Een ongezouten mening

Klantervaringen

Sinds 2012 verzamelen en publiceren we de ervaringen van klanten. Minder goede beoordelingen met verbeterpunten komen natuurlijk ook direct online. Inmiddels hebben we meer dan 4200 reviews ontvangen met een 8.7 als gemiddeld cijfer.

Jolanda

Ornithos.EU B.V

7

Fijne app, zit nog wel ruimte voor verbetering.

7 augustus 2025

D.Verbeet-Brouwer

Zuster-055

7

Bij Zuster-055 vinden we goede bereikbaarheid en duidelijke communicatie ontzettend belangrijk. Daarom zijn we blij met onze samenwerking met VOYS. Hun telefoonsysteem werkt niet alleen betrouwbaar, maar sluit ook perfect aan bij onze manier van werken. Of…

1 juli 2025

Samantha

Tech-Venture B.V

10

Vindt het een heel goede ervaring. Alleen van mijn zijde soms internet problemen maar de app zelf werkt heel prima. Nadat de werk instructies gevolgd te hebben is de app helemaal te volgen.

16 juni 2025

Wim

Emmaüshuis Aalst

10

Op twee dagen tjd stond onze telefooncentrale met een nieuw telefoonnummer online. Eenvoudige gebruikersinterface, nuttige functionaliteiten, werkt perfect.

8 mei 2025

Remy

Ace and Tate

10

Highly recommended. They are great to work with. The product works well, super helpful staff. Our experience is that the Voys team always work with us as a partner, understanding our business needs inside and out, and always go above and beyond on specific…

22 april 2025

Robert

Technea

10

Wij zijn overgestapt van een provider waar we niet tevreden over waren naar Voys. Wat een verschil! Voys communiceert goed en is zeer eenvoudig in te stellen. Kwaliteit van de gesprekken is perfect en is goed te koppelen met ons CRM systeem.

10 april 2025

Brenda

Ollie’s

9

Super service, goed contact en goed bereikbaar. Ze helpen je met onboarding en het systeem is eenvoudig instelbaar. De vele opties maken het mogelijk om het helemaal naar je eigen voorkeuren in te stellen!

20 maart 2025

Gert

Fonteijn en Jacobson

10

We zijn overgegaan van Ziggo Internet en Bellen naar Voyz voor alleen bellen. Dat was technisch een uitdaging, met name door de instellingen van Ziggo. Daar zijn we uiteindelijk met behulp van Voyz goed uitgekomen.

We hebben nu een stabiel platform,…

10 maart 2025

Françoise

Syspeo SRL

9

c’est encore un peu tôt pour avoir du recul, mais pour le moment, je suis très satisfaite: ça fonctionne très bien, l’interface est simple à utiliser.

4 maart 2025

Patrick

ClearCount

10

De opstart verliep zeer vlot en de bijkomende vragen die ik had waren snel beantwoord.

21 februari 2025

de Weerdt

Avant GPC bc

8

zou keuze menutje willen, betekent wachtlijst en menu, 50 euri p maand voor 1 pitter buiten proporties. Heb met collega al prettig gesprek daarover gehad. dus geen klacht oid

10 juli 2012