Zorgen dat jouw bedrijf kan bellen en bereikbaar is voor jouw klanten. Dat is wat Voys doet, maar dan op een unieke manier.
18 jaar geleden ontwikkelden we een product dat de telecomwereld radicaal veranderde: telefonie in de cloud.
En daar werden met de jaren steeds meer bedrijven fan van. Terwijl we groeiden, merkten we dat alleen de techniek niet genoeg zou zijn.
Hoe zorg je dat iedereen in je bedrijf met en voor de klant kan werken? Dat was de vraag die we ons in 2012 stelden. Daarop besloten we gelijkwaardigheid met de klant en gelijkwaardigheid onderling te verankeren in onze manier van organiseren.
Gelijkwaardig organiseren werkt én het blijft niet onopgemerkt. We winnen veel prijzen voor snelle groei & onze manier van organiseren.
De mooiste waardering krijgen we van onze klanten zelf die ons in meer dan 4200 reviews een gemiddeld klantcijfer geven van een 8.8. Dat is de hoogste klantwaardering in de telecomwereld!
Vandaag werken we samen met meer dan 100 geweldige collega’s en heeft Voys kantoren in drie landen. Onze cloud telefooncentrale ontwikkelen we in eigen huis. Op de teampagina vind je alle collega’s.
Samen zorgen deze collega’s dat meer dan 10.000 prachtige bedrijven optimaal telefonisch bereikbaar zijn.
Communicatie moet vrij zijn om gelijkwaardigheid te bevorderen. Daarom zijn we voorvechter van privacy en is nagenoeg alle techniek die we gebruiken open source.
Het Voys model en het purpose-gedreven werken met zelfsturing past hierbij. Het bevordert gelijkwaardigheid in onze eigen en in andere organisaties. Daarom vertellen we on- en offline zo graag over onze manier van werken.
Om gelijkwaardige communicatie in de gehele wereld te bevorderen, hebben we de 48 percent stichting in het leven geroepen. Deze stichting helpt de 48% van de wereldbevolking die geen toegang heeft tot gelijkwaardige communicatie.
Als klant van Voys draag je actief bij aan vrije communicatie. Door code te schrijven, door feedback te geven, onze producten in bèta te testen en met het geld dat je maandelijks betaalt. Onze klanten zijn daarmee steeds meer contributors geworden.
Tot slot willen we jullie danken voor jullie bijdrage. Voys is dankzij jullie meer geworden dan we ons hadden durven voorstellen en onze dromen worden steeds stoutmoediger. Stiekem zijn we pas net begonnen.