Achter de horizon 2: het mobiele kantoor


op 2 mei 2017

Vorige week vertelde Marnix in zijn blog over het begin van zijn reis door Midden-Amerika waarbij hij samen met collega-filmmaker Martijn het digitale nomaden bestaan volgde van Steven en Diana. Vandaag zijn zij zelf aan het woord en lees je over hun kijk op locatie onafhankelijk werken. Hoe houd je je klanten tevreden? Wat zijn handige tools? En hoe geef je…

Meer lezen


Achter de horizon


op 26 april 2017

Een paar jaar terug vertrokken alle Voys collega’s naar Spanje om aan te tonen dat locatie onafhankelijk werken echt mogelijk is. Omdat de telefonie van Voys volledig via het internet gaat, was ons ‘vaste’ nummer ook gewoon in Spanje te gebruiken. Daarmee is locatie onafhankelijk bellen wel heel gemakkelijk. De komende weken vertellen we je graag het verhaal van filmmakers Marnix…

Meer lezen


Optimaal bereikbaar met een fallback

Joris Beltman
op 25 april 2017

Optimaal bereikbaar Als je als ondernemer optimaal bereikbaar bent, levert dat je klanten op. Bellende klanten zijn klanten die direct tot actie willen overgaan. Daarom is het belangrijk om je telefonie optimaal in te richten. Optimaal bereikbaar zijn is wat anders dan altijd bereikbaar zijn. Je wilt als ondernemer namelijk niet altijd de telefoon opnemen, maar je wilt wel dat…

Meer lezen


Fouten maken is verplicht


op 20 april 2017

De nieuwe communicatieadviseur heeft een grote fout gemaakt in een belangrijk artikel, maar het is al gepubliceerd. Wat doe je als manager? Word je boos of zie je juist de waarde in van een fout? Fouten maken mag bij Voys. Sterker nog: het is verplicht. Graag vertel ik je waarom we dat zo belangrijk vinden en waarom ik denk dat…

Meer lezen


Nieuwe update voor de Voys 4G app voor Android

Joris Beltman
op 5 april 2017

We hebben de Voys 4G app voor Android een flinke update gegeven. Bij elke versie van de app kijken we wat er goed gaat en waar er verbeteringen mogelijk zijn. Deze feedback ontvangen we ook regelmatig van onze klanten waarvoor onze hartelijke dank. Ons app-development team heeft veel van die feedback verwerkt in deze nieuwste update. Deze toevoegingen en verbeteringen zitten er…

Meer lezen


Flexibeler bereikbaar met de verbeterde gebruikers-feature

Joris Beltman
op 20 februari 2017

Het is update time! Freedom, ons online telefonieplatform, maken we voor elke ondernemer zo vriendelijk mogelijk. De laatste tijd zijn we bezig geweest om het platform meer userbased te maken. Dit doen we zodat individuele gebruikers eenvoudiger hun bereikbaarheid kunnen beheren. De oude situatie De gebruikers-feature werd bij het instellen van de telefonie weinig gebruikt (slechts door 2% van onze gebruikers),…

Meer lezen