Een ongezouten mening

Klantervaringen

Sinds 2012 verzamelen en publiceren we de ervaringen van klanten. Minder goede beoordelingen met verbeterpunten komen natuurlijk ook direct online. Inmiddels hebben we meer dan 4200 reviews ontvangen met een 8.7 als gemiddeld cijfer.

D.Verbeet-Brouwer

Zuster-055

7

Bij Zuster-055 vinden we goede bereikbaarheid en duidelijke communicatie ontzettend belangrijk. Daarom zijn we blij met onze samenwerking met VOYS. Hun telefoonsysteem werkt niet alleen betrouwbaar, maar sluit ook perfect aan bij onze manier van werken. Of…

1 Julho 2025

Samantha

Tech-Venture B.V

10

Vindt het een heel goede ervaring. Alleen van mijn zijde soms internet problemen maar de app zelf werkt heel prima. Nadat de werk instructies gevolgd te hebben is de app helemaal te volgen.

16 Junho 2025

Wim

Emmaüshuis Aalst

10

Op twee dagen tjd stond onze telefooncentrale met een nieuw telefoonnummer online. Eenvoudige gebruikersinterface, nuttige functionaliteiten, werkt perfect.

8 Maio 2025

Remy

Ace and Tate

10

Highly recommended. They are great to work with. The product works well, super helpful staff. Our experience is that the Voys team always work with us as a partner, understanding our business needs inside and out, and always go above and beyond on specific…

22 Abril 2025

Robert

Technea

10

Wij zijn overgestapt van een provider waar we niet tevreden over waren naar Voys. Wat een verschil! Voys communiceert goed en is zeer eenvoudig in te stellen. Kwaliteit van de gesprekken is perfect en is goed te koppelen met ons CRM systeem.

10 Abril 2025

Brenda

Ollie’s

9

Super service, goed contact en goed bereikbaar. Ze helpen je met onboarding en het systeem is eenvoudig instelbaar. De vele opties maken het mogelijk om het helemaal naar je eigen voorkeuren in te stellen!

20 Março 2025

Gert

Fonteijn en Jacobson

10

We zijn overgegaan van Ziggo Internet en Bellen naar Voyz voor alleen bellen. Dat was technisch een uitdaging, met name door de instellingen van Ziggo. Daar zijn we uiteindelijk met behulp van Voyz goed uitgekomen. We hebben nu een stabiel platform, waarin…

10 Março 2025

Françoise

Syspeo SRL

9

c’est encore un peu tôt pour avoir du recul, mais pour le moment, je suis très satisfaite: ça fonctionne très bien, l’interface est simple à utiliser.

4 Março 2025

Patrick

ClearCount

10

De opstart verliep zeer vlot en de bijkomende vragen die ik had waren snel beantwoord.

21 Fevereiro 2025

Anja Verstegen-Mettner

Verstegen Makelaars

8

Goede hulp bij de voorkomende vragen.

20 Janeiro 2025

Paul Peters

UitslagDirect.nl

10

Uitstekend geregeld! Binnen no time een functionerend bedrijfsnummer.

1 december 2020

Richard de Beijer

ContactOns

8

Goed Tip. In doos van telefonie toestel opnemen dat deze al voorgeprogrammeerd is. Dus alleen stekker aansluiten conform volgorde plaatje, dan doet deze het (als het goed is). Als die het dan niet direct doet dat er contact kan worden opgenomen.

26 november 2020

Joop

ten Bokkel & Heijne tandartsen

9

Goed bezig Na eerdere slechte ervaring met een Voip provider waren we weer terug gegaan naar gewoon bellen. Door uitbreiding moesten we nu weer en waren erg benieuwd of dit goed zou gaan. Vanaf het eerste begin hebben we prettig contact gehad, duidelijke…

24 november 2020

Remko

D&R interieur

9

Top Aanvraag ingediend met nieuw telefoonnummer om te proberen. De eerst volgende werkdag was alles geregeld. Contact met klantenservice is prima verlopen. Snel en duidelijk antwoord op vraag. Helemaal tevreden. Snel andere telefoonnummers ook over laten…

23 november 2020

Maarten Janssen

CIM Logistics

10

Snel geholpen, goed geadviseerd, professionele afhandeling We hebben voor wat betreft facturatie en de aansluiting zelf, vooraf een aantal specifieke eisen gesteld en dit alles bleek zonder enige moeite mogelijk. Absolute aanrader!

23 november 2020

René

Swinkels Administraties

5

De basis werkt best aardig, zolang je de app maar niet gebruikt! We zijn overgestapt omdat we flexibel willen werken. Een app op de eigen mobiele telefoon van medewerkers is dan van deze tijd. Helaas blijkt – na de overstap – dat de app niet fatsoenlijk…

20 november 2020

Robert

Triangel Multidiensten

10

Super Mijn ervaring met Voys is in een woord SUPER! Goede producten en top klantenservice. Zal het zeker aanbevelen bij onze eigen klanten die hun ICT-beheer aan ons uitbesteden.

19 november 2020

Thomas

De Gelderse Beheermaatschappij B.V.

10

Klantvriendelijk en gebruiksvriendelijk! Een ideale oplossing voor een keuzemenu met doorschakelingen naar de juiste mensen/afdelingen. Dit werkt zoveel makkelijker en ook de klanten reageren tevreden. Top!

16 november 2020

Nursel Kose-Albayrak

A.c.s. Iustitia et Iure, via Into

9

Geweldige service Met een enkel telefoontje is de overstap geregeld. Goed bereikbaar en bereid begeleiding te bieden. Eent top team!

11 november 2020

Thimo

Groundwork

10

Werkt als een raket. We zijn bereikbaarder dan ooit. Voip van Voys werkt geweldig voor onze kleine organisatie. We zijn verlost van ons ‘algemene’ mobiel nummer en hebben nu een volwassen voicemail-systeem voor de momenten waarop we niet bereikbaar…

9 november 2020

Frans

bij de Leij assurantiën sinds 1953

10

Gewoonweg goed Alles werkt naar behoren en de klantenservice voor zover je die nodig hebt (alles m.b.t. instellingen/gebruik is goed te vinden) is zeer vriendelijk en deskundig.

15 oktober 2020

Mira

Buitenplaats Kasteel Wijlre

5

Matig Inkomende oproepen: Bereikbaarheid is slecht; als telefoon overgaat en je wilt beantwoorden, valt de hele verbinding weg. De beller wordt niet altijd doorgestuurd naar voicemail op dat moment. Uitgaande oproepen: regelmatig valt verbinding uit.

7 oktober 2020

Rick

van Hout auto’s

4

De app is erg slecht De app, wat de reden was van het overstappen, werkt voor geen meter. Bij het gesprek met Leonie gaf ze aan dat we met alleen de app zouden kunnen bellen, helaas is dit niet waar en vallen gesprekken weg, gaat de telefoon soms wel/soms…

7 oktober 2020

Mark Nijenhuis

NijnnoVision

3

voys verbindingen vaak van slechte kwaliteit gesprekken ontvangen via app vaak van slechte kwaliteit. Het advies door te verbinden naar GSM schiet zijn doel voorbij.

7 oktober 2020

Arno

Tegel & Sanitair Outlet Tienray

8

Veel mogelijkheden, helpdesk lastig te bereiken We hebben helaas nog niet veel tijd kunnen steken in de volledige implementatie. Het systeem biedt veel mogelijkheden. Als alle wensen geïnventariseerd zijn zou het fijn zijn met behulp van de helpdesk de…

1 oktober 2020

Jan

DHI-BV

10

Gewoon de beste oplossing ! Zeer praktisch en overzichtelijk alles werk naar toebehoren ben 2 a 3 jaar klant en nooit problemen gehad !

1 oktober 2020

Nico

Wiggers Mediation

9

Super professionele partner; als ik bel weten ze met wie ze spreken Opvallend is als ik mensen van Voys nodig heb vanwege een instelling op mijn Yealink-toestellen of wijziging van het belplan, dan weten ze direct met wie ze te maken hebben. Ik hoef dus…

1 oktober 2020

Martin

Stichting SVS en MEION

10

Super service De aanvraag ging snel en gemakkelijk. De ondersteuning was goed. Hulp bij instellen van de nummers en inspreken van menukeuze was prima. Goede service voor weinig geld.

1 oktober 2020

A. Dorland

Praktijk de Adelaar

10

Goede en snelle en nette service! Wij vinden Voys een top bedrijf om mee te werken. Ze denken goed met je mee en zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

1 oktober 2020

Michael

Aimedis B.V.

10

Perfect Using your services for a while now and it works perfectly. Nothing else to say. Thanks a lot!

30 september 2020

Teun

Anoniem

9

Prima Werkt beste op 4g wifi kan beter

30 september 2020

Ramon

Wash and Care B.V.

10

TOP Vooral de service vind ik geweldig. Aan de kwaliteit van de verbinding kunnen nog wel wat stapjes worden gemaakt, maar jullie 1 op 1 service/begeleiding is top. Niet te vergeten de duidelijke instructie video’s. Maar zeker ook het platform met alle…

30 september 2020

Douwe

Koffiestation

10

Een vast nummer hebben en het regelen wanneer je op welke telefoon bereikbaar wilt zijn is super han Ik had een vast nummer nodig waarop klanten mij kunnen bellen tijdens kantoor uren. Wanneer een collega afwezig is of in gesprek wordt er naar mijn…

30 september 2020

Stefan

Care for wellbeing

8

Goed Het werkt goed en de voicemail ook

30 september 2020