Gelukkige klanten

Een ongezouten mening

Van onze graag geziene klanten

Sinds augustus 2013 verzamelen en publiceren we de ervaringen van klanten op onze reviewpagina. Ook de beoordelingen met verbeterpunten komen direct online! Inmiddels hebben we meer dan 2000 reviews ontvangen. Hiernaast zie je het gemiddelde cijfer van alle klanten van de afgelopen 30 dagen.

8.7
  • ELCOM Elektronica BVBA

    Ludwig Berkmans
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Pluspunten
    Alles prima verlopen bij Voys. Als de andere operatoren ( lees Proximus, Orange, Telenet ) beter willen meewerken aan de overstap zou alles nog vlotter verlopen.
    Verbeterpunten
    -
    10
  • Tafel Sint jan

    Pascal
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Verbeterpunten
    -
    10
  • Tandartsenpraktijk Linsen Bvba

    Johan Linsen
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Pluspunten
    Heel tevreden van de communicatie met Eva via telefoon en mail, goede assistente naar programmatie van belplan. Voor de rest is alles simpel en duidelijk in het dashboard, makkelijk te bedienen en aan te passen naar behoefte van het moment. Leuke 'bijkomstigheid' zijn de stats van het telefoonverkeer, leerrijk! De overstap van de oude provider naar Voys ging vlot, ondanks de ‘moeilijke houding’ van de oude proivider ( Belgacom). Blij dat we uiteindelijk de stap gezet hebben naar cloud based centrale en telefonie. Klaar voor de toekomst.
    Verbeterpunten
    Voorlopig geen.
    8
  • JOVASTCO bvba

    Johan Van Strijthem
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Pluspunten
    Speciale dank aan Nina Morsa om die extra kilometer te nemen om het nummer over te dragen van mijn vorige provider ADD CONCEPT naar VOYS. Ik werd goed begeleid van A tot Z.
    Verbeterpunten
    -
    10
  • B-STAR

    Bjorn Toebat
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Pluspunten
    Zeer tevreden over de prijs en kwaliteit van jullie dienstverlening en zodra een uitbreiding zich opdringt zal ik het niet laten dit door jullie te laten verzorgen.
    Verbeterpunten
    -
    10
  • metrotax

    Marc Vens
    Gelukkig met de oplossing?
    Niet tevreden, niet ontevreden
    Pluspunten
    frans taal zit niet in jullie standaardaanbieding
    Verbeterpunten
    hulp voor app installatie onvoldoende
    5
  • Lievamex

    Sandra Sellekaerts
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Verbeterpunten
    -
    10
  • Syndicusdiensten.be (BVBA Jeta)

    Jelle De Brauwer
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Pluspunten
    Geen.
    Verbeterpunten
    Persoonlijke uitleg omtrent de installatie van extra features, zoals nummerherkenning (handleidingen).
    9
  • Kasteel de Schans

    Marcel Swelseb
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Pluspunten
    no-nonsense vriendelijke en doeltreffende dienstverlening. Je wordt als klant gezien, gehoord en geholpen.
    Verbeterpunten
    Zelf gebruiken we met meerdere gebruikers, meerdere nummers met dus meerdere belplannen waarin dagelijks de routing wisselt. Op het dashboard kan dit via bereikbaarheid voor 1 gebruiker snel aangepast worden. Als een admin gebruiker deze bereikbaarheid optie voor alle gebruikers zou kunnen aanpassen zou de applicatie helemaal perfect zijn (voor ons).Op de dienstverlening valt volgens mij niets te verbeteren.
    10
  • finacor

    tom laloo
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Pluspunten
    overschakeling is vlot verlopen, telefoondienst werkt goed.
    Verbeterpunten
    niet echt een punt opgemerkt om negatief over te zijn
    9
  • Energie I&V Belgie

    Dieter Jong
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Verbeterpunten
    -
    10
  • Wegwijzer vzw

    Filip
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Pluspunten
    Tot nader order - :-) - zijn wij bijzonder tevreden over Voys! Technisch is alles dik in orde. Maar daar bovenop heeft Voys een onwaarschijnlijk klantgerichte aanpak. Niets lijkt die mensen te veel of te lastig. Meer: ze contacteren je zelf met de vraag of ze nog iets voor je kunnen doen. Vooruitstrevende technologie, gekoppeld aan een zeer menselijke, persoonlijke aanpak: een succesmix. Niet twijfelen!
    Verbeterpunten
    -
    10
  • Alpheos HR-consultancy

    Paul Vandoorne
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Pluspunten
    Als het goed is mag het ook gezegd worden. Het opzetten van mijn telefoonsysteem verliep vlekkeloos en voldoet aan alle verwachtingen die ik had. De technische ondersteuning door de mensen van de helpdesk is eveneens bijzonder efficiënt. Aanvankelijk was ik wat bezorgd dat de kwaliteit van de klank minder goed zou zijn of dat verbindingen minder vlot tot stand zouden komen, maar in de praktijk merk je geen enkel verschil tussen klassieke telefooncommunicatie en voice over ip. Uitermate tevreden, dus!
    Verbeterpunten
    -
    10
  • Apotheek Kevers-reynders

    Steven Kevers
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Verbeterpunten
    -
    10
  • A&A Electrics NV

    Tom Van Nevel
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Pluspunten
    We zijn heel tevreden, zowel van de geleverde diensten als de service.mvg,Tom
    Verbeterpunten
    -
    9
  • Humida bvba

    Stijn Gilis
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Pluspunten
    Voys is ook een oplossing voor KMO's die willen besparen op hun telefoonrekening. Professioneel, innovatief en eenvoudig is troef bij Voys. Wij zijn heel tevreden over de diensten die Voys aanbied.
    Verbeterpunten
    -
    10
  • Comsol-IT

    Steven Kumps
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Verbeterpunten
    -
    10
  • GNC INVEST nv/sa

    Thomas Deroy
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Pluspunten
    Ik moet zeggen dat onze overstap prettig verlopen is. Leuk contact met Nina, die absoluut haar best doet om alles in goede banen te laten lopen. Op zich loopt alles perfect, doch is het even wennen met de nieuwe functies en aanpassen. Maar eens we dat door zijn, ben ik er van overtuigd dat het vlekkeloos zal verlopen.groetenThomas
    Verbeterpunten
    -
    9
  • DayCare-Solutions

    Christoff
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Pluspunten

    Van een gewone telefoonlijn naar een telefooncentrale in de cloud gaan was top!
    Ook supergoed verder geholpen bij het configureren van de centrale (thanks Nina !!!)
    Alles verloopt zeer vlot en vooral meer gestructureerd... een feature die wij niet meer kunnen missen.

    Bedankt Voys

    Verbeterpunten
    -
    9
  • Qual-IT

    Aaron Tytgat
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Pluspunten

    Zeer tevreden van de communicatie via mail, diensten werden perfect uitgelegd.
    De overstap van de oude provider naar Voys ging vlot.

    Het systeem van Voys is zeer gemakkelijk en gebruiksvriendelijk. Voor bedrijven als voor prive.
    Zeker aan te raden, 4G is er overal in belgië, dus ben je praktisch altijd berijkbaar via de smartphone.
    Tevens is de app zeer handig!

    Om toch een minpuntje te geven, je kan de beltoon op de iphone (nog) niet wijzigen. Wat dan wel een vooreel is, is dat ze luisteren naar hun klanten & ze dit waarschijnlijk later gaan impleteren.

    Aaron

    Verbeterpunten
    -
    10
  • House Presentation

    Alain Franzolini
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Pluspunten

    Ik werk alleen in een opstartende zaak en het is belangrijk dat ik bereikbaar be via een landlijn en daarbij faciliteiten heb zoals automatisch antwoord, doorschakelen en voicemail berichten die naar m'n email gestuurd worden. Dit alles voor een zeer democratische prijs.

    Verbeterpunten
    -
    9
  • Amendex Belgium Bvba

    Katia Roskams
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Verbeterpunten
    -
    10
  • Mamajoer

    Erwin in de Braekt
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Verbeterpunten
    -
    10
  • BMK Vastgoed

    Kempenaers
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Pluspunten
    Bij de app zie ik niet het tijdstip van de oproepen. Dat is erg lastig om te achterhalen wie me gebeld heeft...
    Verbeterpunten
    -
    9
  • GIBIDI Benelux

    Benny De Schutter
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Pluspunten
    Schitterende service en snelle bijstand zowel commercieel als technisch. Vlekkeloze overschakeling.
    Verbeterpunten
    -
    10
  • ELA Container Belgium BVBA

    Stéphanie Poppe
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Pluspunten
    Nog geen seconde spijt gehad van de overstap naar een, voor ons, onbekende firma! Echt top service, top ontvangst en qua prijs véél beter dan wat we hiervoor hadden. Ik raad jullie zeker aan als men er naar vraagt! Doe zo verder! Wij zijn fan!
    Verbeterpunten
    -
    10
  • marien

    adriaan marien
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Verbeterpunten
    -
    10
  • Logo+

    Charlotte
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Verbeterpunten
    -
    9
  • 2Grips

    Danny Van Vosselen
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Verbeterpunten
    -
    10
  • GARAE WILLEMS HAASRODE

    AKKE & DROENEKE
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Pluspunten
    Als klein familiebedrijf (reeds 20 jaar) is het toch een nieuwe uitdaging om op deze manier te werken met telefoon antwoordapparaat fax ed Leuk is dat het onmiddellijk gebruiksklaar is. Er zijn nog functies die we nu nog niet gebruiken maar zullen in meegroeien zoals doorschakelen naar ander GSM - openingstijden markeren ed maar dit komt wel. Beetje afwachtend wat de financiële impact zou zijn maar dit is ook een positief verhaal ! Geruststellend is dat de groep VOYS zeer aanspreekbaar is en gepersonaliseerd met ons om gaan. Greetz Akke en Droeneke
    Verbeterpunten
    -
    10