Haal meer uit Freedom: nog beter bereikbaar

Nina Morsa
op 9 mei 2019

In onze vorige blog kon je lezen welke functies in Freedom gratis zijn en hoe je die optimaal kunt gebruiken. In deze blog vertel ik meer over een aantal andere handigheden in je online telefooncentrale. De voorbeelden die ik noem kan je vertalen naar de situatie van jouw bedrijf. Zo ben je straks nog beter bereikbaar voor jouw klanten. Fax…

Meer lezen


Zo stel je openingstijden in voor de paasdagen

Nina Morsa
op 9 april 2019

Om ervoor te zorgen dat je ongestoord van de feestdagen kunt genieten, is het goed om je belplan te checken. Staan je openingstijden en meldingen goed ingesteld? Openingstijden en meldingen De feature Openingstijden is bijna onmisbaar. Hiermee kun je je bereikbaarheid aanpassen op basis van tijd. Zo kun je er van tevoren voor zorgen dat je belplan klaar is voor…

Meer lezen


Haal meer uit Freedom: features waarmee je optimaal bereikbaar bent

Nina Morsa
op 3 april 2019

Wie klant wordt bij Voys, maakt meteen kennis met Freedom, onze online telefooncentrale. In Freedom ben je dankzij tal van features optimaal bereikbaar voor je klanten en de rest van de wereld We kunnen ons bij Voys voorstellen dat je misschien niet weet wat alle mogelijkheden in Freedom zijn. Het zijn er ook nogal wat. Daarom geven we je een…

Meer lezen


Eén sessie om met je team tot een strategie te komen

Nina Morsa
op 15 maart 2019

De uitkomst van een strategiesessie noemen we een outlook page. Degene die het faciliteert noemen we de outlook facilitator. Daarom noemen we logischerwijs de sessie een outlook-sessie. Het doel van een outlook-sessie is het helpen van de rol die verantwoordelijk is voor strategie bij het vormen van die strategie. Daarbij is er steeds ruimte voor eigen denktijd, eigen uitleg bij…

Meer lezen


“Op de werkplek van de toekomst bellen we met z’n allen in de cloud”

Nina Morsa
op 12 maart 2019

Dit artikel is een samenwerking tussen Bloovi Studio en Voys. Het verscheen ook op Bloovi.be. Elke uitvinding die zichzelf respecteert, vindt zichzelf minstens om de paar decennia opnieuw uit. Een eeuw nadat Graham Bell zijn telefoon commercialiseerde, werd samen met de computer ook IP-telefonie geboren. Al moest de technologie zich nog een aantal jaren verder doorontwikkelen, vandaag is er van…

Meer lezen


De negentien vragen waarmee je een strategie kunt maken en vertalen naar actie voor de komende periode

Nina Morsa
op 8 maart 2019

Strategie vormgeven en ervoor zorgen dat iedereen hetzelfde doel voor ogen heeft: hoe werkt dat precies in een zelfsturende organisatie? Op deze vragen geven we eerlijk en uitgebreid antwoord in een driedelige blogserie. In de eerste blog las je over het belang van strategie in een zelfsturende organisatie. In deze tweede blog gaan we dieper in op het onderwerp door…

Meer lezen