Sluit je aan

Complete telefonie voor een vaste lage prijs

1 tot en met 3 gebruikers

18,75

per gebruiker
per maand

vanaf de vierde gebruiker

15,50

per gebruiker
per maand

  • Gratis bellen in België*
  • Alle mogelijkheden van onze online telefooncentrale
  • Slechts € 3.10 per telefoonnummer
  • Uitstekende support en per dag opzegbaar
  • Binnen één werkdag bereikbaar op je nieuwe nummer
Aanmelden
Eerst een offerte ontvangen?

Maak gebruik van deze mogelijkheden

  • Online beheer
  • Vast op gsm
  • Openingstijden
  • Gebruiker
  • Belgroepen
  • Belplan
  • Browser plugin
  • Conference
  • Filters
  • Flex. schakelen
  • Gebruiker
  • Keuzemenu
  • Meeluisteren
  • Meldingen
  • Statistieken
  • Voys App
  • Voicemail naar e-mail
  • Wachtrij
  • Webhooks
  • Webphone
*Bij de prijs zijn internationaal bellen en vaste telefoons niet inbegrepen.
Inclusief bellen is gebaseerd op een fair use policy voor belminuten binnen België.

Uitleg over onze prijzen

  • Wat is er wel en niet inbegrepen in het bedrag van € 18,75?

    Wel inbegrepen

    • Voor de € 18,75 per maand krijg je 1 gebruiker die kan bellen via telefoon, app of webphone. De belminuten binnen België naar vast en mobiel zijn hierbij inbegrepen. De kosten voor het doorschakelen van het telefoonnummer naar je GSM-nummer zijn ook inbegrepen.
    • Je kunt onbeperkt gebruik maken van vrijwel alle opties van onze gebruiksvriendelijke en geavanceerde telefoniecentrale zoals die hierboven zijn beschreven.
    • Supervriendelijke en snelle support van echte mensen die echt alles weten over onze online telefooncentrale en altijd zorgen dat ze de boel letterlijk aan de praat krijgen

    Niet inbegrepen

    • Er is bij het bedrag geen telefoonnummer inbegrepen. Een los telefoonnummer kost € 3,10 per maand en een reeks van 10 opeenvolgende nummers kost € 10,40 per maand.
    • Nummerbehoud kost eenmalig € 10,40 per nummer en voor het porteren van een reeks van 10 nummers betaal je eenmalig € 52,- en voor een reeks van 100 nummers betaal je eenmalig € 103,90.
    • Bellen naar internationale nummers en naar service-nummers (zoals 0900).
    • Buitensporig veel bellen. Daarvoor hebben we een fair use policy. We brengen je nooit kosten in rekening zonder je van tevoren op de hoogte te brengen.
    • Gespreksopname is niet inbegrepen. Dit kost € 5,- per maand per 1000 opgenomen minuten (€ 0,005 per minuut).
    • Technische support bij het inrichten van je netwerk of elders aangeschafte VoIP-toestellen kunnen we zeker leveren, maar is niet inbegrepen bij de prijs. (€ 23,- per kwartier)
  • Wat houdt ‘een gebruiker’ in?

    Een gebruiker is iemand binnen je bedrijf die telefonie gebruikt en bereikbaar is op een eigen telefoon. Daarbij maakt het niet uit of diegene de telefonie laat doorschakelen naar een eigen mobiele telefoon, of belt via de Voys App, de Voys webphone of via een vaste telefoon.

    Elke gebruiker kan indien gewenst inloggegevens krijgen voor de online telefooncentrale waar de gebruiker zelf kan instellen op welke manier hij of zij bereikbaar wil zijn.

  • Hoe werkt de staffelkorting bij 4+ gebruikers?

    De eerste drie gebruikers kosten altijd € 18,75 per maand. Vanaf de vierde gebruiker betaal je € 15,50 per gebruiker per maand.

    Wil je bijvoorbeeld 5 gebruikers, dan betaal je 3x € 18,75 en 2 x € 15,50 = € 87,25 per maand (exclusief telefoonnummers).

Meer weten over optimale bereikbaarheid

Wil je meer weten over de mogelijkheden of heb je advies nodig over de handigste oplossing  voor jouw bedrijf? We nemen razendsnel op als je belt naar 03 303 4000.

Liever een vrijblijvende offerte op maat? Deze krijg je binnen een werkdag.

We kunnen deze review zo niet vinden

Erg vervelend dat we deze specifieke review niet voor je kunnen vinden. Bekijk al onze reviews om erachter te komen wat klanten van ons vinden!

Kiyoh pagina!