Wat je van Voys mag verwachten

Wij zorgen dat jouw organisatie optimaal bereikbaar is voor jouw klanten en dat jij kunt bellen. Dat doen we op een unieke manier. We kijken namelijk altijd of het slimmer, sneller en vriendelijker kan. Alle collega’s van Voys doen werk waarvan ze gelukkig worden en leveren een communicatieoplossing die onze klanten gelukkig maakt. Om dit mogelijk te maken hebben we zes kernwaarden opgesteld die we graag met je delen. Aan deze waarden mag je ons altijd houden. 

1. We zijn eerlijk en transparant

  • Alle contracten en diensten kun je binnen een dag activeren en opzeggen.
  • Als we iets fout doen, dan vertellen we je wat er verkeerd is gegaan. Geen: “Ik zie je mailtje net” of “Daar ben ik druk mee bezig” wanneer dat niet het geval is.
  • Meer dan 100 zakelijke reviews zijn -ongefilterd- terug te vinden op onze website.

We zijn open en eerlijk: what you see is what you get.

2. Het contact is kwalitatief, persoonlijk en gebaseerd op gelijkwaardigheid

Adviseurs van Voys durven op de directiestoel te gaan zitten wanneer zij advies aan je geven. Met onze kennis en ervaring leveren we niet zomaar de beste telefonieoplossing, maar de beste oplossing voor jouw bedrijf. Daarbij is ‘persoonlijk contact’ ook echt persoonlijk. Je krijgt je eigen accountmanager en deze is te bereiken op een direct telefoonnummer. Geen keuzemenu of secretariaat. Onze collega’s vind je terug op onze site. Zo weet je altijd met wie je in gesprek bent.

We behandelen jou zoals wij zelf ook behandeld willen worden.

3. We leveren geweldige support

Je kunt als klant alle instellingen van de cloud telefooncentrale wijzigen in een eenvoudige online beheeromgeving. Kom je er niet uit, dan zit ons klantgelukteam voor je klaar. Zij kunnen alle vragen, van technische support tot administratie, beantwoorden.

Hoogwaardige support geleverd door mensen die je problemen begrijpen en kunnen oplossen.

4. We ontwikkelen voor en met de klant

Onze diensten ontwikkelen we voor en met onze klanten. Als je een extra functionaliteit wenst die wij nog niet aanbieden, dan zetten we deze op een roadmap. De prioriteit van de te ontwikkelen oplossing wordt bepaald door de klantwens. Je kunt ook bijdragen door toekomstige producten -zoals de Voys App- in bèta te testen.

5. Verandering zit in ons DNA

Voys bestaat door continue verandering. Bouwen, meten en vervolgens leren zit in de kern van het bedrijf. We beloven dan ook plechtig om fouten te maken, want omdat iedereen de ruimte heeft om fouten te maken, is er ook de ruimte om te ontwikkelen en te leren. Iedereen in de organisatie, en dan bedoelen we echt iedereen, kan daarmee continu slimme wijzigingen doorvoeren. Zo worden we iedere dag een procent beter.

Iedereen is altijd op zoek naar verbetering van onze werkwijze, producten en diensten.

6. Een continu streven naar (persoonlijke) groei

Plezier in het werk en persoonlijke groei zijn belangrijk voor de mensen die bij Voys werken. Iedere collega heeft een persoonlijk trainingsbudget en Voys organiseert regelmatig in-company trainingen. Ook kunnen alle collega’s 10% van hun werktijd gebruiken voor projecten die zich niet perse binnen Voys afspelen. Deze projecten liggen in de maatschappelijke sfeer of liggen simpelweg buiten het normale werkveld.

Onze zes kernwaarden creëren een cultuur van creatieve en open mensen. We gebuiken de beste techniek en leveren uitmuntende service met één doel: jou een gelukkige klant laten zijn.