Standaard pakket

auteursafbeelding

Team Voys

17 september 2015 Clock 3 min

Pakket Standaard.. eigenlijk best uitgebreid!

Veel van onze nieuwe klanten zijn gewend aan een analoge lijn waar een telefoonnummer aan gekoppeld is. Die analoge lijn komt ergens uit de muur en daar zit een toestel op aangesloten die eigenlijk gewoon altijd rinkelt. Bij VoIP werkt dit anders: je kiest een nummer en een aantal toestellen (en daarmee accounts) dat je wilt gebruiken en neemt een goede internetverbinding. De toestellen sluit je aan op het internet en op een stroomkabel. Als je de toestellen bij Voys hebt gekocht, zitten je accounts er al in geconfigureerd. Die accounts maken de connectie met ons platform en op die manier kun je bellen.

Freedom

Vanaf nu komt het: Freedom! Zo heet de telefoniecentrale in de cloud en dat is ook wat je krijgt als je klant bij ons wordt. Vrijheid om zelf aan de knoppen te draaien en je telefonie te regelen zoals jij dat wilt.

Wat moet er gebeuren als iemand jou belt? “Ja, dan moet mijn toestel gewoon gaan rinkelen!”, roepen veel klanten dan, “Maar wat is er eigenlijk nog meer mogelijk?” Met het Pakket Simpel kun je al vele zaken instellen waarmee je je bereikbaarheid vergroot, zodat je jouw klanten beter kunt bedienen. Het mooie van dit pakket is ook nog eens: het is helemaal gratis!

voys_pakketten_blog

Inbegrepen in Pakket Standaard

Even een korte opsomming:

  • Flexibel doorschakelen van je vaste nummer naar elk ander nummer dat je wilt (dus ook mobiel).
  • Belgroepen aanmaken zodat je VoIP nummer op meerdere toestellen/bij meerdere gebruikers over gaat.
  • Voicemail naar email waarbij je je eigen persoonlijke bericht kan inspreken.
  • Klanten in de wacht zetten (eventueel met een hip muziekje op de achtergrond).
  • Je hele beheeromgeving online zodat je elk moment en waar je ook bent je bereikbaarheid kunt aanpassen.
  • Altijd inzicht in je statistieken en gesprekskosten.
  • Gebruik van onze mobiele app waarmee je o.a. kunt uitbellen met je vaste nummer via je mobiel en je je bereikbaarheid kunt beheren.
  • Plugins (klikken op een telefoonnummer in je browser die dan zorgt dat je vaste telefoon gaat bellen).
  • Filters waarmee je bepaalde nummers of regio’s kunt blokkeren of juist naar een bepaalde persoon kan routeren.
  • Naamherkenning zodat je ziet welk bedrijf jou belt.

Gratis?

De verwarring ontstaat vaak bij klanten omdat er staat dat dit pakket gratis is en gratis…. dat kan toch helemaal niet?

Het Pakket Standaard krijg je bij de diensten die je bij Voys afneemt. Of dit nou één nummer is dat je doorschakelt naar één mobiele telefoon, of wanneer je 100 nummers met 100 accounts hebt, de bovenstaande mogelijkheden krijg je er allemaal bij! Voor veel klanten is dit voldoende om goed bereikbaar te zijn.

Aanvullende pakketten

Waarom geld betalen voor een ander pakket?

Regelmatig wordt ons gevraagd waarom het nodig is om een pakket te kiezen waarvoor je moet betalen. Dat is een logische vraag. Met de aanvullende pakketten vergroot je je gemak, professionele uitstraling en bereikbaarheid. Met bijvoorbeeld het Pakket Basis stel je tijdsgroepen in waarin je aangeeft wat er in een bepaalde periode met je inkomende oproepen moet gebeuren. Zo kun je instellen dat tussen 09.00 uur en 17.00 uur het toestel op je bureau rinkelt en na 17.00 uur je voicemail afgespeeld wordt. In dit zelfde pakket zit ook de module Meldingen. Hiermee kun je een melding afspelen wanneer je gebeld wordt, zoals: “Welkom bij Advocatenkantoor Altijd Gelijk, u wordt nu doorverbonden.” Klanten weten op die manier direct dat ze het juiste nummer hebben ingetoetst en dit geeft je bedrijf echt een professionele uitstraling.

Heb je nog uitgebreidere wensen, dan kun je kiezen voor het Pakket Uitgebreid. Wil je echt ‘all you can eat’? Neem dan het Pakket Compleet.