Mijn mislukte start-up: de 9 lessen die ik leerde voor €3 miljoen

Mark Vletter
op 26 november 2019

In 2012, met het succes van Voys in het achterhoofd startte ik Lily: een klantcontactsysteem (CRM) dat ondernemingen op alle contactmomenten met de klant automatisch en volledig ondersteunt. Nu, zeven jaar later en drie miljoen euro verder, hebben we de stekker uit Lily getrokken. Hier lees je het eerlijke verhaal over hoe een herhaling van zetten niet altijd hetzelfde uitpakt…

Meer lezen


Voys en Devhouse Spindle zetten nieuwe stappen met stichting

Maya van der Schuit
op 18 november 2019

Deze tekst is verspreid als persbericht. Organisaties met een hoger doel Alle organisaties zijn purpose driven, wat betekent dat er een hoger doel wordt nagestreefd dan enkel bedrijfseconomisch resultaat. Het gezamenlijke doel van de organisaties is gelijkwaardigheid in de wereld bevorderen door toegang tot vrije communicatie en informatie. Dit doel wordt op allerlei verschillende manieren nagestreefd; in hoe de producten…

Meer lezen


Radioreclame, werkt dat? Een eerlijk verhaal over radio – Deel 2

Maya van der Schuit
op 24 oktober 2019

Toen we aankondigden dat we weer radioreclame gingen inzetten, reageerden niet alle Voys-collega’s even enthousiast. Eerder leverde radioreclame ons toch niet zoveel op? Waarom zouden we het dan nu opnieuw proberen? We schreven de bevindingen van ons eerdere radio-experiment op in een longread: Radioreclame, werkt dat? Een eerlijk verhaal over radio. Een verhaal dat ook op Marketingfacts werd gepubliceerd. Alweer!?…

Meer lezen


Terug aan ’t werk: haal je telefoon uit de vakantiemodus

Maya van der Schuit
op 26 augustus 2019

Heb je jezelf tijdens de vakantie uit belgroepen gehaald? Voeg jezelf dan nu weer aan die groepen toe, zo kan ook jij de telefoon weer aannemen. Heb je je nummer doorgeschakeld naar bijvoorbeeld een collega, een bevriende ondernemer of een antwoordservice? Zet die doorschakeling weer uit, dan hoeven anderen jouw telefoontjes niet meer te beantwoorden. Wil je dat de antwoordservice…

Meer lezen


De stap naar iets groters: welcome Voys Germany

Mark Vletter
op 6 augustus 2019

Op 2 februari 2006 zat ik bij de Kamer van Koophandel. Cloud telefonie -toen nog bellen over internet- was de techniek waarmee we de markt zouden veroveren. Maar het was vooral de manier waarop we met onze klanten wilden samenwerken waar we het verschil wilden maken. Jaarcontracten, afrekenen per minuut, wachtrijen om daarna slecht geholpen te worden, oplossingen die niet…

Meer lezen


Voys breidt uit naar Duitsland

Maya van der Schuit
op 6 augustus 2019

Deze blog is verspreid als persbericht. Telecomprovider Voys voorziet vanaf nu ook Duitse bedrijven van zakelijke telefonie in de cloud. Met de uitbreiding naar Duitsland staat de landenteller voor Voys op vier. Duitsland is alweer het vierde land waar Voys haar diensten aanbiedt. Nederlandse, Belgische en Zuid-Afrikaanse bedrijven konden al klant worden bij de telecomprovider. Het van oorsprong Groningse bedrijf…

Meer lezen