VoIP-telefonie voor prachtige bedrijven

die helemaal klaar zijn voor de toekomst

Bereken je kosten

Advies nodig? Bel ons op 03 303 4000 of

vraag een offerte aan

Voordelen van bellen via het internet

Voys levert al 12 jaar vaste telefonie via het internet. Daarmee zijn we de meest ervaren aanbieder in de telecommarkt. Een fysieke telefooncentrale is met onze VoIP-telefonie niet meer nodig. Het maakt niet uit waar jouw toestel staat: op kantoor, thuis, in een hotel in Frankrijk, of een internetcafé in Laos, zolang er een internetverbinding is, kun je bellen en gebeld worden met je Belgische vaste telefoonnummer.

Optimaal bereikbaar

Met VoIP van Voys maak je je organisatie optimaal bereikbaar. Zo hoef je nooit meer een telefoontje te missen, omdat je zelf instelt dat een oproep niet alleen op jouw telefoon rinkelt, maar ook wordt doorgezet naar je GSM, naar de telefoons van collega’s of een antwoordservice.

Flexibel en betrouwbaar

Telefonie van Voys schaalt altijd mee met de grootte van je bedrijf. Je telefooncentrale hebben we namelijk in het internet gebouwd. Daardoor is deze altijd maximaal beveiligd, voorzien van de nieuwste technische mogelijkheden en volledig up to date.

Vriendelijk voor je portemonnee

De maandelijkse tarieven en beltarieven met VoIP van Voys zijn flink lager dan de beltarieven van traditionele telefonie-aanbieders. Een aansluiting inclusief telefoonnummer bij Voys heb je al vanaf € 8,- per maand.

Een essentieel onderdeel van telefonie is het telefoonnummer.

Heb je al één of meerdere telefooonnummers, dan wil je die natuurlijk behouden. Wij kunnen alle telefoonnummers overnemen van je huidige provider. Natuurlijk blijf je in de tussentijd gewoon bereikbaar.

Nieuwe telefoonnummers hebben we in elke regio; van Brugge tot Genk en van Antwerpen tot Brussel.

Meer over telefoonnummers

Bellen zonder telefoons is als timmeren zonder hamer of als wielrennen zonder fiets.

Wij leveren je toestellen die direct gebruiksklaar zijn. Je hoeft ze alleen nog maar aan te sluiten op je internetverbinding en je kunt meteen bellen.

Ben je regelmatig onderweg? Dan beheer je via onze smartphone-app je bereikbaarheid en je kunt er zelfs mee bellen.

Bekijk alle VoIP telefoons

In ons vriendelijke online beheersysteem stel je zelf je bereikbaarheid in.

Freedom: zo heet onze online telefooncentrale. Jij hebt alle vrijheid om je telefonie zo in te stellen dat jouw bedrijf optimaal bereikbaar is voor jouw klanten.

In Freedom maak je gebruik van allerlei handige functies om je telefonie precies op maat te maken voor jouw bedrijf, bijvoorbeeld met openingstijden of een keuzemenu.

Functionaliteiten

Bekijk meer mogelijkheden

  • Flexibel schakelen

    Met flexibel doorschakelen pas je zelf de eindbestemming van je professionele telefoonnummer aan naar elk gewenst mobiel of vast nummer. Deze doorschakeling is binnen enkele seconden geregeld via je eigen online beheeromgeving freedom.voys.be.

  • Meldingen

    De module Meldingen gebruik je om je beller welkom te heten of om (standaard) informatie te geven, zoals: “Welkom bij bedrijf X”, “U wordt doorverbonden met de regio Antwerpen” of “Voor spoed kunt u bellen met nummer 080-1234567”. De beller krijgt een ingesproken tekst te horen, voordat het gesprek doorverbonden wordt naar de volgende stap in het belplan of naar de eindbestemming. Een melding voeg je eenvoudig toe op iedere gewenste plek in het belplan.

  • Belgroepen

    Wil je dat er meerdere telefoons overgaan als er een gesprek binnenkomt? Bij Voys stel je dit heel gemakkelijk zelf in met belgroepen.

  • Voicemail naar e-mail

    Je voicemail als e-mail ontvangen? Geen enkel probleem. Als klant van Voys krijg je voicemailberichten als WAV-bestand doorgestuurd naar een door jou gekozen e-mailadres. Zo zijn al je voicemails terug te luisteren via je GSM, tablet of PC.

  • Keuzemenu

    “Toets 1 als je een bestelling wilt plaatsen, toets 2 als je een vraag hebt over een levering, toets 3…..” Een keuzemenu bij Voys stel je in zoals jij dat wilt. Bij elke keuze bepaal je zelf wat er gebeurt met een inkomende oproep. Zo kun je ook eenvoudig instellen: “Toets 1 voor Nederlands, toets 2 voor Frans.”

  • Gespreksopname

    Wil je de gesprekken die je voert opnemen? Dit kan handig zijn wanneer je regelmatig telefonische overeenkomsten sluit, of wanneer je ze als hulpmiddel wil gebruiken om een nieuwe collega op te leiden. Je betaalt € 5,- per 1000 opgenomen minuten per maand. In Freedom kun je de gesprekken op elk gewenst moment zelf afluisteren en downloaden.

  • Telefonisch vergaderen (conference)

    Eenvoudig telefonisch vergaderen met je collega’s of externen? Gebruik de module Telefonisch Vergaderen. Een corporate functie voor een KMO prijs.

  • Wachtrij

    Het kan natuurlijk gebeuren dat het zo druk is binnen je bedrijf, dat je klanten niet direct te woord kan staan. Een bezettoon is voor een beller niet prettig, maar kort in de wacht staan vinden mensen doorgaans niet zo erg. Daarom biedt Voys een wachtrij aan. In deze wachtrij wordt de beller op de hoogte gehouden van het aantal wachtenden. Je kunt je bellers ook trakteren op een leuk wachtmuziekje.

Al 12 jaar de gelukkigste klanten in de telecomwereld

Zij gaven in 2700 reviews hun mening over de diensten en service van Voys.

Trinovation

Bart Vliegen
Gelukkig met de oplossing?
Tevreden
Prettig contact?
Prettig

Ik ben Tevreden met de oplossing en vind het contact Prettig.

Verbeterpunten
-
9

Bistro No Nonsense

Jelle
Gelukkig met de oplossing?
Zeer tevreden
Prettig contact?
Zeer prettig

Ik ben Zeer tevreden met de oplossing en vind het contact Zeer prettig.

Pluspunten
Wauw...eindelijk geen gedoe meer en wat er beloofd word gebeurd ook!!!
Verbeterpunten
GEEN
10

Phive Int

de Meester Ph.
Gelukkig met de oplossing?
Tevreden
Prettig contact?
Zeer prettig

Ik ben Tevreden met de oplossing en vind het contact Zeer prettig.

Verbeterpunten
-
9

Joule

jordy de loose
Gelukkig met de oplossing?
Tevreden
Prettig contact?
Prettig

Ik ben Tevreden met de oplossing en vind het contact Prettig.

Verbeterpunten
-
8

T-Press BVBA

T-PRESS BVBA
Gelukkig met de oplossing?
Zeer tevreden
Prettig contact?
Zeer prettig

Ik ben Zeer tevreden met de oplossing en vind het contact Zeer prettig.

Pluspunten
Na de nodige problemen met een andere telecomoperator zijn we op zoek gegaan naar een andere aanbieder voor onze vaste telefonie. Op basis van de verkregen telefonische informatie overgeschakeld naar Voys. Dit was een zeer snelle en vlotte overgang, duidelijke communicatie met correcte behandeling en een duidelijke kennis van zaken. Doe zo verder !
Verbeterpunten
-
10

Keiretsu Belgium B.V.B.A.

Hugo Hauspie
Gelukkig met de oplossing?
Zeer tevreden
Prettig contact?
Prettig

Ik ben Zeer tevreden met de oplossing en vind het contact Prettig.

Verbeterpunten
-
10

Waasland Security

Dave
Gelukkig met de oplossing?
Zeer tevreden
Prettig contact?
Zeer prettig

Ik ben Zeer tevreden met de oplossing en vind het contact Zeer prettig.

Pluspunten
We zijn zeer tevreden over Voys. Zowel tijdens het sales traject als tijdens de omschakeling waren we uiterst tevreden. Alles is heel vlot verlopen en ons project werd nauwkeurig door Nina opgevolgd. De applicatie zelf oogt zeer mooi en overzichtelijk. Echt een aanrader voor een flexibel belplan.
Verbeterpunten
We hebben eens een support vraag gelanceerd voor een probleem met één van onze bestaande toestellen en daar hebben we helaas nooit feedback van ontvangen. Gelukkig heeft toen onze eigen IT dienst een oplossing gevonden. Dat de support van voys nooit heeft teruggebeld vinden we wel jammer.
10

Opti-Assura BVBA

Patrick Lippens
Gelukkig met de oplossing?
Zeer tevreden
Prettig contact?
Zeer prettig

Ik ben Zeer tevreden met de oplossing en vind het contact Zeer prettig.

Pluspunten
Het zou leuk zijn moest het ook mogelijk zijn om te zien welke nummer één bepaalde oproep heeft aangenomen en of die oproep eventueel door niemand werd aangenomen.
Verbeterpunten
-
9

BRINGTON EUROPE NV

Mi
Gelukkig met de oplossing?
Tevreden
Prettig contact?
Zeer prettig

Ik ben Tevreden met de oplossing en vind het contact Zeer prettig.

Verbeterpunten
-
10

X-SANATEC

Ben Reynders
Gelukkig met de oplossing?
Tevreden
Prettig contact?
Zeer prettig

Ik ben Tevreden met de oplossing en vind het contact Zeer prettig.

Pluspunten
Vlotte start, met een aantal kleine opstartprobleempjes die snel en efficient werden opgelost.
Verbeterpunten
-
9

8 van de 10.000 bedrijven die vertrouwen op Voys

We ♥ our customers.

Daarom helpen we vol overgave met het inrichten van jouw telefonie tot het werkt zoals jij wilt.

Ons Klantgeluk-team zit altijd voor je klaar!

Klant worden bij Voys?

We verwelkomen je heel graag! Meer dan 10.000 bedrijven gingen je voor.

  • Dagelijks opzegbaar
  • 12 jaar ervaring
  • Superveilig netwerk

Bereken je kosten

8.9

Klanten geven ons gemiddeld een