspunten
- Het doorschakelen naar Telenet werkte niet in het begin. Dit was een instelling tussen Telenet en Voys die moest in orde gebracht worden. Dit duurde een paar dagen, intussen is zeer duidelijk met de klant gecommuniceerd. - Als starter is werken met dit systeem geen evidente zaak. Maar we zijn telefonisch geholpen geweest waarna alles veel duidelijker is. - De app is inderdaad een zeer interessante tool die een volledige bediening op afstand mogelijk maakt. Dit is super!
Verbeterpunten
Voor veel items bestaan losse help teksten. Als beginneling is dit echter niet duidelijk. We zijn telefonisch geholpen geweest en nu kunnen we verder. Toch heb ik voor mezelf een korte handleiding gemaakt. Ik kan me voorstellen dat iemand die niet computer minded is dit geen evidente zaak is om met Voys aan de slag te gaan. Daarom zou ik toch voorstellen om werk maken van een beknopte handleiding. Want eens u de instellingen heb gedaan vervaagt de kennis snel.
8

Carbofisc

Carels
Gelukkig met de oplossing?
Zeer tevreden
Prettig contact?
Zeer prettig

Ik ben Zeer tevreden met de oplossing en vind het contact Zeer prettig.

Pluspunten
Heel goeie opvolging en directe oplossingen bij vragen. Zeer goeie service.
Verbeterpunten
-
10

Global Services

Geert Gysel
Gelukkig met de oplossing?
Zeer tevreden
Prettig contact?
Zeer prettig

Ik ben Zeer tevreden met de oplossing en vind het contact Zeer prettig.

Verbeterpunten
-
10

Antwerpen à la Carte

Ludo
Gelukkig met de oplossing?
Zeer tevreden
Prettig contact?
Zeer prettig

Ik ben Zeer tevreden met de oplossing en vind het contact Zeer prettig.

Verbeterpunten
-
10

Huisartsenpraktijk Gloriant

Stijn Piessens
Gelukkig met de oplossing?
Zeer tevreden
Prettig contact?
Zeer prettig

Ik ben Zeer tevreden met de oplossing en vind het contact Zeer prettig.

Pluspunten
Zeer vriendelijke en vlotte communicatie. Dossierbeheerder (Eva) is makkelijk bereikbaar, ook snel antwoord op e-mails. Het systeem werkt perfect, zeer goede geluidskwaliteit. Makkelijk te installeren, makkelijk zelf in te stellen. Kortom een enorme verbetering ten opzichte van onze oude analoge centrale via Proximus.
Verbeterpunten
De app werkt niet op de iPhone 10. Dit had ik graag op voorhand geweten en niet achteraf moeten ontdekken. De facturatie is niet altijd even duidelijk , eenmalige kosten, vaste kosten, ... Je krijgt een offerte voor de opstart, dus ik ik had ook liever 1 factuur met eenmalige kosten gehad en geen twee (of in ons geval zelfs drie).
10

bvba De Munnynck Servaas

Francis De Munnynck
Gelukkig met de oplossing?
Tevreden
Prettig contact?
Zeer prettig

Ik ben Tevreden met de oplossing en vind het contact Zeer prettig.

Pluspunten
Makkelijke overschakeling. Bij problemen makkelijk bereikbaar en direct een oplossing.
Verbeterpunten
-
10

dierenarts Van Haver

Els
Gelukkig met de oplossing?
Tevreden
Prettig contact?
Prettig

Ik ben Tevreden met de oplossing en vind het contact Prettig.

Verbeterpunten
-
8

Brussels Airport Company

Gebruers Philippe
Gelukkig met de oplossing?
Zeer tevreden
Prettig contact?
Zeer prettig

Ik ben Zeer tevreden met de oplossing en vind het contact Zeer prettig.

Pluspunten
Zeer professionele benadering van de klant. Zeer snel en efficïent in het aanreiken van de juiste en beste oplosssing.
Verbeterpunten
Eerste kennismaking had toch beter face-to-face geweest. Beter voor vertrouwen en verpersoonlijking van het bedrijf.
8

Nv Super Europ

Vandergucht Stijn
Gelukkig met de oplossing?
Tevreden
Prettig contact?
Prettig

Ik ben Tevreden met de oplossing en vind het contact Prettig.

Pluspunten
Ik had reeds tel. gesprek ivm het adres Nv Super Europ, bij het opmaken van de factuur. Maar is nog steeds ingeschreven op mijn privaat adres.
Verbeterpunten
-
8

8 van de 10.000 bedrijven die vertrouwen op Voys

We ♥ our customers.

Daarom helpen we vol overgave met het inrichten van jouw telefonie tot het werkt zoals jij wilt.

Ons Klantgeluk-team zit altijd voor je klaar!

Klant worden bij Voys?

We verwelkomen je heel graag! Meer dan 10.000 bedrijven gingen je voor.

  • Dagelijks opzegbaar
  • 12 jaar ervaring
  • Superveilig netwerk

Bereken je kosten

8.9

is ons gemiddelde klantcijfer