Haal meer uit Microsoft Teams: koppel met de zakelijke telefonie van Voys

Maya van der Schuit
op 29 juli 2022

De ene dag werk je vanuit huis, de andere dag op kantoor: hybride werken is here to stay. Op afstand samenwerken met je collega’s gaat makkelijk met een tool als Microsoft Teams. Hiermee houd je online meetings, werk je gezamenlijk aan projecten en bel je je collega’s. Met de koppeling tussen MS Teams en Voys bel je nu ook met mensen buiten je organisatie. Ideaal!

Superhandig, dat Microsoft Teams. Maar, ondanks alle mogelijkheden die de tool biedt, vinden we bij Voys dat je nog meer uit de tool kunt halen. Zoals telefoongesprekken voeren buiten je organisatie. De koppeling tussen MS Teams en Voys maakt dat mogelijk. Zo beheer je je interne én externe communicatie vanaf één plek. Dat werkt wel zo prettig.

Benieuwd hoe dat er in de praktijk uitziet? De integratie levert je vijf voordelen op:

1. Uitgaand bellen met je zakelijke telefoonnummer

Snel overleggen met collega’s: dat kon al met Teams. Maar met klanten en anderen buiten je organisatie bellen, dat was een ander verhaal. De Voys-integratie met MS Teams helpt dat probleem uit de wereld: wij koppelen de systemen voor je aan elkaar en vervolgens bel via je zakelijke nummer met wie je maar wilt. Zo voer je interne én externe telefoongesprekken via de Teams App op zowel je mobiel als PC.

2. Inkomend bereikbaar zijn op je zakelijke telefoonnummer

Nieuwe klanten, kom maar door! Je bent via Microsoft Teams gewoon bereikbaar voor inkomende gesprekken op je zakelijke nummer. Belt er een klant en heeft die een vraag waarvoor je iets via de chat bij een collega wil checken? Dan hoef je dankzij de integratie niet meer te switchen tussen systemen en dat scheelt tijd, want je mist niks meer.

3. De telefonische beschikbaarheid van je collega’s bekijken

Bereikbaar zijn is één ding, maar soms is het handiger om een klant door te verbinden zodat een collega deze persoon helpt. Door de koppeling tussen Voys met MS Teams zie je in één oogopslag of een collega bereikbaar is, in gesprek is of even niet gestoord wil worden. Zo weet je precies of je de beller kunt doorverbinden naar een collega. Kortom: de klant blij en jij blij, want doorverbinden was nog nooit zo eenvoudig.

4. Alle mogelijkheden van telefooncentrale Freedom gebruiken

Freedom, je online telefooncentrale, is uitgerust met alle mogelijkheden die je maar kunt bedenken. Stel je telefonie naar wens in en maak je bedrijf optimaal bereikbaar voor je klanten. Van openingstijden en een wachtrij instellen, tot belgroepen aanmaken en een melding laten horen. Je regelt het allemaal in Freedom. Daarnaast bepaal je zelf op welk device je bereikbaar bent: via de Voys App op je smartphone, via de Webphone op je laptop of op een vast telefoontoestel.

5. Fantastische support voor al je vragen

Je kunt als klant zelf alle instellingen van Freedom wijzigen. Zo geef je in je belplan aan wat er moet gebeuren als iemand naar jouw telefoonnummer belt: bij wie en op welk apparaat moet het telefoontje uitkomen? Onze uitgebreide hulppagina’s helpen je om jouw Freedom-omgeving van A tot Z in te stellen. Kom je er niet uit? Er zitten bij Voys fantastische collega’s klaar die je graag op weg helpen.

Klaar om te bellen met Teams?

Vandaag nog starten met de koppeling tussen Microsoft Teams en Voys? Voor informatie of vragen over de toepassing binnen jouw organisatie bel je naar naar 03 303 4000. Of je stuurt een mailtje naar info@voys.be.

Tweet Deel Deel