SIP Trunk of VoIP Trunk voor uw telefoniecentrale


Heb je zelf een telefoniecentrale die geschikt is voor IP (SIP, VoIP provider)? Dan kun je deze gebruiken met een SIP-trunk of VoIP-trunk van Voys. Bijna elke telefooncentrale met SIP-ondersteuning is hiervoor geschikt.

Heb je geen eigen centrale, bekijk dan onze hosted VoIP oplossing.

Wat is een SIP-trunk of VoIP-trunk?

Een SIP trunk is hetzelfde als een VoIP trunk en zorgt voor de registratie van een telefoniecentrale die geschikt is voor VoIP-telefonie. Door het plaatsen van een trunk in een centrale, herkent het telefonieplatform van Voys jouw centrale. Hierdoor komen oproepen naar jouw telefoonnummer binnen op jouw centrale en rinkelen vervolgens de toestellen die hieraan gekoppeld zijn.

Nagenoeg iedere VoIP-centrale is geschikt voor het gebruik met de trunks van Voys. Veelgebruikte open source centrales zijn die van Asterix, Elastic en Trixbox. Veel van onze klanten gebruiken ook de centrales van Microsoft Lync, Mitel, Innovaphone en Panasonic met een SIP trunk / VoIP trunk van Voys.

Meer weten?

Ben je benieuwd of een VoIP trunk van Voys wat is voor jouw organisatie? Bel ons dan gerust op 03 303 4000.

Voordelen van de Voys VoIP-trunk

Waarom kies je voor een VoIP-trunk van Voys?

  • Altijd de beschikking over minimaal twee spraakkanalen/lijnen.
  • Je kunt het aantal lijnen onbeperkt uitbreiden.
  • Redundant uitgevoerd en zeer betrouwbaar netwerk.
  • De trunks werken in nagenoeg elke SIP-centrale.
  • Lage maandelijkse kosten en (internationale) beltarieven
  • Professioneel fraudedetectiesysteem
  • Geen contracttermijn. Alle diensten zijn per dag opzegbaar.
  • Telefoonnummers in elke regio op voorraad, of we nemen je huidige nummer over.
  • Klanten waarderen ons met gemiddeld een 8,9 – meer dan 100 reviews

Wat heb je nodig?

Het enige dat je nodig hebt van Voys is één of meerdere telefoonnummers en een VoIP-trunk.

Tarieven VoIP-trunks

Eenmalige kosten Prijs per maand
VoIP trunk (2 lijnen) € 20,- € 4,-
extra lijn per stuk € 10,- € 2,-

Veelgestelde vragen over VoIP-trunks

  • Wat is het verschil tussen een VoIP trunk en Hosted VoIP?

    VoIP trunk

    Bij een VoIP trunk heb je zelf een eigen centrale (pbx) nodig. Dit kan een centrale op locatie zijn, of een online pbx.

    In de meeste centrales zitten alle functionaliteiten, zodat je die niet los hoeft aan te schaffen. Je hebt van Voys dan alleen nog maar een telefoonnummer en trunk nodig.

    Een centrale met VoIP-trunk raden we aan bij grotere bedrijven (>50 medewerkers) die veel functionaliteiten gebruiken. Ben je hierin geïnteresseerd? Informeer dan eens naar onze grootzakelijke oplossing.

    Hosted VoIP

    Bij hosted VoIP levert Voys de online centrale. Hiervan krijg je zelf de inloggegevens en in onze online portal Freedom beheer je zelf heel eenvoudig de telefonie. Wil je gebruik maken van meer opties zoals openingstijden, meldingen en keuzemenu’s, dan kun je deze tegen meerprijs aanschaffen.

  • Hoe configureer ik een VoIP-trunk in mijn centrale?

    Je bent zelf verantwoordelijk voor het configureren van een VoIP trunk in je eigen centrale. Wij leveren de gegevens van de trunk en wij verwachten van jou als klant dat je zelf deze gegevens in je eigen PBX zet. Heb je ondersteuning nodig bij de configuratie, dan is dat geen probleem. Wij leveren technisch support tegen een tarief van € 22,- per kwartier.

We kunnen deze review zo niet vinden

Erg vervelend dat we deze specifieke review niet voor je kunnen vinden. Bekijk al onze reviews om erachter te komen wat klanten van ons vinden!

Kiyoh pagina!