Gelukkige klanten

Een ongezouten mening

Van onze graag geziene klanten

Op deze pagina verzamelen en publiceren we de ervaringen van onze klanten op onze reviewpagina. Ook de beoordelingen met verbeterpunten komen direct online! Inmiddels hebben we ruim 100 reviews ontvangen. Hiernaast zie je het gemiddelde cijfer van het afgelopen jaar.

8.9
  • Chabelle

    Chana
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    Opvolging is heel goed. Misschien nog net iets meer uitleg over zelf aanpassen in de app en een complete handleiding met FAQ's en step by steps?
    9
  • Huisartsenpraktijk ’t Spoor

    Bert Parmentier
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Prettig contact?
    Prettig
    Verbeterpunten
    Niet alle telefoontoestellen waren op voorhand ingesteld. Dit waren we pas te weten gekomen de dag van ingebruikname. Hiervoor hebben we dat nog met jullie it-dienst voor moeten bellen om deze ingesteld te krijgen. Misschien in de toekomst alle telefoon op voorhand al instellen, in plaats van maar 1 toestel. Bespaart voor alle partijen meer werk en gedoe.
    7
  • Pirana

    Anne-Marie Buedts
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    10
  • A&D In ‘t Ven

    Kristof
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    Goede, vriendelijke en efficiënte helpdesk als je vragen hebt. Overschakeling met nummerbehoud liepen prima.
    10
  • Procats

    Frank Zijlmans
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Prettig contact?
    Prettig
    Pluspunten
    Wij hebben nog een paar zaken die we moeten kunnen regelen namelijk wij bellen voor verschillende bedrijven en gebruiken hiervoor andere telefoonnummers per bedrijf. Wij moeten deze telefoonkosten apart kunnen doorrekenen aan de desbetreffende bedrijven en tot nu toe kan dat niet. Het is dringend dat jullie daar werk van maken want anders moeten wij een andere oplossing vinden. Soms hebben we met de webphone problemen dat de klanten ons niet zo goed horen, daar moeten jullie ook eens naar kijken.
    Verbeterpunten
    ZIE HIERBOVEN
    6
  • DBSOLUTIONS bvba

    Bert Dujardin
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    /
    Verbeterpunten
    /
    10
  • Informaticum Vitae

    Randy Carlens
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    Het aanraden van bedrijven is afhankelijk van wat ze nodig hebben natuurlijk. Verder ben ik aan het kijken voor te kunnen werken aan een Partnerschap zodat alles draait zoals het hoort.
    Verbeterpunten
    Een eventuele eigen Voys SIP app voor PC en telefoon buiten het webphone gebeuren zou zeer handig zijn. dit zou dan alles in een keer zijn en alles 100% van jullie intern, alsook is het dan beschikbaar met 1 handleiding en niet met 10 verschillende of meer.
    9
  • DB&S machines

    Kristof Deman
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Prettig contact?
    Prettig
    Pluspunten
    Goeie oplossing met veel mogelijkheden (die je wel zelf vaak moet ontdekken). De helpdesk helpt wel vlug en vlot als er vragen zijn.
    Verbeterpunten
    Toch veel instelwerk waarbij je veel zelf moet uitzoeken wat soms wat frustrerend is.
    8
  • MCH

    Olivier Dekeyser
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    Steeds snelle service, duidelijke communicatie en intuïtief beheersplatform
    Verbeterpunten
    Back-up telefoonnummer in geval van niet geregistreerde sip-trunk.
    10
  • STYLE PLUS s.r.o.

    Aneta Bittnerova
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    10
  • More4IT

    Robin Geunes
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    Wij zijn nog altijd zeer tevreden met de overstap naar Voys. De telefooncentrale geeft ons veel meer mogelijkheden en vrijheid dan vroeger waarbij de support ook nog eens meedenkend is om alles in te stellen. Het kunnen bellen van éénder waar is echt een pluspunt en de gemakkelijke configuratie via de website maakt het ook heel prettig.
    Verbeterpunten
    Er zijn nog wat issues met de Voys-app maar hopelijk worden deze in de toekomst nog verder uitgewerkt.
    9
  • Empire

    Alae
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    10
  • AADP

    Didden Pascal
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    10
  • Crius Group

    Anja Van Genechten
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    10
  • Amadys NV

    Tim Bosman
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    10
  • Witteveen+Bos

    Richard de Boer
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Prettig
    Pluspunten
    Moeizame nummerovername gehad vanuit Proximus, maar mede dankzij Voys.be toch nog succesvol afgerond. Onze ervaringen met Voys.be zijn tot op heden erg goed. Pluspunten: - goede gesprekskwaliteit; - overzichtelijke portal; - goedwerkende callflows; - zeer vriendelijke en deskundige medewerkers; - chatfunctie.
    8
  • NVISO

    Edouard Piron
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    10
  • PlanGarant Belgium BVBA

    Erik Schot
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    10
  • Adm-Concept

    Bernaert Dominique
    Gelukkig met de oplossing?
    Niet tevreden, niet ontevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    Zeer goeie service en professionele omgeving voor het beheer.
    Verbeterpunten
    De kwaliteit is niet 100% optimaal. Bij het merendeel van de telefoons krijg ik de opmerking dat ik van ver klink en moeilijk verstaanbaar ben.
    8
  • Promofoto

    Elsy Depraetere
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    Heel deskundige uitleg gekregen En nu 1 maand gebruiker Alleen maar positief over te vertellen
    Verbeterpunten
    Zou geen weten
    10
  • IJsster

    Geert
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    10
  • Bart Gees bvba

    Jonas
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Prettig contact?
    Prettig
    8
  • Wim Bogaert

    Wim Bogaert
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    De online app werkt voor mij goed op google chrome, maar ik maak er niet zoveel gebruik van.
    9
  • IT-Factory BVBA

    Johan
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    Verbinding is regelmatig nogal middelmatig van verstaanbaarheid. Nochtans staat wifi uit op gsm.
    Verbeterpunten
    Kwaliteit gesprek
    7
  • Savanger

    Sascha
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    Alles naar wens, vlotte en persoonlijke service (dat moet ook gewoon anno 2019)! De support is echt top (ik werd gebeld op 10 min. na mijn mailtje). Prijs valt goed mee voor wat je krijgt. Tevreden klant hier, ik beveel hun zeker aan!
    Verbeterpunten
    Het is soms wel even zoeken waar alles precies staat in het controlepaneel van Voys, maar je komt er zeker wel uit. Misschien kan het nóg iets overzichtelijker?
    10
  • Silti – Electro Herman

    Herman Johan
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    10
  • Open Up Media

    Tijs De Boeck
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    Alles loopt vlot en makkelijk!
    Verbeterpunten
    Voorlopig nog geen opmerkingen!
    10
  • Foodbag

    Stéphane
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    Persoonlijke en professionele aanpak, net wat we nodig hebben bij Foodbag!
    Verbeterpunten
    Gebruiksvriendelijkheid van de app
    10
  • Cybertex

    Andy Van Wijngaerden
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    Opzet is heel snel en zonder problemen gegaan , daar kunnen de grotere telecom bedrijven wel iets van leren. Beheersomgeving is praktisch, gemakkelijk om mee te werken.
    Verbeterpunten
    Klankkwaliteit is niet altijd even goed (korte onderbrekingen/rare storingen in het geluid), ik weet niet of dit komt doordat ik met de app op mijn gsm werk ?
    9
  • MIPC

    Marco Hanquart
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    10