Een ongezouten mening

Klantervaringen

Sinds 2012 verzamelen en publiceren we de ervaringen van klanten. Minder goede beoordelingen met verbeterpunten komen natuurlijk ook direct online. Inmiddels hebben we meer dan 4200 reviews ontvangen met een 8.7 als gemiddeld cijfer.

Wim

Emmaüshuis Aalst

10

Op twee dagen tjd stond onze telefooncentrale met een nieuw telefoonnummer online. Eenvoudige gebruikersinterface, nuttige functionaliteiten, werkt perfect.

8 mei 2025

Remy

Ace and Tate

10

Highly recommended. They are great to work with. The product works well, super helpful staff. Our experience is that the Voys team always work with us as a partner, understanding our business needs inside and out, and always go above and beyond on specific...

22 april 2025

Robert

Technea

10

Wij zijn overgestapt van een provider waar we niet tevreden over waren naar Voys. Wat een verschil! Voys communiceert goed en is zeer eenvoudig in te stellen. Kwaliteit van de gesprekken is perfect en is goed te koppelen met ons CRM systeem.

10 april 2025

Brenda

Ollie's

9

Super service, goed contact en goed bereikbaar. Ze helpen je met onboarding en het systeem is eenvoudig instelbaar. De vele opties maken het mogelijk om het helemaal naar je eigen voorkeuren in te stellen!

20 maart 2025

Gert

Fonteijn en Jacobson

10

We zijn overgegaan van Ziggo Internet en Bellen naar Voyz voor alleen bellen. Dat was technisch een uitdaging, met name door de instellingen van Ziggo. Daar zijn we uiteindelijk met behulp van Voyz goed uitgekomen. We hebben nu een stabiel platform, waarin...

10 maart 2025

Françoise

Syspeo SRL

9

c'est encore un peu tôt pour avoir du recul, mais pour le moment, je suis très satisfaite: ça fonctionne très bien, l'interface est simple à utiliser.

4 maart 2025

Patrick

ClearCount

10

De opstart verliep zeer vlot en de bijkomende vragen die ik had waren snel beantwoord.

21 februari 2025

Anja Verstegen-Mettner

Verstegen Makelaars

8

Goede hulp bij de voorkomende vragen.

20 januari 2025

Marc

EXproof BV

8

Goede digitale introductie van de Voys omgeving met alle mogelijkheden. Instellen van de telefoons was even een uitdaging maar is ook gelukt.

7 januari 2025

Steven

Fittingshop

10

Het bedrijf werd ons al aangeraden door kenissen, en na enkele weken gebruik zijn we zeer tevreden. Goed advies tijdens het verkoopsgesprek gehad. De webinterface is heel gebruiksvriendelijk, en wanneer je een complexere vraag hebt krijg je snel en...

12 december 2024

Jeanette Dekker

Zooplus

9
28 september 2016

Bart Pels

Obelisk Mediaservices

10
28 september 2016

Leo Hoogma

Hoogma Webdesign

10

Snel en prettig contact. Overstappen naar Voys ging zonder problemen. Telecom zonder zorgen. Top.

28 september 2016

Milenco Mulder

Velco Brandbeveiliging

10
28 september 2016

Sybe Rebel

PiCompany

8

Pluspunten Snelheid en helderheid advies Verbeterpunten Alle medewerkers zelfde dienstverlenende houding bijbrengen. Mijn eerste contact met Voys was niet erg behulpzaam. Tom Hofstede heeft een goede job gedaan

28 september 2016

David Holwerda

Reconcept

10
28 september 2016

Iris van der Hoek

Roadsoft

9

Probleem gehad met het instellen van de lijnen, gebeld en mijn probleem werd heel snel en goed opgelost

28 september 2016

Igmar den Heijer

Brekka

8
28 september 2016

Ronald van Dijk

RooRoasters

9

Pluspunten Sociaal, goeie communicatie, gedreven, App, prijzen, klant gericht, geen tijdsgebonden contracten Verbeterpunten Doorschakeling zien dat het binnenkomt op 085+Telefoonnummer beller. (Persoonlijk zou ik dit fijn vinden, geen negatieve opmerking...

28 september 2016

Pim Bakker

Alan en Pims Scheveningen bv

10
28 september 2016

Geert Meesen

One Clean Company B.V.

8
28 september 2016

Geert Meesen

One Clean Company B.V.

8
28 september 2016

Ron Meijer

Adrome Belastingadviseurs

10

Gewoon perfect.

27 september 2016

Roald Wegh

Rodalis

8

Gaat vaak goed, soms valt ineens de verbinding weg. Ook als ik gewoon goed 4G netwerk heb

27 september 2016

Femke Berkelaar

E.V.V. Communicatie B.V.

7

Het systeem werkt m.i. nog niet vanzelfsprekend genoeg om het eenvoudig zelf in te regelen.

27 september 2016

Nico Grimmelikhuyse

Nico Grimmelikhuyse – Uitvaartbegeleiding

10

Alles werkt mooi en is makkelijk naar wens in te stellen. En je houdt alles bij dmv de app. Echt top, en voor het geld hoef je het niet te laten.

27 september 2016

Monique Dubbelman

Boe!media

5

Ik heb 2 nummers genomen om voor een klant bereikbaar te zijn op een vast nummer, maar dacht ook te kunnen kiezen via welk nummer ik wil uitbellen. Dat blijkt niet te kunnen binnen 1 account, dat valt me wel tegen. Verder heb ik nog niet ontdekt waarom ik...

27 september 2016

Robert Haringsma

IVPP

8

Gewoon prima. Niks op aan te merken.

27 september 2016

Rob Willigenburg

Kuszzz VOF

10
27 september 2016

Jeroen van Dijk

Voquz It Solutions

10

Prima service!

26 september 2016

Roel van Gisbergen

GISB

7
23 september 2016

Danny Casimir

Amanizorg

8
23 september 2016

Gian Arends

Macee

8
23 september 2016

Gawein Heymans

Unipheye

9
23 september 2016