Leuk dat je klant bent geworden bij Voys! Met deze pagina helpen we je op weg om jouw bedrijf optimaal bereikbaar te maken. Je adviseur stelde alvast een aantal zaken voor je in. Met de volgende stappen kan je deze instellingen verder personaliseren.
Log in op freedom.voys.be met de inloggegevens die je per mail van ons hebt ontvangen. Wanneer je voor de eerste keer inlogt, opent de instellingen pagina vanzelf. Hiermee doorloop je de volgende stappen:
Wachtwoord aanpassen: Vul eerst het wachtwoord in dat je van ons hebt gekregen en vervolgens je nieuwe, persoonlijke wachtwoord.
Administratieve gegevens controleren en invoeren: Check of je administratieve gegevens kloppen. Mocht je adres of rekeningnummer niet juist zijn, dan pas je dat hier eenvoudig aan. Hier kun je ook het e-mailadres invullen waarop je facturen wilt ontvangen.
Privacy instellingen: Lees bij privacy instellingen het bericht over het bewaren en anonimiseren van gespreksdata. Geef daarna aan hoe lang jouw gespreksdata bewaard moet worden.
Na het doorlopen van de algemene instellingen volg je onderstaande stappen om een gsm- of vast extern telefoonnummer toe te voegen. Hiermee kan je oproepen op je vaste nummer forwarden naar je smartphone of naar een externe partij.
Een belgroep maak je aan als je meerdere VoIP-telefoons of eindbestemmingen (zoals bijvoorbeeld een gsm nummer) tegelijk wilt laten rinkelen. Nina toont je in deze video hoe alsook vind je het in een aantal stappen hieronder terug.
Als je de belgroep hebt gemaakt, dan zet je deze in je belplan.
Het is heel eenvoudig om een gepersonaliseerde voicemail in te stellen. Collega Nina legt het in de video uit alsook vind je het hieronder terug in stapjes.
In het belplan stel je in wat er moet gebeuren als jouw nummer wordt gebeld. Jouw adviseur maakte reeds een belplan aan om je nummer bereikbaar te maken. Deze kan je indien gewenst personaliseren. Je belplan kan je terugvinden in de menu balk onder Belplan. Je opent het belplan door op je nummer te klikken.
Per stap kan je aangeven wat er moet gebeuren. Je kan bijvoorbeeld kiezen voor een VoIP account (toestel), een belgroep (meerdere bestemmingen), doorschakeling naar gsm of een voicemail. Je kan meerdere stappen toevoegen, waardoor je op meerdere manieren bereikbaar kunt zijn. Zo laat je vb. een oproep eerst binnenkomen op 1 toestel, daarna op een aantal toestellen in een belgroepje, neemt nog niemand op gaat het naar een gsm nummer om dan uiteindelijk op je ingestelde voicemail te stranden.
Aan de hand van het plus teken kan je stappen toevoegen.
Door op de 3 bolletjes te klikken en daarna op wijzigen, kan je een bestaande stap aanpassen.
Het platform van Voys beschikt over veel mogelijkheden. Hieronder een opsomming van de meest gebruikte extraatjes (al dan niet betalend)
Mogen we cookies plaatsen om sitegebruik te analyseren, de site te verbeteren en reclamecampagnes te optimaliseren?
Erg vervelend dat we deze specifieke review niet voor je kunnen vinden. Bekijk al onze reviews om erachter te komen wat klanten van ons vinden!
Kiyoh pagina!