Een ongezouten mening

Klantervaringen

Sinds 2012 verzamelen en publiceren we de ervaringen van klanten. Minder goede beoordelingen met verbeterpunten komen natuurlijk ook direct online. Inmiddels hebben we meer dan 4200 reviews ontvangen met een 8.7 als gemiddeld cijfer.

Remy

Ace and Tate

10

Highly recommended. They are great to work with. The product works well, super helpful staff. Our experience is that the Voys team always work with us as a partner, understanding our business needs inside and out, and always go above and beyond on specific...

22 april 2025

Robert

Technea

10

Wij zijn overgestapt van een provider waar we niet tevreden over waren naar Voys. Wat een verschil! Voys communiceert goed en is zeer eenvoudig in te stellen. Kwaliteit van de gesprekken is perfect en is goed te koppelen met ons CRM systeem.

10 april 2025

Brenda

Ollie's

9

Super service, goed contact en goed bereikbaar. Ze helpen je met onboarding en het systeem is eenvoudig instelbaar. De vele opties maken het mogelijk om het helemaal naar je eigen voorkeuren in te stellen!

20 maart 2025

Gert

Fonteijn en Jacobson

10

We zijn overgegaan van Ziggo Internet en Bellen naar Voyz voor alleen bellen. Dat was technisch een uitdaging, met name door de instellingen van Ziggo. Daar zijn we uiteindelijk met behulp van Voyz goed uitgekomen. We hebben nu een stabiel platform, waarin...

10 maart 2025

Françoise

Syspeo SRL

9

c'est encore un peu tôt pour avoir du recul, mais pour le moment, je suis très satisfaite: ça fonctionne très bien, l'interface est simple à utiliser.

4 maart 2025

Patrick

ClearCount

10

De opstart verliep zeer vlot en de bijkomende vragen die ik had waren snel beantwoord.

21 februari 2025

Anja Verstegen-Mettner

Verstegen Makelaars

8

Goede hulp bij de voorkomende vragen.

20 januari 2025

Marc

EXproof BV

8

Goede digitale introductie van de Voys omgeving met alle mogelijkheden. Instellen van de telefoons was even een uitdaging maar is ook gelukt.

7 januari 2025

Steven

Fittingshop

10

Het bedrijf werd ons al aangeraden door kenissen, en na enkele weken gebruik zijn we zeer tevreden. Goed advies tijdens het verkoopsgesprek gehad. De webinterface is heel gebruiksvriendelijk, en wanneer je een complexere vraag hebt krijg je snel en...

12 december 2024

Joyce

Camping de Watermolen

9

Sowieso goed geholpen door Linda om eerst even een zoommeeting te hebben met daarin uitleg van het belplan enz. Alles is toch nieuw, dus dat is fijn en er zijn ook veel opties. Als je dan alsnog een klein probleem hebt, hoef je maar te bellen en ze helpen...

10 december 2024

Erdal Kiris

Transparent

8
17 juli 2012

Yusuf Akdeniz

Taxi Ede Comfort

10

Beste, Jullie hebben een voorbeeld bedrijf, ik ben zeer te spreken over jullie medewerkers. Een punt wil ik nog wel aankaarten, jullie bieden geen oplossing voor sms diensten. Graag het verzoek om dit in jullie dienstverleningspakket op te nemen. Groet,...

17 juli 2012

Robert Doetsch

ResultH BV

9

Wat routering betreft heb ik wel nog een verbeteringsvoorstel. Het is nu zo dat als de lijn bezet is en er een voice-mail actief is, niet naar de volgende beller wordt geschakeld maar de beller in de voice-mail terecht komt. Het zou mooi zijn als wel naar...

17 juli 2012

Rutger

BlackIce

8
17 juli 2012

Anoniem

7
16 juli 2012

Marc van Buro Tijs

Buro Tijs

8
16 juli 2012

Jan Hut

Jan Hut Advies

8
16 juli 2012

Mark Daamen

DaamenCasparie & Partners

8
16 juli 2012

René Oosterveen

Vanro IT

9
16 juli 2012

Anoniem

7
16 juli 2012

Arco Ruighaver

XS2 Managed Services

8
16 juli 2012

Rogier Buijsman

NTRC

9

Uitstekende telefonische ondersteuning. Er wordt goed meegedacht met de klant en snel gehandeld. Wij zijn zeer tevreden met Voys!

16 juli 2012

René de Wit

4-ADVANCE

9

Hallo, prima service tot nog toe. Groeten, René PS. Is inmiddels ingesteld, dat mijn eigen mobiele nummer wordt getoond als ik iemand bel (ipv voip nummer) ?

16 juli 2012

Anoniem

7

Open en duidelijk, inzet om goede balans te vinden voor toegang tot verkeersgegevens wordt gewaardeerd.

16 juli 2012

Robert van Gurp

Bevenco

7

Het enigste nadeel is aan de telefax is dat er maar op 1 email adres de fax kan worden ontvangen. Helaas kunnen er dus geen 2 emailadressen gekoppeld worden zodat ook 2 personen de fax ontvangen.

11 juli 2012

Manon Frissen

Ms. Jeannie

8
11 juli 2012

Jasper Zwarts

Nok IT

8

tot nu toe erg tevreden, zeer goede diensten en een goed service.

10 juli 2012

Peter Pit

Thuiszorgnet

9

Helaas is door de nieuwbouw naast ons pand de internet verbinding al twee onderbroken. Graaf- en heimachines zijn de boosdoener. Aan het systeem ligt het niet .... we pakken de boel op en gaan thuis verder met waar we gebleven waren.

10 juli 2012

de Weerdt

Avant GPC bc

8

zou keuze menutje willen, betekent wachtlijst en menu, 50 euri p maand voor 1 pitter buiten proporties. Heb met collega al prettig gesprek daarover gehad. dus geen klacht oid

10 juli 2012