De stap naar iets groters: welcome Voys Germany

Mark Vletter
op 6 augustus 2019

Op 2 februari 2006 zat ik bij de Kamer van Koophandel. Cloud telefonie -toen nog bellen over internet- was de techniek waarmee we de markt zouden veroveren. Maar het was vooral de manier waarop we met onze klanten wilden samenwerken waar we het verschil wilden maken. Jaarcontracten, afrekenen per minuut, wachtrijen om daarna slecht geholpen te worden, oplossingen die niet…

Meer lezen


Voys breidt uit naar Duitsland

Maya van der Schuit
op 6 augustus 2019

Deze blog is verspreid als persbericht. Telecomprovider Voys voorziet vanaf nu ook Duitse bedrijven van zakelijke telefonie in de cloud. Met de uitbreiding naar Duitsland staat de landenteller voor Voys op vier. Duitsland is alweer het vierde land waar Voys haar diensten aanbiedt. Nederlandse, Belgische en Zuid-Afrikaanse bedrijven konden al klant worden bij de telecomprovider. Het van oorsprong Groningse bedrijf…

Meer lezen


Ongestoord van je vakantie genieten doe je zo

Maya van der Schuit
op 26 juni 2019

We hebben een aantal tips voor je op een rij gezet zodat je je niet druk hoeft te maken over je telefonische bereikbaarheid. Kies zelf wat het beste past bij jouw situatie en voorkom (te veel) gerinkel tijdens je vakantie. Vakantiechecklist Heb je een vakantie op de planning staan? Dan heb je vast een checklist met zaken die je voor…

Meer lezen


Jouw klantendienst optimaal bereikbaar

Nina Morsa
op 18 juni 2019

Je hebt het vast al eens meegemaakt: je zit met een prangende vraag voor een klantendienst maar komt in een eindeloos keuzemenu terecht. Na twintig knopjes ingedrukt te hebben, kom je ook nog eens in de wachtrij te staan. Niet fijn toch? Dit wil je natuurlijk absoluut vermijden voor je eigen onderneming. Maar je wil ook gewoon goed bereikbaar zijn…

Meer lezen


Een Big Hairy Audacious Goal als stip op de horizon

Maya van der Schuit
op 24 mei 2019

Mei is een drukke maand op Voys HQ. Meetingruimtes worden urenlang bezet door groepjes collega‚Äôs. Zij zijn bezig met het evalueren van de afgelopen episode, de laatste drie maanden. Hoe hebben we het gedaan? Hebben we de gewenste uitkomsten van de geplande projecten behaald? Hoe hebben we het gedaan? De outlook evaluation, zo noemen we de evaluaties die ik hierboven…

Meer lezen


Zo word je elke dag een beetje beter

Maya van der Schuit
op 16 mei 2019

Inmiddels weet ik welke gedachtegang erachter het principe zit: build-measure-learn. Dit houdt ongeveer het volgende in: je hebt een probleem en dit los je niet op door een perfecte oplossing te bedenken, maar door een werkbare oplossing te bedenken. Die werkbare oplossing verbeter je vervolgens beetje bij beetje aan de hand van de ervaringen die je gaandeweg opdoet. Een voorbeeld…

Meer lezen