Remy
Highly recommended. They are great to work with. The product works well, super helpful staff. Our experience is that the Voys team always work with us as a partner, understanding our business needs inside and out, and always go above and beyond on specific...
Robert
Wij zijn overgestapt van een provider waar we niet tevreden over waren naar Voys. Wat een verschil! Voys communiceert goed en is zeer eenvoudig in te stellen. Kwaliteit van de gesprekken is perfect en is goed te koppelen met ons CRM systeem.
Brenda
Super service, goed contact en goed bereikbaar. Ze helpen je met onboarding en het systeem is eenvoudig instelbaar. De vele opties maken het mogelijk om het helemaal naar je eigen voorkeuren in te stellen!
Gert
We zijn overgegaan van Ziggo Internet en Bellen naar Voyz voor alleen bellen. Dat was technisch een uitdaging, met name door de instellingen van Ziggo. Daar zijn we uiteindelijk met behulp van Voyz goed uitgekomen. We hebben nu een stabiel platform, waarin...
Françoise
c'est encore un peu tôt pour avoir du recul, mais pour le moment, je suis très satisfaite: ça fonctionne très bien, l'interface est simple à utiliser.
Patrick
De opstart verliep zeer vlot en de bijkomende vragen die ik had waren snel beantwoord.
Anja Verstegen-Mettner
Goede hulp bij de voorkomende vragen.
Marc
Goede digitale introductie van de Voys omgeving met alle mogelijkheden. Instellen van de telefoons was even een uitdaging maar is ook gelukt.
Marcel
Komen hun beloftes niet na.
Hi Marcel, Vervelend om te horen. Bedankt voor het delen van je feedback. We nemen contact met je op om dit verder op te lossen. En onze welgemeende excuses. Met vriendelijke groet, Linda
Steven
Het bedrijf werd ons al aangeraden door kenissen, en na enkele weken gebruik zijn we zeer tevreden. Goed advies tijdens het verkoopsgesprek gehad. De webinterface is heel gebruiksvriendelijk, en wanneer je een complexere vraag hebt krijg je snel en...
Joyce
Sowieso goed geholpen door Linda om eerst even een zoommeeting te hebben met daarin uitleg van het belplan enz. Alles is toch nieuw, dus dat is fijn en er zijn ook veel opties. Als je dan alsnog een klein probleem hebt, hoef je maar te bellen en ze helpen...
Rianne Deunk
Wij zochten een handige tool voor het kunnen beheren van de inkomende telefoongesprekken. Een prima app - makkelijke bediening en mooie aanvullingen zoals de openingstijden en feestdagen planning. Snel geregeld en een efficiente onboarding #blijmee
Dennis Varkevisser
plezierig duidelijk, goed support.
Corne Vliegenthart
gemakkelijk en fijne service!
Tanguy
De UI is niet super intuitief voor wat betreft het instellen van voice mails en dergelijke en ik moet het desktopprogramma geregeld opnieuw opstarten omdat ik plots offline ben. De CRM optie kost bovendien veel meer dan bij bv Telavox.
Nienke
Op de website is duidelijk omschreven wat je kunt verwachten. De kostenstructuur is transparant. De dienst werkt uitstekend. Een goede dienst voor een eerlijke prijs.
Eric
Na enkele jaren gebruik te hebben gemaakt overgestapt. Van alle nummers was opzegging verwerkt, alleen contract blijven bestaan en ze schrijven al een jaar lang nog steeds automatisch af. Uiteindelijk creditnota's gekregen.n eerlijk is eerlijk de telefonie...
Remco
Ik ben tevreden over Voys. Het is een helder en duidelijk platform, medewerkers zijn deskundig en vriendelijk. Het is gemakkelijk en snel in te richten.
Miro Van Bogaert
Heel gebruikvriendelijk platform en goede service!
Ilona Mecklenfeld
De lijn is soms wat schokkerig maar verder werkt het qua verbinding prima.
Roy
Na jarenlang gedoe met een van de grote telecomproviders eindelijk de overstap gemaakt naar Voys. Dit is soepel verlopen en we zijn er erg tevreden mee.
Tijs
Prettige aanbieder van telefonie-diensten. Hebben ons goed geholpen met advies en informatie voor een zorgeloze verhuizing naar een nieuw pand en de gelijktijdige overstap van deskphones naar webphone. Praktisch vlekkeloos verlopen. Verder tevreden over de...
Loes
Een fijne & overzichtelijke website, erg gebruiksvriendelijk.
Claudia Schellekens
Goede begeleiding bij het openen van een nieuw account en het opstellen van het belplan.