Achter de horizon 3: het leven van reizende filmmakers

Joris Beltman
op 9 mei 2017

Nog niet kennisgemaakt met digitale nomaden Steven en Diana? Lees dan het blog van Steven. In het blog van vandaag is filmmaker Marnix weer aan het woord. Hoe ziet het leven van reizende filmmakers eruit? Hoe zit het met veiligheid, internet en hoe groot is de rol van geld eigenlijk? Uitdagingen en inzichten genoeg voor Marnix en Martijn. Lees hun…

Meer lezen


Optimaal bereikbaar met een antwoordservice

Joris Beltman
op 2 mei 2017

Als je als ondernemer optimaal bereikbaar bent, levert dat je klanten op. Bellende klanten zijn klanten die direct tot actie willen overgaan. Daarom is het belangrijk om je telefonie optimaal in te richten. Optimaal bereikbaar zijn is wat anders dan altijd bereikbaar zijn. Je wilt als ondernemer namelijk niet altijd de telefoon opnemen, maar je wilt wel dat je klanten…

Meer lezen


Achter de horizon 2: het mobiele kantoor

Joris Beltman
op 2 mei 2017

Vorige week vertelde Marnix in zijn blog¬†over het begin van zijn reis door Midden-Amerika waarbij hij samen met collega-filmmaker Martijn het digitale nomaden bestaan volgde van Steven en Diana. Vandaag zijn zij zelf aan het woord en lees je over hun kijk op locatie onafhankelijk werken. Hoe houd je je klanten tevreden? Wat zijn handige tools? En hoe geef je…

Meer lezen


Achter de horizon

Joris Beltman
op 26 april 2017

Een paar jaar terug¬†vertrokken alle Voys collega’s naar Spanje om aan te tonen dat locatie onafhankelijk werken echt mogelijk is. Omdat de telefonie van Voys volledig via het internet gaat, was ons ‘vaste’ nummer ook gewoon in Spanje te gebruiken. Daarmee is locatie onafhankelijk bellen wel heel gemakkelijk. De komende weken vertellen we je graag het verhaal van filmmakers Marnix…

Meer lezen


Optimaal bereikbaar met een fallback

Joris Beltman
op 25 april 2017

Optimaal bereikbaar Als je als ondernemer optimaal bereikbaar bent, levert dat je klanten op. Bellende klanten zijn klanten die direct tot actie willen overgaan. Daarom is het belangrijk om je telefonie optimaal in te richten. Optimaal bereikbaar zijn is wat anders dan altijd bereikbaar zijn. Je wilt als ondernemer namelijk niet altijd de telefoon opnemen, maar je wilt wel dat…

Meer lezen


Fouten maken is verplicht

Joris Beltman
op 20 april 2017

De nieuwe communicatieadviseur heeft een grote fout gemaakt in een belangrijk artikel, maar het is al gepubliceerd. Wat doe je als manager? Word je boos of zie je juist de waarde in van een fout? Fouten maken mag bij Voys. Sterker nog: het is verplicht. Graag vertel ik je waarom we dat zo belangrijk vinden en waarom ik denk dat…

Meer lezen