Thuis bereikbaar zijn als klant van Voys

Maya van der Schuit
op 16 maart 2020

Hoe doe je dat? Mijn collega Mark schreef al over 15 thuiswerktips voor iedereen. Van onze klanten krijgen we veel vragen over hoe je je telefonie zo kunt inrichten zodat jouw bedrijf en je collega’s optimaal thuis kunnen werken en bereikbaar kunnen zijn.  Het ligt er per scenario een beetje aan, dus we laten hier enkele verschillende mogelijkheden zijn. Zit…

Meer lezen


5 jaar Holacracy: 10 vragen en antwoorden over Holacracy

Maya van der Schuit
op 26 februari 2020

Diederick Janse is mede-oprichter van Energized.org en mede-auteur van het boek ‘Getting Teams Done’. In 2015 hielp hij Voys om Holacracy als organisatiemodel te implementeren. In dit tweede deel van de reeks ‘5 jaar Holacracy’ geeft hij antwoord op de 10 meestgestelde vragen over Holacracy. In het eerste deel van de reeks vertelt collega Mark over leiderschap en management in…

Meer lezen


5 jaar Holacracy: Wie hakt de knopen door?

Mark Vletter
op 19 februari 2020

“Management, daar neem je in een zelfsturende organisatie toch juist afscheid van?” Na 7 jaar zelfsturing, waarvan 5 jaar met Holacracy en een team van zo’n 120 personen in 4 landen, durf ik inmiddels wat te schrijven over leiderschap. Hoe het zit met management en leiderschap binnen zelfsturende organisaties is -na salaris en compensatie- wellicht de meest gestelde vraag. Als…

Meer lezen


De populairste verhalen van 2019

Maya van der Schuit
op 16 december 2019

1. Ongestoord vakantie vieren In de zomer hebben we een aantal tips op een rij gezet zodat je je niet druk hoefde te maken over je telefonische bereikbaarheid. Zo vierde je ongestoord vakantie. Handig: je kunt de tips ook prima buiten de zomer toepassen. Ongestoord van je vakantie genieten doe je zo 2. Werkplek van de toekomst Voys was zo’n…

Meer lezen


Zo geniet je ongestoord van de feestdagen 🎄

Maya van der Schuit
op 13 december 2019

Openingstijden en meldingen Met de feature Openingstijden pas je je bereikbaarheid aan op basis van tijd. Zo zorg je er van tevoren voor dat je belplan klaar is voor de feestdagen. Met de feature Meldingen heet je een beller welkom of geef je informatie, zoals: ‘Welkom bij bedrijf X’ of ‘Momenteel zijn wij gesloten, bel op een later moment terug’….

Meer lezen


Mijn mislukte start-up: de 9 lessen die ik leerde voor €3 miljoen

Mark Vletter
op 26 november 2019

In 2012, met het succes van Voys in het achterhoofd startte ik Lily: een klantcontactsysteem (CRM) dat ondernemingen op alle contactmomenten met de klant automatisch en volledig ondersteunt. Nu, zeven jaar later en drie miljoen euro verder, hebben we de stekker uit Lily getrokken. Hier lees je het eerlijke verhaal over hoe een herhaling van zetten niet altijd hetzelfde uitpakt…

Meer lezen