Nieuw: contactboek feature in de webphone

Ritske van Ravels
op 26 juni 2020

Yes, daar is-ie dan: de nieuwe contactboek feature in de webphone. Geen gedoe meer met telefoonnummers overtypen. Vanaf nu voeg je eenvoudig een contactpersoon toe aan je contactboek. Easy does it!

Het was een veelgevraagde feature, het contactboek. Daarom is er de afgelopen tijd hard aan gewerkt en presenteren we ‘m nu vol trots.

Zo werkt het

Wil je een persoon of bedrijf toevoegen aan je contactboek? Dat werkt als volgt: ga in de webphone naar de contactenpagina en klik vervolgens op contact toevoegen. Vul hier een naam, bedrijfsnaam en telefoonnummer in, en klik op opslaan. Klaar ben je! Je nieuwe contact vervangt nu het telefoonnummer overal waar het vermeld staat in de webphone.

Ook tof: je kunt zoveel contacten toevoegen als je wilt. Of het nu gaat om een extern nummer, zoals een vast of mobiel nummer van een klant, of een intern nummer voor belgroepen en conference-gesprekken. Je kunt alle soorten nummers toevoegen. Zo hoef je al die telefoonnummers niet meer te onthouden.

Voor iedereen zichtbaar

Alle contacten die je toevoegt, zijn zichtbaar voor zowel jou als voor je collega’s. Zo hoeft maar één collega een contact toe te voegen, dat scheelt weer tijd. En belt iemand die in je contactenboek staat? Dan zie je zijn of haar naam en andere relevante gegevens in de notificatie en in de recentegesprekkenlijst.

Vragen of feedback?

Wil je feedback doorgeven? Dat kan via de feedback-optie in de webphone. Vragen? Stel ze gerust. Je kunt contact met ons opnemen via 03 303 4020 of via info@voys.be.

Tweet Deel Deel