De nieuwe Voys App: dit moet je weten over de release

Ritske van Ravels
op 15 december 2021

Nieuw is ook echt nieuw Een goed begin is het halve werk: de afgelopen tijd hebben onze developers keihard gewerkt aan de nieuwe Voys App. En met nieuw, bedoel ik ook echt nieuw. De app is volledig, from the ground up, opnieuw gebouwd. De achterkant Wat maakt deze app anders dan de vorige? Voor de nerds onder ons: de code…

Meer lezen


Dit zijn de bestgelezen Voys-verhalen van 2021

Maya van der Schuit
op 13 december 2021

1. Zo maak je van hybride werken een succes Hybride werken is misschien wel het modewoord van zowel 2020 als 2021. Maar hoe doe je dat? Werk je met een paar collega’s samen? Dan maak je eenvoudig onderling afspraken om hybride werken te laten slagen. Is je bedrijf wat groter? Dan is het belangrijk dat je duidelijke afspraken maakt over…

Meer lezen


Conference-module voor alle Voys-klanten gratis

Maya van der Schuit
op 10 december 2021

Dit stuk is eerder geplaatst in maart 2020 en geüpdatet in december 2021. Wij vinden dat het onze verantwoordelijkheid is om bedrijven te helpen in deze tijd. Het faciliteren van optimale communicatie voor bedrijven met hun klanten en intern is broodnodig, daarom bieden wij deze functie gratis aan tot in ieder geval het einde van 2022. Goed om te weten…

Meer lezen


5 tips voor meer telefoontjes van nieuwe klanten

Maya van der Schuit
op 30 november 2021

Een beetje achtergrond is handig, dat helpt je om te begrijpen waarom de tips werken. Mensen nemen hun beslissingen voor het overgrote deel met het onbewuste deel van hun brein. Jij ook. Het bewuste deel van het brein rationaliseert die beslissing vervolgens, waardoor je zelf denkt dat je heel weloverwogen bezig bent. Natuurlijk ben je geen willoos slachtoffer van wat…

Meer lezen


Persoonlijk klantcontact: zo pak je dat aan als je bedrijf groeit

Maya van der Schuit
op 17 november 2021

De band die je met je klanten opbouwt, is enorm waardevol. Dit contact legt een geweldige basis voor een langdurige relatie. Vaak delen trouwe klanten hun ervaringen ook met anderen. Investeren in persoonlijk klantcontact is daarom altijd de moeite waard. Schrijf de kernwaarden van jouw bedrijf op en leef ernaar Je kernwaarden zijn bepalend voor de manier waarop je met…

Meer lezen


8 tips om je belplan in Freedom te optimaliseren

Ritske van Ravels
op 3 november 2021

Ben je klant bij Voys en heb je weleens contact met ons gehad over je telefonie? Dan bestaat de kans dat je Ritske hebt gesproken. Hij werkt al jaren bij Voys en weet alles van Freedom, ons telefonieplatform. Als Klantgelukker helpt hij Voys-klanten met al hun Freedom-vragen. Tip 1: Vanuit je belplan direct naar een module “Wat was ik ook…

Meer lezen