Binnenkort wordt er onderhoud uitgevoerd op de Voys App voor iOS. Dit kan een paar minuten impact hebben op inkomende telefoongesprekken via de Voys App voor iOS.
Op dinsdag 22 juli om 16.00 uur dienen we bij Apple een verzoek in. Apple heeft vervolgens 48 uur de tijd om hierop te reageren. Wanneer het verzoek door Apple is geaccepteerd, hebben we een paar minuten nodig om inkomende telefoongesprekken via de Voys App voor iOS weer op gang te brengen.
Omdat we niet kunnen voorspellen wanneer Apple ons verzoek accepteert, weten we niet precies hoe laat dit gaat plaatsvinden. We houden het nauwlettend in de gaten, zodat je zo snel mogelijk weer inkomende gesprekken via de Voys App voor iOS kunt ontvangen.
Wil je geen enkel telefoontje missen? Dan adviseren we om tijdelijk een doorschakeling naar je mobiele telefoonnummer in te stellen in deze periode. Op onze hulppagina's lees je hoe je dat doet: help.voys.nl.
We houden je op de hoogte via deze pagina.
Impact:
Inkomende gesprekken via de Voys App voor iOS
Tijdlijn
Opgelost
22-07-2025 |
Het onderhoud is succesvol voltooid zonder enige impact op het belverkeer. De bestaande certificaten bleven na de overdracht nog actief, waardoor er geen verstoring is opgetreden. Inmiddels zijn deze certificaten ook vervangen om zeker te zijn van een stabiele werking.
Start
22-07-2025 |
Het verzoek verzoek is inmiddels ingediend. Apple heeft 48 uur de tijd om hierop te reageren.