Gelukkige klanten

Een ongezouten mening

Van onze graag geziene klanten

Op deze pagina verzamelen en publiceren we de ervaringen van onze klanten op onze reviewpagina. Ook de beoordelingen met verbeterpunten komen direct online! Inmiddels hebben we ruim 100 reviews ontvangen. Hiernaast zie je het gemiddelde cijfer van het afgelopen jaar.

8.9
  • Trevo Media BVBA

    Christophe Gaethofs
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    Keep up the good work!
    Verbeterpunten
    • Eventueel transparanter kostenoverzicht per klant voor resellers: nu is het vaak zelf even puzzelen welke diensten er actief staan om deze vervolgens aan te kunnen rekenen. • Meerdere VoIP-accounts in mobiele app. Ik weet niet of dit technisch haalbaar is, maar het zou handig zijn om net zoals op de VoIP-toestellen of andere soft-phones, ook meerdere accounts te kunnen gebruiken op de smartphone app van Voys.
    10
  • bvba Huisartsen De Pril

    De Pril Danny
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Verbeterpunten
    -
    9
  • O’Neill Belgium

    Marc Lindemann
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Verbeterpunten
    -
    9
  • BlueHippo

    michiel rondelez
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Verbeterpunten
    -
    9
  • bullcon bvba

    pieter faes
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Prettig contact?
    Prettig
    Pluspunten
    slecht bereik, ook met wifi kwaliteit van gesprek zou ook beter kunnen, veel opmerkingen van klanten dat er een soort "robotstem' te horen is
    Verbeterpunten
    -
    6
  • ap Raes bvba

    Ann Raes
    Gelukkig met de oplossing?
    Niet tevreden, niet ontevreden
    Prettig contact?
    Prettig
    Pluspunten
    Ik zit al maanden met een "vaste" telefoon die om een of andere reden nog altijd niet werkt. Het contact met de beller verdwijnt ook heel vaak en de lijn is soms volledig afgebroken. Ook is er heel vaak ruis op de lijn. Ik vind dit eigenlijk best vervelend. Voor de rest is het contact met jullie echt wel heel aangenaam, vriendelijke telefonisten, aangename mails... Misschien ligt het wel aan mijn echtgenoot die het niet ziet zitten om de vaste telefoon op mijn bureau te installeren. Graag eens jullie feedback en misschien hulp om het zelf in orde te kunnen brengen. Mvg, Ann Raes
    Verbeterpunten
    Het is niet altijd duidelijk welke telefoon precies waar zijn vaste stekje heeft. Het zou fijner zijn als de posten bv ipv een nummer een naam zouden dragen. Bv bereidingsruimte, toonbank, bureau, uitpak, keuken, slaapkamer...
    7
  • Pkvosecondhandstore

    Peter Verleysen
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Prettig
    Pluspunten
    Alles ok monenteel
    Verbeterpunten
    -
    9
  • Joos Decock BVBA

    Joos Decock
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    Goed systeem , goede service Nog geen enkel negatief punt ervaren
    Verbeterpunten
    -
    10
  • VDV Communicatie

    Frank Vandevelde
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Prettig contact?
    Prettig
    Pluspunten
    - Het doorschakelen naar Telenet werkte niet in het begin. Dit was een instelling tussen Telenet en Voys die moest in orde gebracht worden. Dit duurde een paar dagen, intussen is zeer duidelijk met de klant gecommuniceerd. - Als starter is werken met dit systeem geen evidente zaak. Maar we zijn telefonisch geholpen geweest waarna alles veel duidelijker is. - De app is inderdaad een zeer interessante tool die een volledige bediening op afstand mogelijk maakt. Dit is super!
    Verbeterpunten
    Voor veel items bestaan losse help teksten. Als beginneling is dit echter niet duidelijk. We zijn telefonisch geholpen geweest en nu kunnen we verder. Toch heb ik voor mezelf een korte handleiding gemaakt. Ik kan me voorstellen dat iemand die niet computer minded is dit geen evidente zaak is om met Voys aan de slag te gaan. Daarom zou ik toch voorstellen om werk maken van een beknopte handleiding. Want eens u de instellingen heb gedaan vervaagt de kennis snel.
    8
  • Carbofisc

    Carels
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    Heel goeie opvolging en directe oplossingen bij vragen. Zeer goeie service.
    Verbeterpunten
    -
    10
  • Global Services

    Geert Gysel
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Verbeterpunten
    -
    10
  • Antwerpen à la Carte

    Ludo
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Verbeterpunten
    -
    10
  • Huisartsenpraktijk Gloriant

    Stijn Piessens
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    Zeer vriendelijke en vlotte communicatie. Dossierbeheerder (Eva) is makkelijk bereikbaar, ook snel antwoord op e-mails. Het systeem werkt perfect, zeer goede geluidskwaliteit. Makkelijk te installeren, makkelijk zelf in te stellen. Kortom een enorme verbetering ten opzichte van onze oude analoge centrale via Proximus.
    Verbeterpunten
    De app werkt niet op de iPhone 10. Dit had ik graag op voorhand geweten en niet achteraf moeten ontdekken. De facturatie is niet altijd even duidelijk , eenmalige kosten, vaste kosten, ... Je krijgt een offerte voor de opstart, dus ik ik had ook liever 1 factuur met eenmalige kosten gehad en geen twee (of in ons geval zelfs drie).
    10
  • bvba De Munnynck Servaas

    Francis De Munnynck
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    Makkelijke overschakeling. Bij problemen makkelijk bereikbaar en direct een oplossing.
    Verbeterpunten
    -
    10
  • dierenarts Van Haver

    Els
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Prettig contact?
    Prettig
    Verbeterpunten
    -
    8
  • Brussels Airport Company

    Gebruers Philippe
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    Zeer professionele benadering van de klant. Zeer snel en efficïent in het aanreiken van de juiste en beste oplosssing.
    Verbeterpunten
    Eerste kennismaking had toch beter face-to-face geweest. Beter voor vertrouwen en verpersoonlijking van het bedrijf.
    8
  • Nv Super Europ

    Vandergucht Stijn
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Prettig contact?
    Prettig
    Pluspunten
    Ik had reeds tel. gesprek ivm het adres Nv Super Europ, bij het opmaken van de factuur. Maar is nog steeds ingeschreven op mijn privaat adres.
    Verbeterpunten
    -
    8
  • Michael Hanseeuw

    Michael Hanseeuw
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Verbeterpunten
    -
    10
  • Trinovation

    Bart Vliegen
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Prettig contact?
    Prettig
    Verbeterpunten
    -
    9
  • Bistro No Nonsense

    Jelle
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    Wauw...eindelijk geen gedoe meer en wat er beloofd word gebeurd ook!!!
    Verbeterpunten
    GEEN
    10
  • Phive Int

    de Meester Ph.
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Verbeterpunten
    -
    9
  • Joule

    jordy de loose
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Prettig contact?
    Prettig
    Verbeterpunten
    -
    8
  • T-Press BVBA

    T-PRESS BVBA
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    Na de nodige problemen met een andere telecomoperator zijn we op zoek gegaan naar een andere aanbieder voor onze vaste telefonie. Op basis van de verkregen telefonische informatie overgeschakeld naar Voys. Dit was een zeer snelle en vlotte overgang, duidelijke communicatie met correcte behandeling en een duidelijke kennis van zaken. Doe zo verder !
    Verbeterpunten
    -
    10
  • Keiretsu Belgium B.V.B.A.

    Hugo Hauspie
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Prettig
    Verbeterpunten
    -
    10
  • Waasland Security

    Dave
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    We zijn zeer tevreden over Voys. Zowel tijdens het sales traject als tijdens de omschakeling waren we uiterst tevreden. Alles is heel vlot verlopen en ons project werd nauwkeurig door Nina opgevolgd. De applicatie zelf oogt zeer mooi en overzichtelijk. Echt een aanrader voor een flexibel belplan.
    Verbeterpunten
    We hebben eens een support vraag gelanceerd voor een probleem met één van onze bestaande toestellen en daar hebben we helaas nooit feedback van ontvangen. Gelukkig heeft toen onze eigen IT dienst een oplossing gevonden. Dat de support van voys nooit heeft teruggebeld vinden we wel jammer.
    10
  • Opti-Assura BVBA

    Patrick Lippens
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    Het zou leuk zijn moest het ook mogelijk zijn om te zien welke nummer één bepaalde oproep heeft aangenomen en of die oproep eventueel door niemand werd aangenomen.
    Verbeterpunten
    -
    9
  • BRINGTON EUROPE NV

    Mi
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Verbeterpunten
    -
    10
  • X-SANATEC

    Ben Reynders
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    Vlotte start, met een aantal kleine opstartprobleempjes die snel en efficient werden opgelost.
    Verbeterpunten
    -
    9
  • De Tollenaere NV

    Sammy Dierickx
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Verbeterpunten
    -
    10
  • Broodbaar

    Natalie
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Prettig contact?
    Prettig
    Pluspunten
    Er zijn in de aanloop wel een paar zaken misgelopen, of over het hoofd gezien, of vertraging opgelopen. Uiteindelijk is nu wel alles ok
    Verbeterpunten
    -
    8