Actuele storing: Inloggen Cloud CTI is niet mogelijk

Vrijdag 30 oktober

Momenteel zijn er incidenteel problemen met inloggen bij Cloud CTI. Status: Actief

Oorzaak: Onbekend.

Impact: Gebruikers van Cloud CTI

Duur: vanaf 30 oktober

Opgelost: storing webphone

Dinsdag 8 september 2020

09.45 uur – Update: De storing is opgelost. Is de opneemknop bij jou nog niet zichtbaar? Een herstart van de webphone is de oplossing, daarna zou alles weer naar behoren moeten werken. Zo niet? Neem dan contact met ons op via 03 303 4020.

09:25 uur: In onze webphone is op dit moment de opneem-knop niet zichtbaar. Hierdoor is het voor webphone-gebruikers niet mogelijk om inkomende gesprekken aan te nemen.

We zijn op zoek naar de oorzaak van het probleem. Blijf op de hoogte via deze pagina.

Een tijdelijke oplossing is om je zakelijke nummer door te schakelen naar je mobiel. In deze handleiding lees je hoe je dat instelt.

Status: Opgelost

Oorzaak: Onbekend

Impact: Alle webphone-gebruikers

Duur: 9.25 uur tot 9.45 uur

Problemen Voys App

Momenteel kunnen klanten wat problemen met de Voys app ervaren.

Update 29 augustus: workaround gevonden

We hebben een workaround gevonden om de audioproblemen met de app in de meeste gevallen op te lossen. We helpen je graag dit goed in te stellen.  Bel ons op 03 303 4020, of chat met ons via de chatbutton rechtsonderin.

Audioproblemen iOS app

Sommige Voys app gebruikers met een iPhone horen tijdens telefoongesprekken geen audio. Mocht je dit ook ervaren, zou je dan contact willen opnemen op 03 303 4020? Wij zoeken nog voorbeeldgesprekken en wellicht kunnen we helpen met een tijdelijke oplossing.

Geen storing en toch problemen met je telefonie?

  • Wellicht kan dit je helpen?

    Dit zijn de mogelijke oorzaken:

    • Een storing bij je internetprovider. Kijk daarvoor op de website van je eigen provider of er bekende problemen zijn.
    • Een storing in je netwerk. Dit kan bijvoorbeeld een router of switch zijn die niet naar behoren werkt. Neem contact op met je netwerkbeheerder als je vermoedt dat het probleem aan je netwerk ligt.

    Blijf je problemen houden?

    • Zie hieronder ook onze veelgestelde vragen en handleidingen.
    • Lukt het daarmee niet, bel ons dan op 03 303 4000. Ons team helpt je graag verder.
  • Mijn telefoons werken niet meer

    Als je telefoons niet meer werken, probeer dan eerst het volgende:

    Reset je router

    Haal  10 seconden het stroom van je router. Je internetverbinding ververst zich en je toestellen gaan zich opnieuw registreren. Dit lost heel veel problemen heel snel op.

    Reset je toestel

    Is het nog niet opgelost? Haal dan vervolgens 10 seconden het stroom van je toestel. Wacht 10 seconden en sluit je toestel weer aan. In het geval van een draadloze handset, haal dan het stroom van het basisstation.

    No luck? We helpen graag!

    Lukt het zo nog niet, kijk dan eens in onze handleidingen, of zoek in de veelgestelde vragen. Kom je er dan nog niet uit? Neem dan contact met ons op. Wij krijgen het zeker weer aan de praat voor je.

  • Doorschakelen naar mobiel of de Voys app

    Werkt je internet op kantoor of thuis niet? We hebben een snelle oplossing om toch bereikbaar te blijven.

    • Schakel je telefoonnummer door naar je GSM.
    • Gebruik de Voys 4G app. Hierop ben je gewoon bereikbaar op je zakelijke nummer en kun je ook uitgaand bellen via je account bij Voys.
  • Handleidingen

    voor Freedom en telefoons

  • Veelgestelde vragen

    en onze antwoorden daarop

Sms ontvangen tijdens storingen

Wil je tijdens storingen meteen op de hoogte worden gebracht? Meld je dan aan voor onze storingsberichtendienst. Je ontvangt dan zo snel mogelijk een sms op je mobiele telefoonnummer.