Voys zoekt versterking! We zoeken een accountmanager die – samen met Jonas en Thijs – het gezicht en de stem van Voys België wordt.
Maar, wie zijn die Jonas en Thijs eigenlijk? Hoog tijd voor een voorstelrondje.
Jonas: Hallo! Ik ben Jonas, 36 jaar en woonachtig in Kapellen. Ik heb Toerisme en Recreatiemanagement gestudeerd aan de Lessius Hogeschool in Mechelen. Door deze studierichting ben ik veel aan het reizen geweest. Zo heb ik acht jaar lang op eilanden gewoond zoals Gran Canaria, Kreta en Rhodos. Vervolgens heb ik nog vier jaar in Noord-Ierland gewoond en sinds drie jaar ben ik terug in België en bij Voys beginnen werken. In mijn vrije tijd ben ik vaak aan het gamen of aan het sporten. Ik sta ook altijd open om een spelletje schaken te spelen.
Thijs: Ik ben Thijs, 34 jaar. Hoewel ik een bedrijfsmanagement- en marketingdiploma heb, heb ik altijd in de IT-sector gewerkt. Ik omschrijf mezelf weleens als een coole nerd, of een nerd die zich cool voordoet 😀 Ik hou ervan om af en toe sociaal te doen, maar functioneer heel goed in mijn eigen wereldje. In mijn vrije tijd ga ik naar repair cafés, ga ik fitnessen, en ik heb een vrouwtje en drie katten die de rest van mijn tijd opeisen, maar die ik wel heel graag zie.
Jonas: Ik begin de dag met het checken van mijn e-mails. Nadat deze zijn weggewerkt, doe ik mijn tickets en vervolgens de deals. Deze bellen we steeds na en sturen hiervoor de nodige informatie en offerte. Ik lever klanten op die zich online aanmelden via onze website, vraag porteringen aan bij andere providers en beantwoord de telefoon voor nieuwe potentiële klanten als ook bestaande klanten. Daarnaast hebben we ook geregeld meetings om te kijken hoe we de performance van Voys België kunnen verbeteren.
Thijs: Mijn werkdag is heel gevarieerd. Buiten technische support verlenen aan klanten, werk ik actief in de process-cirkel aan het verbeteren van diverse processen. Ik ben veel met AI bezig en hoe we dit kunnen implementeren. Verder help ik klanten met hun onboarding en doe ik weleens wat sales. Maar mijn voornaamste focus is tweedelijnssupport en procesoptimalisatie.
Samen met Jonas richt ik me voornamelijk op de Belgische markt. Samen hebben we het Franstalige gedeelte opgezet en verder ontwikkeld. Naast Jonas werk ik nauw samen met enkele Nederlandse en Duitse collega’s.
Jonas: Het leuke aan bij Voys te werken is dat je zelf bepaalt hoe je de planning indeelt. Je hebt langs de ene kant de vrijheid, maar deze komt dan ook weer met de nodige verantwoordelijkheid. We zijn een kleiner team in België maar hebben beiden wel de drang om deze markt te doen groeien, met de nodige plezier.
Thijs: De vrijheid, de openheid en de sfeer van ‘samen komen we er wel’! Je bent bij Voys vrij om te doen waar je jezelf het beste bij voelt of waar je goed in bent. Zie je iets dat beter kan? Go for it! Je kan zelf heel veel beslissingen nemen.
Jonas: Wellicht, zo ben ik weleens een klant vergeten te verwijderen waardoor hij de volgende maand nog een factuur kreeg.
Thijs: Verschillende. Te veel om op te noemen wellicht. Ik vergeet weleens datums aan te passen of ik vergeet iets te documenteren op het moment dat het makkelijk kan, waardoor er later geen kans meer voor is. Verder brickte ik eens een hele server waardoor die opnieuw geïnstalleerd moest worden.
Jonas: Onze Belgische entiteit is in de laatste twee jaar goed beginnen stijgen. We merken dat een derde collega geen overbodige luxe is. Dat geeft ons meer ademruimte om meer tijd te spenderen aan de juiste zaken.
Thijs: We groeien elke maand behoorlijk. Ik ben in oktober 2023 Jonas komen versterken, en dat ging goed. Maar we merken dat we iemand nodig hebben die gericht met customer success en onboarding bezig gaat.
In de afgelopen jaren hebben we veel geschreven over ondernemen, zelfsturend werken, de handigste tools en nog veel meer. Dus leef je uit!
Ga naar het blogoverzicht