Op dit moment is het niet mogelijk om de Voys App voor Android te downloaden in de Google Play Store. De oorzaak hiervan is een niet-bestaand privacy issue. Volgens Google uploaden we contactenlijsten en -bestanden, maar dat is niet het geval, dat doen we namelijk niet.
Daarom maken we bezwaar tegen de beslissing van Google om de Voys App uit de Google Play Store te halen. Dit proces kan tot twee dagen in beslag nemen, maar in sommige gevallen duurt het langer. We hopen dat de Voys App aan het einde van deze week weer beschikbaar is om te downloaden.
Klanten die de Voys App al op hun Android-toestel hebben staan, kunnen ‘m gewoon blijven gebruiken.
Bij Voys hebben we privacy hoog in het vaandel staan. Lees er meer over in ons privacystatement.
Status: Actief
Oorzaak: Niet-bestaand privacy issue
Impact: Voys-klanten met Android-toestel die de Voys App willen downloaden in de Google Play Store
Duur: Vanaf dinsdag 26 april
Als je telefoons niet meer werken, probeer dan eerst het volgende:
Haal 10 seconden het stroom van je router. Je internetverbinding ververst zich en je toestellen gaan zich opnieuw registreren. Dit lost heel veel problemen heel snel op.
Is het nog niet opgelost? Haal dan vervolgens 10 seconden het stroom van je toestel. Wacht 10 seconden en sluit je toestel weer aan. In het geval van een draadloze handset, haal dan het stroom van het basisstation.
Lukt het zo nog niet, kijk dan eens in onze handleidingen, of zoek in de veelgestelde vragen. Kom je er dan nog niet uit? Neem dan contact met ons op. Wij krijgen het zeker weer aan de praat voor je.
Werkt je internet op kantoor of thuis niet? We hebben een snelle oplossing om toch bereikbaar te blijven.
Wil je tijdens storingen meteen op de hoogte worden gebracht? Meld je dan aan voor onze storingsberichtendienst. Je ontvangt dan zo snel mogelijk een sms op je mobiele telefoonnummer.