Persoonlijk klantcontact: zo pak je dat aan als je bedrijf groeit

Suzanne Faber
op 17 november 2021

De band die je met je klanten opbouwt, is enorm waardevol. Dit contact legt een geweldige basis voor een langdurige relatie. Vaak delen trouwe klanten hun ervaringen ook met anderen. Investeren in persoonlijk klantcontact is daarom altijd de moeite waard. Schrijf de kernwaarden van jouw bedrijf op en leef ernaar Je kernwaarden zijn bepalend voor de manier waarop je met…

Meer lezen


8 tips om je belplan in Freedom te optimaliseren

Ritske van Ravels
op 3 november 2021

Ben je klant bij Voys en heb je weleens contact met ons gehad over je telefonie? Dan bestaat de kans dat je Ritske hebt gesproken. Hij werkt al jaren bij Voys en weet alles van Freedom, ons telefonieplatform. Als Klantgelukker helpt hij Voys-klanten met al hun Freedom-vragen. Tip 1: Vanuit je belplan direct naar een module “Wat was ik ook…

Meer lezen


Moe van videovergaderen? Deze tips helpen!

Mark Vletter
op 19 oktober 2021

De remote meeting De remote meeting. Daar hebben we inmiddels allemaal veel te veel ervaring mee. Ja, je hebt nodig: Een goede headset. Nee, dat zijn niet die dopjes die je bij je smartphone hebt gekregen. Een goede webcam. Nee, dat is niet die standaard webcam van je laptop. Een stabiele goede internetverbinding. Die maak je met een kabel of…

Meer lezen


7 keuzes die we maakten bij de start van ons bedrijf en die ons later succesvol maakten

Mark Vletter
op 29 september 2021

Plus een bonustip, die ik met terugwerkende kracht ook aan mezelf zou geven als ik het opnieuw zou doen. 1. Zorg dat je klanten je vinden “Je moet niet op zoek gaan naar klanten, je moet zorgen dat je klanten jou vinden”. Dat was de heilige overtuiging van Joris, mijn kantoorgenoot. Joris wist veel van het web en van webmarketing….

Meer lezen


Dit is er allemaal nieuw in Freedom

Harriet Zuidland
op 1 september 2021

Wie klant is bij Voys, kent Harriet misschien wel. Ze werkt bij team Klantgeluk, de kans bestaat daarom dat je haar weleens hebt gesproken. Daarnaast werkt ze bij zusterbedrijf Devhouse Spindle als UX-designer. Een perfecte combi: zo kan ze de wensen van jou als klant vertalen naar waardevolle upgrades van ons telefonieplatform. Vernieuwde wachtrij-module Laten we beginnen bij de grootste…

Meer lezen


Vrij, vakantie of feestdag? Zo pas je je telefonische bereikbaarheid aan

Maya van der Schuit
op 26 augustus 2021

We hebben een aantal opties met bijbehorende tips voor je op een rij gezet. Even niet bereikbaar: klanten informeren met openingstijden en meldingen Ben je vrij en beantwoordt niemand anders namens jou de telefoon? Wijzig dan je bereikbaarheid met de feature Openingstijden, hiermee pas je je bereikbaarheid aan op basis van tijd en bepaal je wat er gebeurt als iemand…

Meer lezen