Een ongezouten mening

Klantervaringen

Sinds 2012 verzamelen en publiceren we de ervaringen van klanten. Minder goede beoordelingen met verbeterpunten komen natuurlijk ook direct online. Inmiddels hebben we meer dan 4200 reviews ontvangen met een 8.7 als gemiddeld cijfer.

Wim

Emmaüshuis Aalst

10

Op twee dagen tjd stond onze telefooncentrale met een nieuw telefoonnummer online. Eenvoudige gebruikersinterface, nuttige functionaliteiten, werkt perfect.

8 mei 2025

Remy

Ace and Tate

10

Highly recommended. They are great to work with. The product works well, super helpful staff. Our experience is that the Voys team always work with us as a partner, understanding our business needs inside and out, and always go above and beyond on specific...

22 april 2025

Robert

Technea

10

Wij zijn overgestapt van een provider waar we niet tevreden over waren naar Voys. Wat een verschil! Voys communiceert goed en is zeer eenvoudig in te stellen. Kwaliteit van de gesprekken is perfect en is goed te koppelen met ons CRM systeem.

10 april 2025

Brenda

Ollie's

9

Super service, goed contact en goed bereikbaar. Ze helpen je met onboarding en het systeem is eenvoudig instelbaar. De vele opties maken het mogelijk om het helemaal naar je eigen voorkeuren in te stellen!

20 maart 2025

Gert

Fonteijn en Jacobson

10

We zijn overgegaan van Ziggo Internet en Bellen naar Voyz voor alleen bellen. Dat was technisch een uitdaging, met name door de instellingen van Ziggo. Daar zijn we uiteindelijk met behulp van Voyz goed uitgekomen. We hebben nu een stabiel platform, waarin...

10 maart 2025

Françoise

Syspeo SRL

9

c'est encore un peu tôt pour avoir du recul, mais pour le moment, je suis très satisfaite: ça fonctionne très bien, l'interface est simple à utiliser.

4 maart 2025

Patrick

ClearCount

10

De opstart verliep zeer vlot en de bijkomende vragen die ik had waren snel beantwoord.

21 februari 2025

Anja Verstegen-Mettner

Verstegen Makelaars

8

Goede hulp bij de voorkomende vragen.

20 januari 2025

Marc

EXproof BV

8

Goede digitale introductie van de Voys omgeving met alle mogelijkheden. Instellen van de telefoons was even een uitdaging maar is ook gelukt.

7 januari 2025

Steven

Fittingshop

10

Het bedrijf werd ons al aangeraden door kenissen, en na enkele weken gebruik zijn we zeer tevreden. Goed advies tijdens het verkoopsgesprek gehad. De webinterface is heel gebruiksvriendelijk, en wanneer je een complexere vraag hebt krijg je snel en...

12 december 2024

Annemiek van den Eijnden

CEP Juristen

8
14 januari 2014

Samuel Beltman

Nexxtore B.V.

8
13 januari 2014

Twan Vermeulen

EVE Media

8

Ik ben er nog niet veel mee bezig met de telefoon, dat komt de komende maanden. Maar tot op heden zeer tevreden.

13 januari 2014

Koert Jan Schulting

Schulting

8

'- techniek werkt prima - besparing op telefoniekosten valt tegen

13 januari 2014

Helen van den Oever

Case Communicatie B.V.

8

Prima geholpen met een vraag over het instellen van ons belplan. Door meerdere collega's overigens. Het is fijn dat er iemand 'achter de hand' is als ik er zelf even niet uitkom. Houden zo!

13 januari 2014

Manno Koenders

Marksman-IT B.V.

10

Echt waar! 🙂

13 januari 2014

Hans van Eck

Square2 IT Consultancy

7
13 januari 2014

Daan Kloosterboer

Blue Field Agency

8
13 januari 2014

Dick Jansen

1 2 3 Bewind

5

word een beetje (erg) geirriteerd dat je voor elke gangbare standaard dienst bij andere providers, ik hier fors extra mag betalen, zie net dat ik tussen de 25 en 100 euro mag aftikken voor een andere voicemail melding en ook nog eens minimaal 5 euro in de...

12 januari 2014

Anoniem

8
12 januari 2014

El Aazzaoui

BlauwAdvies

8
12 januari 2014

Dirk Raat

Medivus Services B.V.

10

Ik was heel blij dat het toestel ook echt plug and play was! Een enorme verademing! Zeker in deze tijd van communicatiemiddelen waarvoor je allerhande complexe installatiesoftware moet installeren, instellingen aan hardware moet doen en dat het dan...

11 januari 2014

Jeroen Spaans

Ben-Saddek Advocatuur

10
10 januari 2014

Johan van der Meer

Beheer Meer B.V.

8

Werkt goed hoor; Kun je ook de gemaakte gesprekskosten per dag inzien?

10 januari 2014

Frank Rijdt

Poses Fotografie

8

Alleen de portering ging niet goed maar dit komt door ziggo. Ik vind dat er een soort basisschema moet zijn voor een belplan. als je deze aanpast krijg ik telkens aan foutmelding dar er een mail naar Voys gestuurd is??

10 januari 2014

Johan Plomp

Focalpoint TV

8
10 januari 2014

Michael Rutten

MB HotelService

9
10 januari 2014

Daniel Doornink

Merx B.V.

10

Prima!

10 januari 2014

Yvo Tuk

Elise-shop.com B.V.

7

No nonsense service, als er een probleem is wordt dat snel aangepakt en is er prima feedback.

10 januari 2014

T. Kort

Loyaal Horeca Uitzendbureau

9

Flexibele en betrouwbare telecomoplossing met veel mogelijkheden. Portering van KPN naar Voys top gegaan. Bedankt Miranda voor de service.

10 januari 2014

Maarten Padmos

Padmos Podotherapie

9

ik ben erg tevreden zoals je ziet want het werkt maar ik wil liever geen spam ontvangen, vr groet, Maarten P

10 januari 2014

Hans Daniels

Jobsrepublic. B.V.

10

Met grote verbazing heb ik ervaren hoe soepel en met enorme snelheid het proces van oriëntatie, bestelling, uitlevering, aansluiting en service verlening is verlopen. Mijn complimenten! Jullie hebben jullie business goed voor elkaar!

10 januari 2014

Jasper Seinhorst

MURANI

8
10 januari 2014

Merel de Muinck Keizer

KijkMijnHuis

9

Erg goede service en hulp bij problemen! Er wordt echt met je meegedacht, iets wat ik bij mij andere VoIP aanbieder erg mis.

10 januari 2014