Supportcode: veilig en vertrouwd contact met Klantgeluk

auteursafbeelding
Ritske van Ravels
28 september 2022 Clock 2 min

Spreek je binnenkort één van de Klantgeluk-collega’s bij Voys? Dan kan het zijn dat het gesprek iets anders verloopt dan je gewend bent. Als we iets voor je willen wijzigen in je online beheeromgeving, dan vragen we vanaf nu om een supportcode. Zo weten we zeker dat we het juiste account aanpassen. Wel zo veilig.

Voys loves privacy

Voys hecht waarde aan jouw privacy en we zetten ons graag in om die te beschermen. Daar hebben we zelfs rechtszaken voor gestart. Ook met onze ISO-certificering laten we zien (en leggen we vast) dat we handelen met goede databescherming en privacy in het achterhoofd.

Privacy versus klantgeluk

Om jou als klant zo gelukkig mogelijk te maken, bieden we op een zo persoonlijk mogelijke manier support. Neem je in korte tijd een paar keer contact met ons op met één van de Klantgeluk-collega’s? Dan spreek je als het goed is altijd met dezelfde collega. Daarnaast spreken we elkaar, en ook jou als klant, aan met ‘je’ en ‘jij’. We communiceren op een basis van gelijkwaardigheid en vertrouwen.

Desondanks moeten we volgens het ISO-principe een aantal dingen verifiëren. Neem je contact met ons op en voeren we een wijziging voor je door in Freedom? Dan doen we een dubbelcheck. Zo weten we zeker dat de persoon die een wijziging aanvraagt, ook iemand is die dat mag doen. Onze oplossing hiervoor was vragen naar je klantnummer. Maar dat was niet 100 procent waterdicht en kon dus beter.

Veiligheid voorop

Daarom werken we vanaf nu met een supportcode. Jij kunt als klant vanuit de Freedom-portal op ‘genereer code’ klikken, dan zien we bij Voys direct dat je bent ingelogd. Deze code is uniek en nergens anders dan in de portal te vinden. Deze werkwijze is een stuk veiliger dan vragen om een klantnummer, omdat dat een uitgelezen kans voor cybercriminelen is die aan social engineering doen.

Met de supportcode zien we ook direct over welke rechten jouw gebruikersaccount beschikt en welke aanpassingen je met dit account mag doen. Handig, ondersteunend en veilig!

Supportcode niet in alle gevallen nodig

Spreek je één van mijn Klantgeluk-collega’s via de telefoon of chat? Dan kan het dus zo zijn dat je een supportcode door moet geven. Vragen we er altijd naar? Nee, eerst proberen we jou als klant zelf op weg te helpen. Kom je er niet uit en passen wij iets voor je aan? Pas dan vragen we om de supportcode.

Heb je na het lezen van dit stuk nog vragen over de supportcode? Neem dan gerust contact met ons op via 03 303 4020 of support@voys.be.

Meer verhalen lezen?

In de afgelopen jaren hebben we veel geschreven over ondernemen, zelfsturend werken, de handigste tools en nog veel meer. Dus leef je uit!

Van 19 maart 2024

Efficiënter bellen met Call control – beter klantcontact in minder tijd

Van 20 februari 2024

De perfecte telefooncentrale instellen voor jouw bedrijf – de beste tips en tricks voor het KMO