Overzicht diensten aangesloten vóór 14 november 2022

Wanneer je klant bent geworden bij Voys vóór 14 november 2022, dan vind je hier een overzicht van alle diensten met bijbehorende prijzen. Om te kunnen bellen over VoIP heb je minimaal 1 telefoonnummer en 1 VoIP account nodig. Deze gebruik je op een VoIP telefoon of op onze Voys 4G App. Natuurlijk kan je bij ons passende toestellen aanschaffen. Een overzicht van de gesprekskosten hebben we ook.

Voordelen van Voys telefonie

  • Alle diensten zijn per dag aan te maken of op te schalen
  • Alle diensten zijn per dag op te zeggen
  • Alle bedrijven worden door Voys bediend: van zelfstandige tot multinational

Standaard inbegrepen diensten

Wanneer je telefonie afneemt bij Voys, geniet je standaard van volgende gratis functionaliteiten:

  • Online telefoniecentrale en beheeromgeving
  • Flexibel schakelen waarbij je gsm nummer de eindbestemming wordt van je zakelijk nummer
  • Gepersonaliseerde voicemal naar e-mail
  • Belgroepen waarbij meerdere toestellen gelijktijdig aangeroepen worden
  • Inzage gespreksgegevens
  • Statistieken van jullie telefonische bereikbaarheid

*Alle onderstaande prijzen gelden vanaf 1 januari 2023, na een prijsindexatie van gemiddeld 3,9%. 

Telefoonnummers

Telefoonnummers bieden we aan voor elke regio in België. We kunnen ook je bestaande telefoonnummer overnemen van je huidige provider.

Telefoonnummers Eenmalige kosten Prijs per maand
1 telefoonnummer € 10,40 € 3,10
10-nummerblok (opeenvolgende nummerreeks) € 52,- € 10,40
100-nummerblok (opeenvolgende nummerreeks) € 103,90 € 41,60

Lees ook meer over Nederlandse telefoonnummers van Voys.

VoIP-accounts

Elke VoIP telefoon die je gebruikt heeft een VoIP-account nodig. Een VoIP-account is vergelijkbaar met een simkaart die je in een GSM stopt. Deze zorgt ervoor dat het toestel registreert op ons VoIP-netwerk. VoIP-accounts werken met een staffelkorting: hoe meer je er afneemt, hoe voordeliger ze per stuk worden.

Aantal VoIP-accounts Eenmalige kosten (per VoIP-account) Prijs per maand (per VoIP-account)
1 t/m 4 stuks € 15,50 € 5,20
5 t/m 19 stuks € 10,40 € 3,60
20 t/m 49 stuks € 7,80 € 2,60
50 of meer stuks € 5,20 € 2,10

Aanvullende diensten

Om je bedrijf nog beter bereikbaar te maken kun je tegen meerprijs extra modules afnemen.

Module Eenmalige kosten Prijs per maand
Meldingen € 20,80 € 5,20
Openingstijden € 20,80 € 5,20
Keuzemenu € 62,30 € 15,50
Wachtrij € 62,30 € 15,50
Meeluisteren € 20,80 € 5,20
Conference € 20,80 € 5,20
Webhooks € 62,30 € 15,50

Pakketten

De populairste modules hebben we in pakket basis en pakket uitgebreid gebundeld, zodat deze voordeliger zijn. In het pakket compleet zitten alle modules voor een scherpe prijs.

Pakket Bestaat uit Eenmalige kosten Prijs per maand
Basis Meldingen, Openingstijden € 31,20 € 7,80
Uitgebreid Meldingen, Openingstijden, Keuzemenu € 83,10 € 20,80
Compleet Alle modules € 155,90 € 39,-

Veelgestelde vragen over de kosten

  • Waarom krijg ik staffelkorting op de VoIP-accounts?

    Je krijgt bij afname van meer dan vier VoIP-accounts staffelkorting. Dit doen we met de simpele reden: hoe meer je afneemt, hoe voordeliger het voor je wordt.

    Als je een beetje goed bent in rekenen, kom je er al snel achter dat 5 VoIP-accounts voordeliger zijn dan 4 VoIP-accounts. Dit geldt ook wanneer je er 20 neemt i.p.v. 15. Reken dus altijd even uit wat voor jou voordelig is!

  • Waarom betaal ik aansluitkosten / eenmalige kosten?

    Je betaalt bij Voys eenmalige kosten wanneer je klant wordt. Deze kosten zijn vaak 3 of 4 maal de maandelijkse prijs. Dat doen we om de volgende redenen:

    • We houden liever de maandelijkse kosten zo laag mogelijk en daarom berekenen we de eenmalige kosten apart.
    • Het is een stimulans om langer klant te blijven. De maandelijkse kosten blijven laag nadat je de eenmalige kosten betaald hebt. Daarmee belonen we onze loyale klanten.
    • Wij doen niet aan contracttermijnen. Je kunt daarom op elk moment stoppen met de dienstverlening, zelfs in de eerste maand. Aanbieders die wel aan contracttermijnen doen zijn gegarandeerd van een bepaald inkomen per klant. Dat zijn wij door onze flexibele voorwaarden niet en compenseren dit door eenmalige kosten.
  • Hoe lang zit ik aan mijn contract vast?

    Je kunt alle diensten per dag opzeggen, ook in de eerste maand. Je bent dus helemaal contractvrij.

Meer weten?

Reken uit wat telefonie voor jouw bedrijf kost, of vraag direct een offerte aan.

Kosten & klant worden

Vrijblijvende offerte

We kunnen deze review zo niet vinden

Erg vervelend dat we deze specifieke review niet voor je kunnen vinden. Bekijk al onze reviews om erachter te komen wat klanten van ons vinden!

Kiyoh pagina!