Privacy en toegankelijkheid

Bij Voys maken we onderscheid tussen de gegevens die we verwerken binnen ons cloud telefonieplatform -Freedom-, gegevens die worden gebruikt op deze website en gegevens die we gebruiken in Lily, ons relatiebeheerpakket (CRM).

Privacy en cookies op Voys.be

We hebben privacy hoog in het vaandel én we zijn een commercieel bedrijf en die twee zitten elkaar regelmatig in het vaarwater. Op deze pagina zijn we duidelijk en eerlijk over de informatie die we krijgen en gebruiken en de tools die we inzetten. Je kunt voorkomen dat deze tools cookies plaatsen door gebruiken te maken van browser plugins als uBlock en Privacy Badger.

Voys.be maakt gebruikt van https zodat informatie ingevuld op de site niet voor derden inzichtelijk zijn. Verder maken we zoveel mogelijk gebruik van de meest privacy-vriendelijke instellingen van de externe tools die we gebruiken en zetten we tools uit als ze niet noodzakelijk zijn. We gebruiken deze externe applicaties om onze site beter en gebruiksvriendelijker te maken en we maken gebruik van applicaties die onze marketingactiviteiten ondersteunen.

Hieronder vind je een overzicht van de diensten die we gebruiken.

Google Analytics

Wij gebruiken Google Analytics voor het analyseren van het verkeer dat Voys.be verwerkt. Zo kunnen we zien waar bezoekers vandaan komen, hoe de bezoeker op Voys.be terecht gekomen is en ook zaken als de schermresolutie zijn te herleiden. Het is een erg prettige tool om je website geschikt te houden voor al je bezoekers en continu verbeteringen voor je website door te voeren. Google Analytics slaat overigens je IP adres niet op.

Optimizely en Hotjar

We maken gebruik van de ‘split testing software’ van Optimizely en Hotjar. Deze software maakt het mogelijk om twee versies van een pagina naast elkaar te kunnen testen, om te zien welke de gebruiker als het prettigst ervaart.

Vimeo, Youtube en Slideshare

We gebruiken de videodiensten van Vimeo en Youtube. Slideshare is een webtool waarmee je eenvoudig presentaties kunt delen met internetgebruikers.

Advertentieplatforms

Van Twitter, Facebook, LinkedIn, Platform161, Google Adwords en Bing Ads meten we door of onze betaalde campagnes (advertenties en vacatures) effectief zijn. In lekentaal: of we hiermee leads en/ of sollicitaties binnenhalen. We hebben deze zogenaamde conversiepixels alleen op de bedankpagina’s staan van de website.

Intercom

Tot slot maken we gebruik van de chat-software van Intercom.

Dataverwerking en CRM

De gegevens die je invult op de website worden via Zapier doorgegeven aan ons relatiebeheerpakket en opgeslagen in het Content Management Systeem (CMS) WordPress waarmee Voys.be is ontwikkeld. Wij gebruiken Lily als relatiebeheerpakket. In Lily slaan we de interacties op die we hebben met klanten, prospects en andere relaties. E-mails, gespreksverslagen, cases en deals zijn voor alle bij Voys werkende collega’s inzichtelijk. Lily geeft ons inzicht in de klantrelatie en zorgt ervoor dat we klanten persoonlijker, beter en sneller kunnen helpen. We gebruiken e-mailadressen en domeinen van bedrijven in Lily om soortgelijke bedrijven te vinden voor marketingacties. Verder gebruiken we de e-mailadressen uit Lily om voor de relatie relevante e-mails te sturen, waarvoor je je natuurlijk kunt uitschrijven.

Data in Freedom en de Voys apps

Gegevens uit Freedom gebruiken we niet voor marketingdoeleinden. De e-mailadressen in van de gebruikersaccounts binnen Freedom gebruiken we wel om relevante e-mails naar de gebruikers te sturen, waarvoor zij zich kunnen uitschrijven. In de toekomst personaliseren wij deze e-mailberichten verder op basis van applicatiegebruik.

Binnen Freedom en onze apps gebruiken we Google Analytics om het product beter te maken. Verder meten we de kwaliteit van gesprekken om daarmee de kwaliteit van de dienstverlening te monitoren. De Voys app maakt verder gebruik van LogEntries om bij bugs en crashes te achterhalen waarom deze voorkomen. Er worden geen gebruikersgegevens verzameld bij deze logs behalve als de gebruiker dit aan heeft staan in de App. Dit is een instelling die de gebruiker zelf kan beheren en standaard uit staat.

Je persoonlijke informatie zoals accountgegevens en factuurgegevens kun je in Freedom zelf wijzigen. Gespreksdata is voor iedere Voys medewerker inzichtelijk net zoals iedere Voys medewerker -net als jij zelf- wijzigingen aan kan brengen in de Freedom omgeving. Voor die wijzigingen houden we een log -audit trail- bij zodat we kunnen zien wie wat wanneer gewijzigd heeft. Hoe lang gespreksinformatie wordt bewaard bepaal je zelf.

Contentmanagement en gebruiksvriendelijkheid

Deze website maakt gebruik van het open source Content Management System (CMS) WordPress en is ontworpen om de toegankelijkheid en gebruiksvriendelijk te waarborgen. De website voldoet aan de richtlijnen van de Web Content Accessibility Guideline (WCAG 2.0). Als je van mening bent dat deze website op enig punt niet voldoet aan deze richtlijnen, neem dan contact met ons op via info@voys.be.

Toegankelijkheid

Bij het ontwerp van de website hebben wij rekening gehouden met de verschillende manieren waarop mensen omgaan met het internet, zodat het gebruik van deze website voor iedereen helder en gemakkelijk is. Zo is het design van de website responsive, is de site geschreven in HTML5 en zijn er RSS feeds beschikbaar.

We maken gebruik van HTML5 en CSS, technieken die voldoen aan de richtlijnen gegeven door W3C, omdat we ervan overtuigd zijn dat de gebruiksvriendelijkheid en toegankelijkheid van Voys.be essentieel zijn. Indien je van mening bent dat deze website niet correct werkt op dit gebied, neem dan contact met ons op via info@voys.be.