Een ongezouten mening

Klantervaringen

Sinds 2012 verzamelen en publiceren we de ervaringen van klanten. Minder goede beoordelingen met verbeterpunten komen natuurlijk ook direct online. Inmiddels hebben we meer dan 4200 reviews ontvangen met een 8.8 als gemiddeld cijfer.
8

Gold City Clinics

Mirjam
Goed en makkelijk te gebruiken Goed product met heel veel mogelijkheden

17 april 2024

7

Anoniem

Maud
Fijne en behulpzame medewerkers Alle telefoons worden netjes doorgeschakeld, ook wordt weergegeven welk bedrijf belt. Het instellen van het beplan is wat complex, maar hier helpen ze goed bij.

17 april 2024

10

Cocktail Moves

Jordy
Werkt top! Werkt super, snel geregeld allemaal.

7 maart 2024

10

Payflip

Max
Uitstekende en vlotte ervaring met Voys Onze overstap naar Voys als nieuwe VOIP-partner was een schot in de roos voor onze start-up. De installatie verliep verrassend eenvoudig en snel, mede dankzij de uitstekende onboarding en…

27 februari 2024

10

TAGGRS

Niek
Super service Snel geholpen! Zelfs nog hulp gekregen met het instellen van de balplan

23 februari 2024

10

Wicherson Administratie B.V.

Jenka
Ideaal Ik ben zeer tevreden met het gebruik van Voys. Het belplan is simpel in te stellen en voorkomt dat klanten niemand aan de telefoon krijgen. Ook werk/privé is goed gescheiden door het gebruik van…

21 februari 2024

10

Problicity

Charneal Kiel
Staat 100% voor je klaar! Robbert Jan belde naar aanleiding van eerdere telefoontjes m.b.t. de koppeling tussen Voys en ons CRM pakket Simplicate. Hij belde hoe alles beviel omdat hij zag dat wij nog niet…

19 februari 2024

10

Vrijdag Online

Toby
Goed geholpen Bij het instellen van Bubble goede hulp gehad. Alles ging via teamviewer dus ik hoefde zelf niks te doen, helemaal top!

14 februari 2024

10

Creative cave BV

Peter
Goeie service Bij het opstellen een paar probleempjes gehad. Echter was dit met de hulp van Voys zeer snel opgelost! topservice

10 januari 2024

10

WEM No-Code

Ralph
Vriendelijke kundige begeleiding, fijne functionele software. De begeleiding bij opstarten van nieuwe klant is super, persoonlijk, behulpzaam en snel. Het aanbod van een persoonlijke onboarding sessie is top, alsook de uitvoering daarvan. De software voor…

29 december 2023

9

Nibor Media

Robin Hink
28 januari 2016
7

Zaak ontruimingen en verhuizingen

Angelique Struyk
27 januari 2016
10

Apptitude

Gillian Slor
27 januari 2016
10

vB&V Media

Bob van Brussel
27 januari 2016
7

EPHI B.V.

Thomas Paauwe
27 januari 2016
10

BlockX B.V.

Erwin van Kouteren
27 januari 2016
7

Stichting OCO

Menno van de Koppel
26 januari 2016
9

QPaints B.V.

Peter Mol
26 januari 2016
7

Dynamic No-Break B.V.

Marco Engel
21 januari 2016
10

Balanzs

Menno Bernard
20 januari 2016
9

Stichting BMX Freestyle

Pim van den Bos
20 januari 2016
10

Lemoncake

Nick Pina
20 januari 2016
10

Local Joe

Steven de Neeff
20 januari 2016
7

GrandCare

Danielle van den Berg
20 januari 2016
9

Welroos Media

Vincent van Welie
19 januari 2016
9

Dromenwinkel

Robin Bos
19 januari 2016
9

Enigma Research

Robert Oosterbaan
19 januari 2016
8

Bali-investments BV

Addy Visser
19 januari 2016
10

De Jong Houtwaren

Rene de Jong
19 januari 2016
9

Favodesk

Richard Polderman
19 januari 2016
10

Rounded

David
19 januari 2016
10

Gallery Play Media

Theresa Brouwer
18 januari 2016
10

Make Marketing Magic

Niels Janszen
18 januari 2016
8

Grow Group

Sjoerd van den Bruele
17 januari 2016
9

Arbode Maritiem BV

Erwin Roos
16 januari 2016
9

Meinsch bewind

Paulien Meiling
15 januari 2016
10

2521 Gewoon Zwemmen

Mark Bennenbroek
15 januari 2016
10

TREEM B.V.

Mark Bennenbroek
15 januari 2016
10

Oosterwijk Brandpreventie Advies

Maarten Oosterwijk
15 januari 2016
8

Acquaint BV

Rudy Dijkstra
15 januari 2016