Nieuw: contactboek feature in de webphone

Ritske van Ravels
op 26 juni 2020

Het was een veelgevraagde feature, het contactboek. Daarom is er de afgelopen tijd hard aan gewerkt en presenteren we ‘m nu vol trots. Zo werkt het Wil je een persoon of bedrijf toevoegen aan je contactboek? Dat werkt als volgt: ga in de webphone naar de contactenpagina en klik vervolgens op contact toevoegen. Vul hier een naam, bedrijfsnaam en telefoonnummer…

Meer lezen


De Voys webphone: gemakkelijk bellen via je laptop of desktop

Ferdian Frericks
op 22 juni 2020

Zo ging het voorheen bij Voys als er een iemand telefonisch contact met ons opnam. Op elk bureau stond een telefoontoestel waarmee we belden. Maar langzaam worden de bureaus op ons kantoor steeds leger, we gaan helemaal mee met de Marie Kondo-trend. 😉 Tegenwoordig staan er bijna geen toestellen meer op de bureaus. Alle Advies- en Klantgeluk-collega’s werken namelijk met…

Meer lezen


Zo werkt zelforganisatie #1: Van grenzeloos naar echt zelfgeorganiseerd werken

Maya van der Schuit
op 4 juni 2020

Dit stuk is geschreven door Paula Nordhauzen. Zij werkt bij Energized.org in verschillende rollen. Die organisatie ondersteunt onder andere Voys bij het leren werken zonder bazen. Paula komt regelmatig bij Voys over de vloer en hangt dan vooral graag rond bij het koffieappraat. In de serie ‘Zo werkt zelforganisatie’ schrijft ze over wat ze zelf meemaakt en leert en wat…

Meer lezen


5 jaar Holacracy: deze 5 lessen hebben we geleerd

Wouter Koetze
op 18 mei 2020

Dit verhaal is het derde en laatste deel uit de reeks. Last, but zeker not least, deelt collega Wouter, Holacracy Coach bij Voys, de vijf lessen die we van Holacracy hebben geleerd. In het eerste deel legt collega Mark uit wie de knopen doorhakt in een zelfsturende organisatie. In het tweede deel geeft Diederick Janse, mede-oprichter van Energized.org en mede-auteur…

Meer lezen


Zo pas je je bereikbaarheid aan voor Pasen

Maya van der Schuit
op 6 april 2020

Openingstijden en meldingen Met de feature Openingstijden kun je je bereikbaarheid aanpassen op basis van tijd. Zo zorg je er van tevoren voor dat je belplan klaar is voor Pasen. Met de feature Meldingen kun je een beller welkom heten of informatie geven, zoals: ‘Welkom bij bedrijf X’ of ‘Momenteel zijn wij gesloten, bel op een later moment terug’. Is…

Meer lezen


15 keer beter thuiswerken

Mark Vletter
op 16 maart 2020

Lees ook onze tips om thuis bereikbaar te zijn met je Voys telefonieoplossing Werkprocessen 1. Maak spelregels Maak duidelijke spelregels voor thuiswerk. Dit geeft duidelijkheid voor degenen die thuiswerken en voor de collega’s die dat niet doen. Denk aan spelregels over over werktijden, beschikbaarheid maar ook over bijvoorbeeld communicatie en het gebruik van tools. 2. Communiceer duidelijk Omdat je elkaar…

Meer lezen