VoIP Centrale

Dé professionele telefonieoplossing anno 2019

VoIP-centrale

Hosted VoIP voor bedrijven

Een VoIP-centrale is een telefoniecentrale die volledig online is. Je hebt dus geen fysieke centrale op je locatie meer nodig, want je kunt met een VoIP-centrale je bedrijfstelefonie online instellen. Telefoontoestellen sluit je rechtstreeks aan op je internetverbinding en deze maken automatisch een beveiligde verbinding met jouw online telefoniecentrale.

Voordelen VoIP centrale

Met een VoIP-centrale geniet je van deze voordelen:

  • Up to date: Met een VoIP-centrale ben je altijd up to date en maak je gebruik van de nieuwste techniek
  • Goedkoper:VoIP-telefonie is voordeliger dan traditionele telefonie
  • Flexibel: Met VoIP-telefonie ben je veel flexibeler, want je professionele telefoonnummer is niet gebonden aan 1 locatie, maar kun je overal gebruiken
  • Optimaal bereikbaar: Je stelt zelf eenvoudig in hoe je bereikbaar bent, waardoor je je klanten beter kunt bedienen.

 

Mogelijkheden van de VoIP-centrale

Eenvoudig je VoIP-centrale instellen

Als je klant wordt bij Voys zetten we jouw telefoonnummer in je gebruiksvriendelijke online telefooncentrale. Je kunt daar zelf inloggen en vervolgens jouw bereikbaarheidsmogelijkheden instellen, zoals VoIP-telefoons, GSM-telefoons, belgroepen en voicemails. Vervolgens stel je in je belplan in wat er moet gebeuren als jouw telefoonnummer gebeld wordt.

Natuurlijk hoef je het niet allemaal zelf te doen. We staan altijd klaar om je te helpen bij het optimaal instellen van de bereikbaarheid van jouw bedrijf.

Zo stel je bijvoorbeeld je belplan in:

  1. De telefoon van de receptionist 10 seconden rinkelt
  2. Een belgroep van telefoons van 5 collega’s rinkelt nog 10 seconden rinkelt
  3. Als er nog niet is opgenomen, rinkelen een aantal GSM-telefoons van collega’s
  4. Als laatste stap krijgt de beller je voicemail. De ingesproken boodschap sturen we naar je e-mailadres, zodat je die overal kunt afluisteren.

Altijd up to date met een VoIP centrale

Zet je centrale in de cloud

Een telefoniecentrale centrale in je bedrijfspand schrijft af, moet je zelf van updates voorzien en is niet flexibel.

Tijd voor wat anders

Een VoIP-centrale staat in de cloud, beheer je zelf en is altijd up to date. Zo gebruik je altijd de nieuwste functionaliteiten en is je centrale optimaal beveiligd.

Standaard functionaliteiten van je VoIP centrale

Deze functionaliteiten kan elke klant van Voys gebruiken.

  • Telefoonnummer

    Voys heeft telefoonnummers op voorraad van elke regio in België. We kunnen ook altijd je eigen telefoonnummer overnemen van je huidige provider.

  • VoIP-account

    Met een VoIP-account registreert een VoIP telefoon zich op de online telefoniecentrale. Je kunt een VoIP-account vergelijken met een SIM-kaart die je in een GSM-telefoon doet.

    Elke telefoon heeft zijn eigen unieke VoIP-account nodig. Gebruikt je bedrijf dus 5 VoIP-telefoons, dan schaf je 5 VoIP-accounts aan.

  • Belgroepen

    Wil je dat er meerdere telefoons overgaan als er een gesprek binnenkomt? Bij Voys stel je dit heel gemakkelijk zelf in met belgroepen.

  • Flexibel schakelen

    Met flexibel doorschakelen pas je zelf de eindbestemming van je professionele telefoonnummer aan naar elk gewenst mobiel of vast nummer. Deze doorschakeling is binnen enkele seconden geregeld via je eigen online beheeromgeving freedom.voys.be.

  • Voys 4G App

    Met de Voys 4G app bel je met je vaste professionele telefoonnummer via je GSM. Je kunt er ook heel eenvoudig je bereikbaarheid mee beheren.

  • Voicemail naar e-mail

    Je voicemail als e-mail ontvangen? Geen enkel probleem. Als klant van Voys krijg je voicemailberichten als WAV-bestand doorgestuurd naar een door jou gekozen e-mailadres. Zo zijn al je voicemails terug te luisteren via je GSM, tablet of PC.

  • Browser plugin

    We hebben een browser plugin gemaakt voor Chrome en Firefox. Met deze plugin kun je supersnel klik-en-bellen. Als de plugin een telefoonnummer herkent op een website, komt er een groen icoontje achter te staan. Klik je op het icoontje, dan gaat je telefoon direct het geselecteerde nummer bellen. Dat scheelt een heleboel typwerk!

    Met de plugin beheer je ook snel en eenvoudig  je eigen bereikbaarheid.

  • Online beheer

    Iedere klant van Voys krijgt een inlognaam en een wachtwoord zodat ze kunnen inloggen op freedom.voys.be, je eigen online telefoniecentrale. Daar kun je als klant je telefonie zelf 24/7 zelf instellen en aanpassingen worden realtime doorgevoerd. Wil je bijvoorbeeld een dagje thuis werken, dan wijzig je in een paar muisklikken je bereikbaarheid van je eigen professionele telefoonnummer naar je GSM.

Uitgebreide functionaliteiten van je VoIP-centrale

Deze functionaliteiten zijn tegen meerprijs leverbaar.

  • Openingstijden

    De module ‘Openingstijden’ stelt je in staat om jouw persoonlijke belplan zo in te richten dat ons platform weet wanneer je bedrijf open of gesloten is. Is je bedrijf gesloten, dan doorloopt de beller een ander belplan dan binnen openingstijden.
    Natuurlijk kun je ook gebruik maken van de belgroepen met gespreksvalidatie. Binnen openingstijden ben je bijvoorbeeld bereikbaar op kantoor en daarbuiten op één of meerdere GSM-telefoons.

  • Meldingen

    De module Meldingen gebruik je om je beller welkom te heten of om (standaard) informatie te geven, zoals: “Welkom bij bedrijf X”, “U wordt doorverbonden met de regio Antwerpen” of “Voor spoed kunt u bellen met nummer 080-1234567”. De beller krijgt een ingesproken tekst te horen, voordat het gesprek doorverbonden wordt naar de volgende stap in het belplan of naar de eindbestemming. Een melding voeg je eenvoudig toe op iedere gewenste plek in het belplan.

  • Keuzemenu

    “Toets 1 als je een bestelling wilt plaatsen, toets 2 als je een vraag hebt over een levering, toets 3…..” Een keuzemenu bij Voys stel je in zoals jij dat wilt. Bij elke keuze bepaal je zelf wat er gebeurt met een inkomende oproep. Zo kun je ook eenvoudig instellen: “Toets 1 voor Nederlands, toets 2 voor Frans.”

  • Wachtrij

    Het kan natuurlijk gebeuren dat het zo druk is binnen je bedrijf, dat je klanten niet direct te woord kan staan. Een bezettoon is voor een beller niet prettig, maar kort in de wacht staan vinden mensen doorgaans niet zo erg. Daarom biedt Voys een wachtrij aan. In deze wachtrij wordt de beller op de hoogte gehouden van het aantal wachtenden. Je kunt je bellers ook trakteren op een leuk wachtmuziekje.

  • Webhooks

    Met Webhooks koppel je telefonie aan elke mogelijke internettoepassing. Zo kun je bijvoorbeeld je klantsysteem koppelen, waardoor je direct de klantkaart voor je hebt wanneer je gebeld wordt. Ook is het mogelijk je telefonie te koppelen aan marketingcampagnes, zodat je deze kunt doormeten, of aan je online agenda, waardoor automatisch je bereikbaarheid wordt aangepast.

  • Telefonisch vergaderen (conference)

    Eenvoudig telefonisch vergaderen met je collega’s of externen? Gebruik de module Telefonisch Vergaderen. Een corporate functie voor een KMO prijs.

Nieuwsgierig geworden?

Wil je weten of een VoIP centrale ook geschikt is voor jouw bedrijf? Bel ons dan op 03 303 4000 of vraag een offerte aan. We denken graag met je mee!