Waarom jouw bedrijf Slack zou moeten gebruiken

Mark Vletter
op 4 juni 2015

Toen Jurrien, wiens advies ik altijd zeer waardeer, tegen me zei dat hij ‘een fantastische nieuwe tool voor team communicatie’ had gevonden, was ik sceptisch. Met e-mail, Google Hangouts, WhatsApp, Telegram, LinkedIn, Facebook en Twitter had ik eigenlijk al té veel communicatiemogelijkheden. Vervolgens belde Bas, mijn collega in Zuid-Afrika: “Ik heb een tool gevonden die communicatie tussen teams voor altijd…

Meer lezen


Voys verhuist één week naar het buitenland

Joris Beltman
op 7 oktober 2014

Je bedrijf, inclusief medewerkers, voor één week verplaatsen naar het buitenland. Een mooie uitdaging of gekkenwerk? Bij Voys zagen we het als een mooie uitdaging en hebben we het dan ook ‘gewoon’ gedaan. In één van de – voor ons – drukste weken van het jaar, zijn we vertrokken naar het Spaanse Girona. Woensdag 1 oktober vlogen we vanaf vliegveld…

Meer lezen


Het belang van telefonische bereikbaarheid

Mark Vletter
op 13 juni 2013

Mijn vrouw komt de trap af met de mededeling: “Volgens mij is de droger stuk”. Ik loop naar boven en inderdaad; de trommel draait niet meer. Het is meer dan 15 jaar geleden dat ik witgoed reparaties heb gedaan, maar ik besluit het apparaat toch even open te draaien. De snaar blijkt gescheurd en dat betekent dat de trommel eruit…

Meer lezen


VoIP termen lekker eenvoudig uitgelegd

Joris Beltman
op 13 mei 2013

Een spoedcursus VoIP terminologie voor beginners VoIP account, VoIP trunk, Flexibel Schakelen, Mobile VoIP, SIP, Belplan, Portering, QoS en PoE. Het zijn termen die wij er elke dag uitsmijten alsof het de meest begrijpelijke zaken ter wereld zijn. Alsof we het hebben over het smeren van pindakaas op een boterham. Als je eenmaal met een term bekend bent en weet…

Meer lezen


Is VoIP complex?

Floor Koops – Munneke
op 22 april 2013

Simpele dingen bestaan niet. Donald Norman beschrijft in zijn boek “Living with Complexity” de casus van het peper-en-zoutstel. De vaatjes zijn identiek op de hoeveelheid gaatjes op de bovenkant na. In welke zit het zout en in welke zit de peper? De waarheid is dat het niet uitmaakt hoe jij daarover denkt, maar hoe degene die het zout en peper…

Meer lezen


Per dag opzegbaar, kwaliteit als basis

Joris Beltman
op 4 november 2012

Bij Voys zijn we van mening dat streven naar een langdurige samenwerking niet afgedwongen mag worden door een langdurig contract, maar wel door het leveren van kwaliteit! Daarom hebben wij er in 2010 voor gekozen om alle diensten per dag (!) opzegbaar te maken. In mijn ogen zou elk bedrijf op die manier moeten werken. Deze strategie heeft er mede…

Meer lezen