VoIP Centrale

Dé professionele telefonieoplossing anno 2024

Hosted VoIP centrale voor bedrijven

Een VoIP-centrale is een telefoniecentrale die volledig online is. Je hebt dus geen fysieke centrale op je locatie meer nodig, want je kunt met een VoIP-centrale je bedrijfstelefonie online beheren. Telefoontoestellen sluit je rechtstreeks aan op je internetverbinding en deze maken automatisch een beveiligde verbinding met jouw online telefoniecentrale.

Vraag een offerte aan

Phone dial

Optimaal bereikbaar

Je stelt in de online portal heel eenvoudig in hoe je bereikbaar wilt zijn op welk tijdstip, met alle mogelijke functies van ons geavanceerde telefonieplatform, waardoor je je klanten optimaal kunt bedienen.

Meer over VoIP Arrow long right
Settings

Flexibel

De VoIP-centrale van Voys schaalt mee met de grootte van je bedrijf. Schakel eenvoudig door naar mobiel, laat een oproep of meerdere plekken tegelijk rinkelen en maak gebruik van de app, webphone of een vast toestel.

Naar de mogelijkheden Arrow long right
Emoticon smile

Vriendelijk voor je portemonnee

Bellen via een VoIP-centrale is veel voordeliger dan traditionele telefonie. Alle belminuten binnen België en alle mogelijkheden van de centrale zijn bij de prijs inbegrepen.

Naar onze prijzen Arrow long right

Altijd up to date met een VoIP centrale

Zet je VoIP telefooncentrale in de cloud

Een traditionele telefooncentrale in je bedrijfspand schrijft af, moet handmatig van updates worden voorzien en is niet zelf te beheren.

Tijd voor wat anders

Een VoIP-centrale staat in de cloud, beheer je eenvoudig zelf en is altijd up to date. Zo gebruik je altijd de nieuwste functionaliteiten en is je centrale optimaal beveiligd.

Alle functionaliteiten van je Hosted VoIP centrale

Deze functionaliteiten kan elke klant van Voys gebruiken.

Belgroepen

Laat meerdere telefoons tegelijkertijd rinkelen met Belgroepen. Zo heb je de grootste kans dat een oproep opgenomen wordt. Je kunt zelfs een groepje mobiele telefoons tegelijkertijd laten rinkelen. Om er zeker van te zijn dat een mobiele voicemail het gesprek niet beantwoordt, hebben we de mogelijkheid om gesprekken te bevestigen.

Belplan

In het belplan stel je in welke route een beller aflegt als die jouw nummer belt. Eerst hoort de beller een vrolijke welkomstmelding, daarna rinkelt een belgroep met telefoons 10 seconden lang en als die niet worden opgenomen is de volgende stap een doorschakeling naar een mobiele telefoon met als laatste stap een voicemail. Je kunt het zo uitgebreid maken als je wilt met openingstijden en zelfs agenda-koppelingen, keuzemenu’s en wachtrijen.

Browser plugin

Met de gratis Voys browser plugins kun je klik-en-bellen, beheer je je bereikbaarheid en zie je het aantal wachtenden in je wachtrij. Superhandig! Beschikbaar voor Chrome en Firefox.

Conference

Telefonisch vergaderen met een onbeperkt aantal collega’s of externen? Dit is supereenvoudig met onze conference functie. Hiervoor heb je geen speciale vergadertelefoon meer nodig, maar je belt allemaal in naar een nummer dat gekoppeld is aan een virtuele vergaderruimte. Deze is uiteraard te beveiligen met een pincode.

Flex. schakelen

Met flexibel schakelen stel je in welke telefoon rinkelt als je zakelijke nummer gebeld wordt. Zo kun je je mobiele telefoon laten rinkelen als je zakelijke nummer gebeld wordt. Deze doorschakeling is binnen enkele seconden geregeld via de app of je eigen online beheeromgeving freedom.voys.be.

Keuzemenu

“Toets 1 als je een bestelling wilt plaatsen, toets 2 als je een vraag hebt over een levering, toets 3…..” Een keuzemenu bij Voys stel je in zoals jij dat wilt. Bij elke keuze bepaal je zelf wat er gebeurt met de inkomende oproep. Zo stel je bijvoorbeeld ook eenvoudig in: “Toets 1 voor Nederlands, press 2 for English.”

Meeluisteren

Met Meeluisteren luister je via een andere telefoon met mee, bijvoorbeeld tijdens het inwerktraject van een nieuwe collega. Uiteraard kan de andere kant van de lijn jou niet horen.

Meldingen

Meldingen gebruik je om je beller welkom te heten of om informatie te geven, zoals: “Welkom bij bedrijf X” of “Je wordt doorverbonden met ons kantoor in Gent” of “momenteel zijn wij gesloten, wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en en 17:00 uur”.

Openingstijden

Met ‘Openingstijden’ richt je je telefonie in op basis van tijd. Zo stel je bijvoorbeeld in dat na 17:00 uur je beller een melding hoort met “Momenteel zijn we gesloten. We zijn geopend tussen 9:00 en 17:30 uur. Spreek een voicemail in en dan bellen we je graag terug”.

Online beheer

Als klant van Voys beheer je zelf realtime je telefonie in een zeer eenvoudige online omgeving: freedom.voys.be. Hier pas je snel instellingen aan, analyseer je belstatistieken en download je facturen.

Pop-up

Pop-up is een slim programma dat je telefonie koppelt aan je CRM-systeem. Als je gebeld wordt, zie je een venstertje in het beeldscherm van je computer. Klik je erop, dan zie je direct alle gegevens van de beller in het CRM-systeem.

Statistieken

Op de statistiekenpagina van freedom.voys.be vind je alle belangrijke cijfers over je telefonische bereikbaarheid, zoals het aantal inkomende oproepen per tijdseenheid en het beantwoordingspercentage.

Vast op gsm

Met vast op gsm laat je oproepen naar je vaste zakelijke nummer rinkelen op je gsm. Ben je weer terug op kantoor, dan schakel je eenvoudig weer terug naar je vaste VoIP-telefoon. Met ‘Belgroepen’ kun je zelfs meerdere mobiele telefoons tegelijk laten rinkelen. Gebruik je de Voys app, dan kun je ook uitgaand bellen met je zakelijke telefoonnummer.

Voicemail naar e-mail

Je voicemail als e-mail ontvangen? Geen probleem. Je ontvangt voicemailberichten als geluidsbestand op een door jou gekozen e-mailadres. Zo zijn al je voicemails eenvoudig te beluisteren via PC of mobiele telefoon en kun je ze indien nodig doorsturen naar een collega of koppelen aan een klantdossier.

Wachtrij

Het kan natuurlijk gebeuren dat het zo druk is binnen je bedrijf, dat je klanten niet direct te woord kunt staan. Een bezettoon is voor een beller niet prettig, maar kort in de wacht staan vinden mensen doorgaans niet zo erg. Daarom biedt Voys een wachtrij aan. In deze wachtrij wordt de beller op de hoogte gehouden van het aantal wachtenden. Je kunt je bellers ook trakteren op een leuk wachtmuziekje.

Webhooks

Met Webhooks haal je al het voordeel uit het feit dat je telefonie via het internet loopt. Hiermee maak je bijvoorbeeld een koppeling tussen je telefonie en je CRM-systeem, zodat je direct klantinformatie oproept bij een inkomende oproep. Je kunt zelfs je telefonie koppelen aan je online agenda, zodat je telefoon niet rinkelt als jij in een afspraak zit. Met Webhooks zijn de mogelijkheden vrijwel onbeperkt.

Webphone

Met onze huisgemaakte Webphone bel je via je laptop of desktop met je vaste zakelijke telefoonnummer op elke plek waar je internet hebt. Een headsetje erbij kopen is aanbevelenswaardig.

Zorgeloos bellen

Zorgeloos bellen binnen België  naar vaste en gsm-nummer is inbegrepen, dus hoef je je geen zorgen te maken over extra kosten.

Hosted VoIP centrale voor bedrijven

Mogelijkheden van de VoIP centrale

Eenvoudig je VoIP centrale instellen

Met gemak stel je jouw Voice over IP centrale in. Als je klant wordt bij Voys zetten we jouw telefoonnummer in je gebruiksvriendelijke online telefooncentrale. Je kunt daar zelf inloggen en vervolgens jouw bereikbaarheidsmogelijkheden instellen, zoals VoIP-telefoons, GSM-telefoons, belgroepen en voicemails. Vervolgens stel je in je belplan in wat er moet gebeuren als jouw telefoonnummer gebeld wordt.

Natuurlijk hoef je het niet allemaal zelf te doen. We staan altijd klaar om je te helpen bij het optimaal instellen van jouw VoIP telefooncentrale en dus van de bereikbaarheid van jouw bedrijf.

Zo stel je bijvoorbeeld je belplan van de VoIP centrale in:

  1. De telefoon van de receptionist 10 seconden rinkelt
  2. Een belgroep van telefoons van 5 collega’s rinkelt nog 10 seconden rinkelt
  3. Als er nog niet is opgenomen, rinkelen een aantal GSM-telefoons van collega’s
  4. Als laatste stap krijgt de beller je voicemail. De ingesproken boodschap sturen we naar je e-mailadres, zodat je die overal kunt afluisteren.

Nieuwsgierig geworden?

Wil je weten of een VoIP centrale (voice over IP) ook geschikt is voor jouw bedrijf? Bel ons dan op 03 303 4000 of vraag een offerte aan. We denken graag met je mee!

Offerte aanvragenContact