Gelukkige klanten

Een ongezouten mening

Van onze graag geziene klanten

Op deze pagina verzamelen en publiceren we de ervaringen van onze klanten op onze reviewpagina. Ook de beoordelingen met verbeterpunten komen direct online! Inmiddels hebben we ruim 100 reviews ontvangen. Hiernaast zie je het gemiddelde cijfer van het afgelopen jaar.

8.9
  • Antwerpen à la Carte

    Ludo
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Verbeterpunten
    -
    10
  • Huisartsenpraktijk Gloriant

    Stijn Piessens
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    Zeer vriendelijke en vlotte communicatie. Dossierbeheerder (Eva) is makkelijk bereikbaar, ook snel antwoord op e-mails. Het systeem werkt perfect, zeer goede geluidskwaliteit. Makkelijk te installeren, makkelijk zelf in te stellen. Kortom een enorme verbetering ten opzichte van onze oude analoge centrale via Proximus.
    Verbeterpunten
    De app werkt niet op de iPhone 10. Dit had ik graag op voorhand geweten en niet achteraf moeten ontdekken. De facturatie is niet altijd even duidelijk , eenmalige kosten, vaste kosten, ... Je krijgt een offerte voor de opstart, dus ik ik had ook liever 1 factuur met eenmalige kosten gehad en geen twee (of in ons geval zelfs drie).
    10
  • bvba De Munnynck Servaas

    Francis De Munnynck
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    Makkelijke overschakeling. Bij problemen makkelijk bereikbaar en direct een oplossing.
    Verbeterpunten
    -
    10
  • dierenarts Van Haver

    Els
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Prettig contact?
    Prettig
    Verbeterpunten
    -
    8
  • Brussels Airport Company

    Gebruers Philippe
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    Zeer professionele benadering van de klant. Zeer snel en efficïent in het aanreiken van de juiste en beste oplosssing.
    Verbeterpunten
    Eerste kennismaking had toch beter face-to-face geweest. Beter voor vertrouwen en verpersoonlijking van het bedrijf.
    8
  • Nv Super Europ

    Vandergucht Stijn
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Prettig contact?
    Prettig
    Pluspunten
    Ik had reeds tel. gesprek ivm het adres Nv Super Europ, bij het opmaken van de factuur. Maar is nog steeds ingeschreven op mijn privaat adres.
    Verbeterpunten
    -
    8
  • Michael Hanseeuw

    Michael Hanseeuw
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Verbeterpunten
    -
    10
  • Trinovation

    Bart Vliegen
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Prettig contact?
    Prettig
    Verbeterpunten
    -
    9
  • Bistro No Nonsense

    Jelle
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    Wauw...eindelijk geen gedoe meer en wat er beloofd word gebeurd ook!!!
    Verbeterpunten
    GEEN
    10
  • Phive Int

    de Meester Ph.
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Verbeterpunten
    -
    9
  • Joule

    jordy de loose
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Prettig contact?
    Prettig
    Verbeterpunten
    -
    8
  • T-Press BVBA

    T-PRESS BVBA
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    Na de nodige problemen met een andere telecomoperator zijn we op zoek gegaan naar een andere aanbieder voor onze vaste telefonie. Op basis van de verkregen telefonische informatie overgeschakeld naar Voys. Dit was een zeer snelle en vlotte overgang, duidelijke communicatie met correcte behandeling en een duidelijke kennis van zaken. Doe zo verder !
    Verbeterpunten
    -
    10
  • Keiretsu Belgium B.V.B.A.

    Hugo Hauspie
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Prettig
    Verbeterpunten
    -
    10
  • Waasland Security

    Dave
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    We zijn zeer tevreden over Voys. Zowel tijdens het sales traject als tijdens de omschakeling waren we uiterst tevreden. Alles is heel vlot verlopen en ons project werd nauwkeurig door Nina opgevolgd. De applicatie zelf oogt zeer mooi en overzichtelijk. Echt een aanrader voor een flexibel belplan.
    Verbeterpunten
    We hebben eens een support vraag gelanceerd voor een probleem met één van onze bestaande toestellen en daar hebben we helaas nooit feedback van ontvangen. Gelukkig heeft toen onze eigen IT dienst een oplossing gevonden. Dat de support van voys nooit heeft teruggebeld vinden we wel jammer.
    10
  • Opti-Assura BVBA

    Patrick Lippens
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    Het zou leuk zijn moest het ook mogelijk zijn om te zien welke nummer één bepaalde oproep heeft aangenomen en of die oproep eventueel door niemand werd aangenomen.
    Verbeterpunten
    -
    9
  • BRINGTON EUROPE NV

    Mi
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Verbeterpunten
    -
    10
  • X-SANATEC

    Ben Reynders
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    Vlotte start, met een aantal kleine opstartprobleempjes die snel en efficient werden opgelost.
    Verbeterpunten
    -
    9
  • De Tollenaere NV

    Sammy Dierickx
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Verbeterpunten
    -
    10
  • Broodbaar

    Natalie
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Prettig contact?
    Prettig
    Pluspunten
    Er zijn in de aanloop wel een paar zaken misgelopen, of over het hoofd gezien, of vertraging opgelopen. Uiteindelijk is nu wel alles ok
    Verbeterpunten
    -
    8
  • Freelanceoffices

    Claude Deschildre
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Pluspunten

    Alles verloopt heel vlot, van elektronische offerte over bestelling naar levering en afhandeling.
    Gewoon top.

    Verbeterpunten

    Geen.

    10
  • Linee

    alain vanderlinden
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Pluspunten

    Mijn contactpersoon was/is Sara Van Hecke.
    Zij heeft me heel goed geadviseerd, en na installatie ook geholpen met bepaalde instellingen als ik ze zelf niet kon vinden. Dus bij deze mijn complimenten voor de fijne service, bedankt Sara!

    Verbeterpunten
    -
    10
  • Digital Dot BVBA

    Sofie Demeyer
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Verbeterpunten
    -
    10
  • Orato

    Nele De Keyser
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Pluspunten

    Er is actief meegezocht naar een oplossing voor het probleem met de onbereikbare telefoonnummers, dat was fijn.

    Verbeterpunten
    -
    9
  • FOONLAB

    Gordon
    Gelukkig met de oplossing?
    Niet tevreden, niet ontevreden
    Pluspunten
    Omdat er niet altijd een 4g verbinding is, heb soms slechte ontvangst..
    Verbeterpunten
    -
    6
  • CrossCast Talent Pool

    Miet
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Pluspunten

    Vooral vriendelijke en behulpzame klantenservice!

    Verbeterpunten

    Voorlopig nog niet.

    9
  • nmt logistics nv

    pieter faes
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Verbeterpunten
    -
    10
  • Fudev BVBA

    Parcifal Coeman
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Pluspunten

    Duidelijke app en site! Zeer gebruiksvriendelijke en een duidelijke kostenbesparende doch innovatieve telefoonoplossing voor ons bedrijf!

    Verbeterpunten
    -
    10
  • ELCOM Elektronica BVBA

    Ludwig Berkmans
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Pluspunten

    Alles prima verlopen bij Voys. Als de andere operatoren ( lees Proximus, Orange, Telenet ) beter willen meewerken aan de overstap zou alles nog vlotter verlopen.

    Verbeterpunten
    -
    10
  • Tafel Sint jan

    Pascal
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Verbeterpunten
    -
    10
  • Tandartsenpraktijk Linsen Bvba

    Johan Linsen
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Pluspunten
    Heel tevreden van de communicatie met Eva via telefoon en mail, goede assistente naar programmatie van belplan. Voor de rest is alles simpel en duidelijk in het dashboard, makkelijk te bedienen en aan te passen naar behoefte van het moment. Leuke 'bijkomstigheid' zijn de stats van het telefoonverkeer, leerrijk! De overstap van de oude provider naar Voys ging vlot, ondanks de ‘moeilijke houding’ van de oude proivider ( Belgacom). Blij dat we uiteindelijk de stap gezet hebben naar cloud based centrale en telefonie. Klaar voor de toekomst.
    Verbeterpunten
    Voorlopig geen.
    8