Telecomprovider Voys neemt Call-In-One over

auteursafbeelding
Maya van der Schuit
7 maart 2023
Clock 1 min

Dit stuk is verspreid als persbericht.

Telecomprovider Voys heeft Call-In-One overgenomen. De bedrijven werkten sinds 2015 strategisch samen en zijn onlangs officieel geïntegreerd. Door de overname versterkt Voys haar portfolio en kan het bedrijf als telecompartner een communicatieoplossing bieden die bij elke organisatie past.

Strategische samenwerking

De strategische samenwerking tussen Voys en Call-In-One startte in 2015. “Voys had met Freedom een prachtige cloud-telefonie-oplossing voor kleine en middelgrote bedrijven”, zegt Mark Vletter, oprichter van Voys. “We wilden klanten die groeiden of callcenter-functionaliteit zochten ook een plek geven en dat konden we doen door de samenwerking met Call-In-One.”

Groeiend portfolio

Ben Hoetmer, oprichter van Call-In-One, startte het bedrijf in 2011. Hij vertelt: “Organisaties die vanaf het begin klant zijn bij Call-In-One, zijn dat nog steeds. Daar zijn we blij mee.” Inmiddels is de grootzakelijke markt een sterk groeiend portfolio binnen Voys. “Door de jaren heen hebben we mooie klanten mogen verwelkomen, zoals Gemeente Groningen.”

Mark Vletter en Ben Hoetmer in het Voys-kantoor in Groningen.

Eén organisatie

De overname van Call-In-One is niet de enige die Voys in de afgelopen jaren deed. “In 2020 namen we Eigennummer.nl over en ook Voys Zuid-Afrika is nu volledig onderdeel van de organisatie”, licht Vletter toe. Daarnaast maakte de telecomprovider eerder dit jaar bekend dat ze samen met softwarebedrijf Devhouse Spindle verder gaan onder de naam Voys.

“Voys is één organisatie geworden die elk type en elke grootte bedrijf een passende cloud-telefonie-oplossing kan bieden. De overnames en samenvoeging zorgen ervoor dat we een steeds beter product naar een steeds grotere groep klanten kunnen brengen, in Nederland en daarbuiten.”

Impact vergroten

Voys heeft aandacht voor de impact die het bedrijf heeft op de maatschappij. Vletter: “We zijn een betekenisvolle organisatie. Het doel dat we nastreven is het dichten van de digitale kloof om zo meer mensen toegang te geven tot internet. Dat doen we met onze stichting 48percent.org. Als één grote organisatie kunnen we nog beter naar ons doel toewerken.”

Meer verhalen lezen?

In de afgelopen jaren hebben we veel geschreven over ondernemen, zelfsturend werken, de handigste tools en nog veel meer. Dus leef je uit!

Van 24 januari 2024

Onze plannen voor 2024: nieuw jaar, nieuwe features en een nieuw product

Van 17 januari 2024

Holacracy: duik in de wereld van zelfsturing