Gelukkige klanten

Een ongezouten mening

Van onze graag geziene klanten

Op deze pagina verzamelen en publiceren we de ervaringen van onze klanten op onze reviewpagina. Ook de beoordelingen met verbeterpunten komen direct online! Inmiddels hebben we ruim 100 reviews ontvangen. Hiernaast zie je het gemiddelde cijfer van het afgelopen jaar.

8.9
  • Crius Group

    Anja Van Genechten
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Verbeterpunten
    -
    10
  • Amadys NV

    Tim Bosman
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Verbeterpunten
    -
    10
  • Witteveen+Bos

    Richard de Boer
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Prettig
    Pluspunten
    Moeizame nummerovername gehad vanuit Proximus, maar mede dankzij Voys.be toch nog succesvol afgerond. Onze ervaringen met Voys.be zijn tot op heden erg goed. Pluspunten: - goede gesprekskwaliteit; - overzichtelijke portal; - goedwerkende callflows; - zeer vriendelijke en deskundige medewerkers; - chatfunctie.
    Verbeterpunten
    -
    8
  • NVISO

    Edouard Piron
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Verbeterpunten
    -
    10
  • PlanGarant Belgium BVBA

    Erik Schot
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Verbeterpunten
    -
    10
  • Adm-Concept

    Bernaert Dominique
    Gelukkig met de oplossing?
    Niet tevreden, niet ontevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    Zeer goeie service en professionele omgeving voor het beheer.
    Verbeterpunten
    De kwaliteit is niet 100% optimaal. Bij het merendeel van de telefoons krijg ik de opmerking dat ik van ver klink en moeilijk verstaanbaar ben.
    8
  • Promofoto

    Elsy Depraetere
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    Heel deskundige uitleg gekregen En nu 1 maand gebruiker Alleen maar positief over te vertellen
    Verbeterpunten
    Zou geen weten
    10
  • IJsster

    Geert
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Verbeterpunten
    -
    10
  • Bart Gees bvba

    Jonas
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Prettig contact?
    Prettig
    Verbeterpunten
    -
    8
  • Wim Bogaert

    Wim Bogaert
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    De online app werkt voor mij goed op google chrome, maar ik maak er niet zoveel gebruik van.
    Verbeterpunten
    -
    9
  • IT-Factory BVBA

    Johan
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    Verbinding is regelmatig nogal middelmatig van verstaanbaarheid. Nochtans staat wifi uit op gsm.
    Verbeterpunten
    Kwaliteit gesprek
    7
  • Savanger

    Sascha
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    Alles naar wens, vlotte en persoonlijke service (dat moet ook gewoon anno 2019)! De support is echt top (ik werd gebeld op 10 min. na mijn mailtje). Prijs valt goed mee voor wat je krijgt. Tevreden klant hier, ik beveel hun zeker aan!
    Verbeterpunten
    Het is soms wel even zoeken waar alles precies staat in het controlepaneel van Voys, maar je komt er zeker wel uit. Misschien kan het nóg iets overzichtelijker?
    10
  • Silti – Electro Herman

    Herman Johan
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Verbeterpunten
    -
    10
  • Open Up Media

    Tijs De Boeck
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    Alles loopt vlot en makkelijk!
    Verbeterpunten
    Voorlopig nog geen opmerkingen!
    10
  • Foodbag

    Stéphane
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    Persoonlijke en professionele aanpak, net wat we nodig hebben bij Foodbag!
    Verbeterpunten
    Gebruiksvriendelijkheid van de app
    10
  • Cybertex

    Andy Van Wijngaerden
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    Opzet is heel snel en zonder problemen gegaan , daar kunnen de grotere telecom bedrijven wel iets van leren. Beheersomgeving is praktisch, gemakkelijk om mee te werken.
    Verbeterpunten
    Klankkwaliteit is niet altijd even goed (korte onderbrekingen/rare storingen in het geluid), ik weet niet of dit komt doordat ik met de app op mijn gsm werk ?
    9
  • MIPC

    Marco Hanquart
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Verbeterpunten
    -
    10
  • ELUPAS – Joannes Verhoest

    Joannes Verhoest
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Verbeterpunten
    -
    8
  • Profile Group

    Gabrielle Pierrache
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Verbeterpunten
    -
    10
  • Groupaqua

    Benjamin Nura
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Verbeterpunten
    -
    10
  • Trevo Media BVBA

    Christophe Gaethofs
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    Keep up the good work!
    Verbeterpunten
    • Eventueel transparanter kostenoverzicht per klant voor resellers: nu is het vaak zelf even puzzelen welke diensten er actief staan om deze vervolgens aan te kunnen rekenen. • Meerdere VoIP-accounts in mobiele app. Ik weet niet of dit technisch haalbaar is, maar het zou handig zijn om net zoals op de VoIP-toestellen of andere soft-phones, ook meerdere accounts te kunnen gebruiken op de smartphone app van Voys.
    10
  • bvba Huisartsen De Pril

    De Pril Danny
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Verbeterpunten
    -
    9
  • O’Neill Belgium

    Marc Lindemann
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Verbeterpunten
    -
    9
  • BlueHippo

    michiel rondelez
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Verbeterpunten
    -
    9
  • bullcon bvba

    pieter faes
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Prettig contact?
    Prettig
    Pluspunten
    slecht bereik, ook met wifi kwaliteit van gesprek zou ook beter kunnen, veel opmerkingen van klanten dat er een soort "robotstem' te horen is
    Verbeterpunten
    -
    6
  • ap Raes bvba

    Ann Raes
    Gelukkig met de oplossing?
    Niet tevreden, niet ontevreden
    Prettig contact?
    Prettig
    Pluspunten
    Ik zit al maanden met een "vaste" telefoon die om een of andere reden nog altijd niet werkt. Het contact met de beller verdwijnt ook heel vaak en de lijn is soms volledig afgebroken. Ook is er heel vaak ruis op de lijn. Ik vind dit eigenlijk best vervelend. Voor de rest is het contact met jullie echt wel heel aangenaam, vriendelijke telefonisten, aangename mails... Misschien ligt het wel aan mijn echtgenoot die het niet ziet zitten om de vaste telefoon op mijn bureau te installeren. Graag eens jullie feedback en misschien hulp om het zelf in orde te kunnen brengen. Mvg, Ann Raes
    Verbeterpunten
    Het is niet altijd duidelijk welke telefoon precies waar zijn vaste stekje heeft. Het zou fijner zijn als de posten bv ipv een nummer een naam zouden dragen. Bv bereidingsruimte, toonbank, bureau, uitpak, keuken, slaapkamer...
    7
  • Pkvosecondhandstore

    Peter Verleysen
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Prettig
    Pluspunten
    Alles ok monenteel
    Verbeterpunten
    -
    9
  • Joos Decock BVBA

    Joos Decock
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    Goed systeem , goede service Nog geen enkel negatief punt ervaren
    Verbeterpunten
    -
    10
  • VDV Communicatie

    Frank Vandevelde
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Prettig contact?
    Prettig
    Pluspunten
    - Het doorschakelen naar Telenet werkte niet in het begin. Dit was een instelling tussen Telenet en Voys die moest in orde gebracht worden. Dit duurde een paar dagen, intussen is zeer duidelijk met de klant gecommuniceerd. - Als starter is werken met dit systeem geen evidente zaak. Maar we zijn telefonisch geholpen geweest waarna alles veel duidelijker is. - De app is inderdaad een zeer interessante tool die een volledige bediening op afstand mogelijk maakt. Dit is super!
    Verbeterpunten
    Voor veel items bestaan losse help teksten. Als beginneling is dit echter niet duidelijk. We zijn telefonisch geholpen geweest en nu kunnen we verder. Toch heb ik voor mezelf een korte handleiding gemaakt. Ik kan me voorstellen dat iemand die niet computer minded is dit geen evidente zaak is om met Voys aan de slag te gaan. Daarom zou ik toch voorstellen om werk maken van een beknopte handleiding. Want eens u de instellingen heb gedaan vervaagt de kennis snel.
    8
  • Carbofisc

    Carels
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    Heel goeie opvolging en directe oplossingen bij vragen. Zeer goeie service.
    Verbeterpunten
    -
    10