Op naar de toekomst: dit mag je in 2023 van Voys verwachten

auteursafbeelding
Ritske van Ravels
13 februari 2023 Clock 3 min

Van een update in de Voys App tot een compleet nieuwe feature in telefooncentrale Freedom: bij Voys werken we continu aan het doorontwikkelen van onze producten. Alles om ervoor te zorgen dat jij optimaal bereikbaar bent voor jouw klanten.

Het is alweer februari, dat betekent dat we 2022 hebben afgesloten. Dat was een jaar waarin we ons platform en onze producten flink hebben verbeterd. Mijn collega Maya heeft de belangrijkste ontwikkelingen van 2022 op een rij gezet.

We houden er bij Voys van om vooruit te kijken en dit jaar komen er een heleboel toffe, nieuwe features aan. In deze blog zet ik die voor je uiteen.

Van telecom- naar relatieprovider

Ja, je leest het goed: relatieprovider. En daarmee bedoel ik in deze Valentijnsweek niet dat Voys een datingsite wordt. Nee, wat ik ermee bedoel is dat we werken aan een telefonieplatform waarmee je jouw zakelijke relaties optimaal kunt bedienen. Of je dit via de telefoon of via een ander medium doet, dat maakt straks niet meer uit. Zo verandert Voys van een telecomprovider in een relatieprovider.

Nieuwe manier van klantcontact

Keuzemenu’s, wachtrijen, doorverbonden worden en opnieuw je verhaal vertellen: bij veel bedrijven ziet het er zo uit als je telefonisch contact opneemt. Onnodig, niet ondersteunend en al helemaal niet persoonlijk. Daarom vinden we het bij Voys tijd voor verandering.

Als het aan ons ligt, ziet de toekomst er als volgt uit: je klant belt naar jouw bedrijf en spreekt direct een collega die al weet waar de klant over belt. Daar komt geen keuzemenu, wachtrij en doorverbindactie bij kijken. Zo wordt klantcontact pas echt waardevol en persoonlijk.

Om de eerste stappen van onze toekomstvisie te verwezenlijken, ontwikkelen we in 2023 een aantal toffe features die deze nieuwe manier van klantcontact mogelijk maken. Hieronder vind je een overzicht van wat je dit jaar van Voys mag verwachten.

Voys Pulse

Pulse check! Met Voys Pulse zie je in één oogopslag de status van jouw collega’s: zijn ze beschikbaar of niet? In zowel de App voor op je smartphone als in de Webphone komt straks een contactboek waarin je de onlinestatus van je collega’s ziet. Hierdoor hoef je nooit meer te checken of en op welk apparaat je collega bereikbaar is, dit doet Voys Pulse voor jou.

Voys Reach

Het zit al in de naam van deze feature: Voys Reach maakt jouw bedrijf optimaal telefonisch bereikbaar. Deze functionaliteit voorspelt op basis van meegestuurde data bij welke collega een binnenkomend gesprek uit moet komen. De slimme rinkelvolgorde zorgt ervoor dat jouw bellende klant direct de juiste collega spreekt. Dat scheelt een heleboel vragen en doorverbinden naar collega’s. Superhandig! De eerste versie van Voys Reach is al beschikbaar. Wil je hier meer over weten? Check dan de blog die ik over deze feature schreef.

Openingstijden | Basis

Een nieuwe variant van de module Openingstijden is Openingstijden | Basis. Met deze functionaliteit stel je sneller en eenvoudiger in wanneer je bedrijf open of gesloten is. Ook kun je je openingstijden op alle nationale feestdagen instellen. Dat scheelt werk, want zo hoef je niet meer elk jaar opnieuw je bereikbaarheid rond bijvoorbeeld Pasen en Kerst aan te passen.

Preview: zo ziet Openingstijden | Basis er straks uit.
Openingstijden instellen voor feestdagen.

Tijdelijke Omleiding

Begint de vrijdagmiddagborrel een keer wat eerder? Of is je bedrijf gesloten vanwege een teamdag? Met de Tijdelijke Omleiding schakel je al je inkomende telefonie in één keer door naar de voicemail. De volgende dag staat je telefonie weer ingesteld als normaal. De eerste versie van de Tijdelijke Omleiding staat al live. Check de handleiding om te ontdekken hoe je deze functie activeert.

Live Dashboarding, Contextbook en meer

Staan de functionaliteiten die ik hierboven noem live? Dan gaan we bezig met een veelgevraagde feature: Live Dashboarding. Hiermee maken we de statistieken van de wachtrij inzichtelijk. Zo zie je bijvoorbeeld in één oogopslag hoe druk het is.

Daarnaast gaan we werken aan een Contextbook. Deze feature kun je beschouwen als de vervolgstap na de slimme rinkelvolgorde die bij Voys Reach hoort. Belt er iemand naar jouw bedrijf? Dan geven we de inkomende oproep een stukje context mee zodat je direct weet waarover de beller contact met je opneemt.

Ook werken we aan updates van de Voys App en betere integraties met CRM-systemen. Met al deze ontwikkelingen gaan we verder dan alleen het aanbieden van een telefonieoplossing. We werken toe naar een totaalproduct om jouw klantcontact nog waardevoller te maken.

Jouw feedback vinden we belangrijk

Eén van de afspraken die we bij Voys met onze klanten maken, is dat we onze producten ontwikkelen voor en met onze klanten. Daarom zijn we superblij met jouw feedback. Heb je ideeën over hoe we onze diensten kunnen verbeteren? Geef je feedback dan aan ons door via info@voys.be. Alvast bedankt!

Meer verhalen lezen?

In de afgelopen jaren hebben we veel geschreven over ondernemen, zelfsturend werken, de handigste tools en nog veel meer. Dus leef je uit!

Van 19 maart 2024

Efficiënter bellen met Call control – beter klantcontact in minder tijd

Van 20 februari 2024

De perfecte telefooncentrale instellen voor jouw bedrijf – de beste tips en tricks voor het KMO