De afgelopen 16 jaar zijn we bij Voys heel goed geweest in één ding: steeds meer waarde bieden tegen lagere kosten. Zo voerden we met regelmaat prijsverlagingen door en bieden we tegenwoordig zelfs de optie voor één prijs per gebruiker. Die gebruiker kan voor één vast bedrag alles instellen wat nodig is voor de bedrijfstelefonie. Ja, dat levert ons economisch minder op, maar het zorgt voor veel meer waarde voor jou als klant.
Door de geweldige ondersteuning én continue doorontwikkeling werden veel nieuwe diensten en producten kosteloos beschikbaar voor steeds meer klanten. Waar we nog steeds elke dag efficiënte verbeteringen doorvoeren en nieuwe klanten mogen verwelkomen, merken we ook dat het in het huidige klimaat niet meer mogelijk is om daar de kostenstijgingen mee te compenseren.
Daarom hebben we besloten onze prijzen te indexeren met gemiddeld 3,9%. Dit moet genoeg zijn om de kostenstijging te compenseren voor een financieel gezondere bedrijfsvoering. Over die bedrijfsvoering zijn en blijven we transparant. Zo vertellen we precies hoe we ons geld uitgeven: ‘Wat doen we met jouw € 10,-‘.