Alle functies

Freedom, de online telefooncentrale, is uitgerust met alle functies die je maar kunt bedenken. Met deze functies maak je jouw bedrijf optimaal bereikbaar voor jouw klanten en geef je jouw collega's en klanten de best mogelijke ervaring.

Telefoonnummers

In elke regio in België hebben we telefoonnummers direct op voorraad. Als je al een telefoonnummer hebt, kunnen we die altijd overnemen van je huidige provider.

Meer over telefoonnummers

Flexibel Schakelen

Met flexibel schakelen kies je zelf op welke telefoon je inkomende oproepen beantwoordt: op je VoIP-telefoon, een extern nummer of op één of meerdere mobiele telefoons. De rinkelplek wijzig je heel eenvoudig zelf in de centrale, de app of de plugin.

 

Voys 4G App

De Voys 4G App hebben we voor iPhones en Android-toestellen. Met deze app kun je bellen via je zakelijke telefoonnummer (via 4G) en je kunt er heel snel je bereikbaarheid mee instellen. Superhandig als je regelmatig onderweg bent.

Meer over de Voys app

Telefoons en headsets

Als je nog geen VoIP telefoons hebt, dan kun je deze bij Voys aanschaffen. Het handige is dat wij ze helemaal gebruiksklaar voor je maken. Je hoeft ze alleen nog aan te sluiten op je internetverbinding. Kies zelf of je een bureautelefoon of een draadloze het prettigst vindt.

Meer over VoIP telefoons

Zo maak je je bedrijf nog beter bereikbaar

Bij Voys stel je zelf in hoe je optimaal bereikbaar bent. Daarvoor kun je al deze slimme mogelijkheden van onze online telefooncentrale benutten.

Belgroepen

Als je meerdere collega’s hebt, dan kun je (gratis) met Belgroepen werken. Als je nummer wordt gebeld gaat een groepje telefoons tegelijkertijd rinkelen. Daardoor heeft de beller de grootste kans dat de telefoon beantwoord wordt. Het is zelfs mogelijk om een groepje GSM’s gelijktijdig te laten rinkelen.

Belplan

In het belplan stel je in wat er gebeurt als je nummer wordt gebeld. Hierin kun je meerdere stappen aanmaken, zodat de kans dat je een belletje mist zo klein mogelijk is. Zo rinkelt eerst 1 telefoon, dan een groepje van 3 telefoons tegelijkertijd en vervolgens nog 2 GSM’s. Daarna krijgt de beller pas je voicemail.

Openingstijden

Met Openingstijden wijzigt je belplan automatisch op basis van tijd. Zo stel je in dat van 9 – 17:30 uur oproepen naar je kantoortelefoons gaan en na 17:30 uur worden doorgezet naar een GSM, een voicemail of een antwoordservice.

Meldingen

“Goedendag, welkom bij Bedrijfsnaam” en “Nog een ogenblik geduld alstublieft”. Met meldingen kun je bellers welkom heten en vertellen waar ze aan toe zijn.

Keuzemenu

Met een keuzemenu kan de beller kiezen voor welke afdeling hij belt, of dat hij liever in het Nederlands of Frans te woord gestaan wil worden. “Kies 1 voor Nederlands en kies 2 voor Frans”. Op basis van de keuze wordt automatisch de belroute aangepast.

Wachtrij

Bellers vinden het vervelend om een ingesprek-toon te krijgen of eindeloos te wachten tot iemand opneemt. Met de Wachtrij houd je bellers op de hoogte op welke plek ze in de wachtrij staan, zodat ze weten waar ze aan toe zijn.

Filter

Met het Filter blokkeer je oproepen van vervelende bellers, of routeer je bepaalde telefoonnummers op een andere manier. Zo zorg je er bijvoorbeeld voor dat oproepen vanFranse nummers worden beantwoord door je collega die het best Frans spreekt.

Voicemail naar e-mail

Het is eigenlijk best onhandig dat een voicemailbericht op een apparaat wordt achtergelaten. Daar hebben we wat handigs op bedacht: voicemail naar e-mail. Hiermee kun je het bericht afspelen op elke laptop, tablet of GSM en kun je het bericht doorsturen naar een collega.

Plugin

Onze browser plugins voor Chrome en Firefox zijn heel handig. Daarin kun je snel je bereikbaarheid aanpassen en klik-en-bellen. Je hoeft geen telefoonnummers meer in te toetsen, maar je klikt op het groene hoorntje dat verschijnt op een webpagina naast het telefoonnummer en dan begint je telefoon direct met bellen.

Meer over de plugins

Nog meer slimme extra's en geavanceerde opties

Met deze tools kom je nog beter in contact met je klanten en kun je je interne bedrijfsprocessen optimaliseren.

Webhooks

VoIP-telefonie werkt via het internet en dat is heel handig. Je kunt je telefonie daardoor koppelen met allerlei andere webtools, zoals online agenda’s en CRM-systemen. Dat doe je met onze Webhooks.

Call Me Now

Call Me Now is een slimme toepassing die van je website-bezoeker een bellende klant maakt. Een klant vult op jouw website zijn nummer in en wordt door het Call Me Now direct gebeld. Wanneer hij bevestigt op zijn telefoon, zal bij jou de telefoon gaan rinkelen.

Conference

Conference wordt ook wel telefonisch vergaderen genoemd. Dit is een handige functie als je met een groepje mensen wilt overleggen en niet bij elkaar in dezelfde ruimte bent. In deze virtuele vergaderzaal kun je zowel intern als extern beveiligd inbellen. Hiervoor heb je niet eens een speciale vergadertelefoon nodig.

Statistieken

Wil je meer inzicht krijgen in je percentage gemiste en beantwoorde oproepen? En weten op welke tijdstippen van de dag je bedrijf het meest gebeld wordt? Dat vind je allemaal overzichtelijk in het statistiekenoverzicht waarin je zelf eenvoudig kunt filteren.

Meeluisteren

Met de module Meeluisteren kun je bijvoorbeeld een nieuwe collega opleiden en begeleiden tijdens de eerste telefoongesprekken, zodat je achteraf feedback kan geven. Het meeluisteren is natuurlijk te beveiligen met een wachtwoord.

Gespreksopname

Wil je vanwege mondelinge contracten of trainingsdoeleinden je telefoongesprekken opnemen? Geen probleem. Wij slaan je gesprekken zo lang je wilt op en je kunt ze stuk voor stuk downloaden naar je eigen servers.

Pop-up

Pop-up is een slim programmaatje dat inkomende oproepen koppelt aan je CRM-systeem. Staat een beller in jouw systeem, dan zie je een pop-up in je computerscherm en met één muisklik kun je de klantkaart van de beller bekijken.

SIP-Trunk

Als je zelf VoIP-telefooncentrale hebt, dan hebben wij een SIP-trunk voor je. Deze SIP-trunk kun je zelf instellen in je VoIP centrale. De trunk koppel je aan je telefoonnummers en kun je onbeperkt uitbreiden qua aantal lijnen.

Wachtmuziek

Mensen vinden het niet leuk om in de wacht te staan, maar je kunt ze wel iets opvrolijken door ze te trakteren op je favoriete tunes tijdens het wachten. Je kunt zelf een afspeellijst samenstellen.

Fax naar e-mail

Faxen wordt steeds minder populair, maar toch zijn er nog beroepsgroepen die het doen. Om het makkelijker te maken hebben wij een dienst ontwikkelt die faxen omzet in mailtjes en vice versa. Superhandig!

Meer over Fax via internet

Zo, nu ken je alle mogelijkheden van Freedom

Freedom is dé online telefooncentrale voor bedrijven. Wil je weten wat Voys voor jouw bedrijf kan betekenen? Bereken dan je kosten of vraag een vrijblijvende offerte aan. Natuurlijk mag je ons ook altijd bellen voor advies op 03 303 4000.