Een ongezouten mening

Klantervaringen

Sinds 2012 verzamelen en publiceren we de ervaringen van klanten. Minder goede beoordelingen met verbeterpunten komen natuurlijk ook direct online. Inmiddels hebben we meer dan 4200 reviews ontvangen met een 8.7 als gemiddeld cijfer.

Wim

Emmaüshuis Aalst

10

Op twee dagen tjd stond onze telefooncentrale met een nieuw telefoonnummer online. Eenvoudige gebruikersinterface, nuttige functionaliteiten, werkt perfect.

8 mei 2025

Remy

Ace and Tate

10

Highly recommended. They are great to work with. The product works well, super helpful staff. Our experience is that the Voys team always work with us as a partner, understanding our business needs inside and out, and always go above and beyond on specific...

22 april 2025

Robert

Technea

10

Wij zijn overgestapt van een provider waar we niet tevreden over waren naar Voys. Wat een verschil! Voys communiceert goed en is zeer eenvoudig in te stellen. Kwaliteit van de gesprekken is perfect en is goed te koppelen met ons CRM systeem.

10 april 2025

Brenda

Ollie's

9

Super service, goed contact en goed bereikbaar. Ze helpen je met onboarding en het systeem is eenvoudig instelbaar. De vele opties maken het mogelijk om het helemaal naar je eigen voorkeuren in te stellen!

20 maart 2025

Gert

Fonteijn en Jacobson

10

We zijn overgegaan van Ziggo Internet en Bellen naar Voyz voor alleen bellen. Dat was technisch een uitdaging, met name door de instellingen van Ziggo. Daar zijn we uiteindelijk met behulp van Voyz goed uitgekomen. We hebben nu een stabiel platform, waarin...

10 maart 2025

Françoise

Syspeo SRL

9

c'est encore un peu tôt pour avoir du recul, mais pour le moment, je suis très satisfaite: ça fonctionne très bien, l'interface est simple à utiliser.

4 maart 2025

Patrick

ClearCount

10

De opstart verliep zeer vlot en de bijkomende vragen die ik had waren snel beantwoord.

21 februari 2025

Anja Verstegen-Mettner

Verstegen Makelaars

8

Goede hulp bij de voorkomende vragen.

20 januari 2025

Marc

EXproof BV

8

Goede digitale introductie van de Voys omgeving met alle mogelijkheden. Instellen van de telefoons was even een uitdaging maar is ook gelukt.

7 januari 2025

Steven

Fittingshop

10

Het bedrijf werd ons al aangeraden door kenissen, en na enkele weken gebruik zijn we zeer tevreden. Goed advies tijdens het verkoopsgesprek gehad. De webinterface is heel gebruiksvriendelijk, en wanneer je een complexere vraag hebt krijg je snel en...

12 december 2024

Claudia Schellekens

Multicomplex

9

Goede begeleiding bij het openen van een nieuw account en het opstellen van het belplan.

17 mei 2024

Wessel

Pitt-IT professionals

7

Het is natuurlijk nooit leuk om in de wacht te staan en wij willen zelf voorkomen dat dit voor onze eindklanten gebeurt. Momenteel hebben wij een tv hangen waar de wachtrij statistieken worden weer gegeven, dit vereist wel fysieke aandacht en wordt nog wel...

3 mei 2024

N.P. van der Westen

Minipak Software

8

Om het belolan helemaal te door gronden ben je wel een stukje verder. Als er wijzigingen zijn dan bel ik naar Voys en dan helpen ze me het te realiseren

1 mei 2024

Patty de Vaan

Fleurtjedag

10

Zo kan het ook! Wat een verademing is Voys. Mijn ervaringen met zakelijke telecom zijn niet best. Totdat ik met Voys ging samenwerken. Hele snelle dienstverlening, hele duideljke communicatie, hele vriendelijke medewerkers, hele duidelijke en praktische...

30 april 2024

Ilse

Anoniem

3

Iedere keer als ik klanten wil bellen en ze nemen op, dan hoor ik ze niet. En zij mij ook niet. Is vervelend. Moet iedere meer 2 keer bellen.

Reactie van Voys

Hi Ilse, Dank je wel voor je kritische feedback. We nemen dit serieus en zullen binnenkort contact met je opnemen. Mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda...

29 april 2024

Gaby

Smart Marketing B.V.

9

Alles werkt goed en top ! Heel blij met de nieuwe telefoons.

29 april 2024

William

Denk internet Solutions

10

Prima steady verbinding, eenvoudig in gebruik en makkelijk naar wens in te richten

29 april 2024

Elke

The Online Retail Company

10

Wij hebben goede ervaring met Voys. Makkelijk in gebruik en prettige software, waar de instellingen eenvoudig te bereiken zijn. Wij zijn fan!

25 april 2024

Luka

Parking Network

8

Voor een mkb een prima provider met duidelijke interface voor het beheer van voip diensten voor werknemers. Nu inmiddels een paar jaar klant en zeer tevreden.

24 april 2024

Martin

BRUIS advies

10

Altijd snel bereikbaar. Bellen je terug als er niet meteen iemand beschikbaar is. Dus je hoeft nooit aan de lijn te hangen voor een vraag. Goed technisch onderlegd personeel. Helpen goed mee (op afstand) bij het inrichten van je belomgeving. Staan ervoor...

24 april 2024

Jarzy

Netbasics

5

Mijn collega en ik ervaren niet altijd een stabiele telefoon. De ene keer gaat deze wel over, de andere keer niet. Gelukkig hebben wij geen drukke telefonie, maar dat kan wel impact hebben.

Reactie van Voys

Hi Jarzy, Bedankt voor het delen van je feedback. We nemen contact met je op om dit verder te bespreken. Wellicht is het simpel te verhelpen. Mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met...

23 april 2024

Ronald

Rondom Vandaag hbv

6

Systeem van voys werkt prima, mooi schaalbaar en aanpasbaar aan eigen wensen. Helaas is de verbinding niet altijd top. Moeilijk om precies vast te stellen waar het aan licht natuurlijk maar feit is dat de oude voip daar minder last van had.

22 april 2024

Romy

SmiLease

10

Voys biedt een professionele dienstverlening en is goed bereikbaar bij vragen of als je hulp nodig hebt. Verder geeft de website veel informatie. Sinds kort gebruiken wij naast onze reguliere telefonie ook de webphone. Dit bevalt goed.

22 april 2024

Bart

Textile Center BV

8

Al jaren erg tevreden over de telefonie van Voys. De service is goed en bij vragen is de klantenservice altijd vriendelijk en behulpzaam.

22 april 2024

Nico

TerraIndex

10

De systemen werken goed en zijn ook gemakkelijk in te richten en te onderhouden. Toch een vraag, dan is er een goede en vriendelijke klantenservice.

22 april 2024

Ruben

De Dorpsgarage

10

Een 1 woord: geweldig. In alles een 10! service, gebruiksgemak, flexibiliteit.

21 april 2024

Johan spierings

Next Bedrijfsartsen

10

Helemaal top!

Stabiel, betrouwbaar, bereikbare persoonlijke en meedenkende helpdesk en zeer betaalbaar!!!

19 april 2024

Bas

De Reestlandhoeve

10

Super handig en gemakkelijk in gebruik.

Beste keuze ooit om over te stappen naar Voys.

18 april 2024

Claudia Slokker

NU’91

8

Als alles goed is ingesteld geen problemen

Alles werkt prima, service is perfect, als ik ergens niet uitkom is er telefonisch altijd iemand bereid om te helpen

18 april 2024

Leo

HG Nedec Holding B.V.

10

Al jaren tevreden klant

We maken al jaren gebruik van Voys en we zijn zeer tevreden met de diensten en support. Vooral het gemak van het Freedom portaal waarmee je alles zelf kunt beheren en aanpassen.

18 april 2024

Remy

IJsExpress

6

Fijn programma met een paar tekortkomingen.

Werkt fijn. Minder is dat we regelmatig problemen hebben met pop-ups, of vooral het niet krijgen van pop-ups. Een ander klein puntje is dat je na het opnemen vaak nog 2l3 keer vrij hard een beltoon hoort,...

18 april 2024

Alexia

Anoniem

9

Duidelijk systeem en heel fijn en snel contact met de klantenservice!

Het installeren ging heel soepel en het is makkelijk in gebruik. We hebben in de 2 jaar dat we het gebruiken wel wat issues gehad, maar het contact met de klantenservice verliep...

18 april 2024

Jill Nas

Heckert en van Lierop

10

Dienst werkt uiterst gebruiksvriendelijk. Iemand zonder ervaring kan hier zo gebruik van maken.

17 april 2024

Gaby

Foxeo B.V.

10

De telefoons zijn makkelijk, goed hoorbaar en duidelijk. Zeker een aanrader

17 april 2024