Een ongezouten mening

Klantervaringen

Sinds 2012 verzamelen en publiceren we de ervaringen van klanten. Minder goede beoordelingen met verbeterpunten komen natuurlijk ook direct online. Inmiddels hebben we meer dan 4200 reviews ontvangen met een 8.7 als gemiddeld cijfer.
8

Gold City Clinics

Mirjam
Goed en makkelijk te gebruiken Goed product met heel veel mogelijkheden

17 april 2024

7

Anoniem

Maud
Fijne en behulpzame medewerkers Alle telefoons worden netjes doorgeschakeld, ook wordt weergegeven welk bedrijf belt. Het instellen van het beplan is wat complex, maar hier helpen ze goed bij.

17 april 2024

10

Cocktail Moves

Jordy
Werkt top! Werkt super, snel geregeld allemaal.

7 maart 2024

10

Payflip

Max
Uitstekende en vlotte ervaring met Voys Onze overstap naar Voys als nieuwe VOIP-partner was een schot in de roos voor onze start-up. De installatie verliep verrassend eenvoudig en snel, mede dankzij de uitstekende onboarding en…

27 februari 2024

10

TAGGRS

Niek
Super service Snel geholpen! Zelfs nog hulp gekregen met het instellen van de balplan

23 februari 2024

10

Wicherson Administratie B.V.

Jenka
Ideaal Ik ben zeer tevreden met het gebruik van Voys. Het belplan is simpel in te stellen en voorkomt dat klanten niemand aan de telefoon krijgen. Ook werk/privé is goed gescheiden door het gebruik van…

21 februari 2024

10

Problicity

Charneal Kiel
Staat 100% voor je klaar! Robbert Jan belde naar aanleiding van eerdere telefoontjes m.b.t. de koppeling tussen Voys en ons CRM pakket Simplicate. Hij belde hoe alles beviel omdat hij zag dat wij nog niet…

19 februari 2024

10

Vrijdag Online

Toby
Goed geholpen Bij het instellen van Bubble goede hulp gehad. Alles ging via teamviewer dus ik hoefde zelf niks te doen, helemaal top!

14 februari 2024

10

Creative cave BV

Peter
Goeie service Bij het opstellen een paar probleempjes gehad. Echter was dit met de hulp van Voys zeer snel opgelost! topservice

10 januari 2024

10

WEM No-Code

Ralph
Vriendelijke kundige begeleiding, fijne functionele software. De begeleiding bij opstarten van nieuwe klant is super, persoonlijk, behulpzaam en snel. Het aanbod van een persoonlijke onboarding sessie is top, alsook de uitvoering daarvan. De software voor…

29 december 2023

9

Wie de Jeugd Heeft BV

David Barens
9 augustus 2012
8

RS Finance

Arjan Schipperus
9 augustus 2012
8

HUSS ICT Solutions B.V.

Patrick Loman
9 augustus 2012
8

Match & Connect

Michiel Bos
7 augustus 2012
8

EdelstateVastgoed

Kishen Rambhadjan
2 augustus 2012
9

Now Nederland

Leroy Bastiaanse
1 augustus 2012
8

Vaassok VOC

Ron Zwetsloot
30 juli 2012
9

Intermediair Groep Holland BV

Nico Verheijdt
27 juli 2012
8

Struijk Audiciens

Dirk-Jan Kranendonk
26 juli 2012
8

HDSupplies

M.R. Besselsen
26 juli 2012
9

Managementaal

Andrei Westerink
24 juli 2012
8

ikzoekvervoer.nl

J. Arts
19 juli 2012
8

TotalMed

Mark Ruifrok
18 juli 2012
8

QTRACT

Ali Samet
17 juli 2012
8

Crealev

Nico Bierhoff
17 juli 2012
8

Transparent

Erdal Kiris
17 juli 2012
10

Taxi Ede Comfort

Yusuf Akdeniz
17 juli 2012
9

ResultH BV

Robert Doetsch
17 juli 2012
8

BlackIce

Rutger
17 juli 2012
8

Buro Tijs

Marc van Buro Tijs
16 juli 2012
8

Jan Hut Advies

Jan Hut
16 juli 2012
8

DaamenCasparie & Partners

Mark Daamen
16 juli 2012
9

Vanro IT

René Oosterveen
16 juli 2012
8

XS2 Managed Services

Arco Ruighaver
16 juli 2012
9

NTRC

Rogier Buijsman
16 juli 2012
9

4-ADVANCE

René de Wit
16 juli 2012
7

Bevenco

Robert van Gurp
11 juli 2012
8

Ms. Jeannie

Manon Frissen
11 juli 2012
8

Nok IT

Jasper Zwarts
10 juli 2012
9

Thuiszorgnet

Peter Pit
10 juli 2012