Niets aan de hand

Alles werkt zoals het zou moeten werken

Gepland onderhoud

Woensdag 22 mei 2019

23 mei, 08.31 uur -De rollback is succesvol uitgevoerd. Alle functionaliteiten, inclusief BLF, zouden weer moeten werken. Er is een korte onderbreking van 3 minuten van onze diensten geweest. Onze excuses voor het ongemak.

Werkt je toestel nog niet naar behoren? Dan is een herstart de oplossing. Je herstart het toestel door het 10 seconden van stroom te halen. Plug je toestel daarna weer in, dan gaat de rest vanzelf.

23 mei, 07.45 uur – Als gevolg van het onderhoud van gisteravond lijkt de Busy Lamp Field-functionaliteit niet goed te werken. Dit heeft geen invloed op inkomende of uitgaande gesprekken of de kwaliteit hiervan. Wel kun je de status van andere toestellen -in gesprek of bereikbaar- op dit moment niet zien in de BLF-module. We zijn hard op zoek naar een mogelijke oplossing.

22 mei, 22.05 uur – Het onderhoud is succesvol uitgevoerd. Alles werkt weer zoals het zou moeten werken.

Aankondiging – Tussen 22.00 en 23.00 uur vindt er onderhoud plaats aan ons telefonieplatform. De verwachte impact is dat er gedurende 20 minuten geen nieuwe gesprekken kunnen worden opgezet, ook inkomende oproepen zullen niet doorkomen. Bestaande gesprekken worden niet onderbroken.

Geen storing en toch problemen met je telefonie?

  • Wellicht kan dit je helpen?

    Dit zijn de mogelijke oorzaken:

    • Een storing bij je internetprovider. Kijk daarvoor op de website van je eigen provider of er bekende problemen zijn.
    • Een storing in je netwerk. Dit kan bijvoorbeeld een router of switch zijn die niet naar behoren werkt. Neem contact op met je netwerkbeheerder als je vermoedt dat het probleem aan je netwerk ligt.

    Blijf je problemen houden?

    • Zie hieronder ook onze veelgestelde vragen en handleidingen.
    • Lukt het daarmee niet, bel ons dan op 03 303 4000. Ons team helpt je graag verder.
  • Mijn telefoons werken niet meer

    Als je telefoons niet meer werken, probeer dan eerst het volgende:

    Reset je router

    Haal  10 seconden het stroom van je router. Je internetverbinding ververst zich en je toestellen gaan zich opnieuw registreren. Dit lost heel veel problemen heel snel op.

    Reset je toestel

    Is het nog niet opgelost? Haal dan vervolgens 10 seconden het stroom van je toestel. Wacht 10 seconden en sluit je toestel weer aan. In het geval van een draadloze handset, haal dan het stroom van het basisstation.

    No luck? We helpen graag!

    Lukt het zo nog niet, kijk dan eens in onze handleidingen, of zoek in de veelgestelde vragen. Kom je er dan nog niet uit? Neem dan contact met ons op. Wij krijgen het zeker weer aan de praat voor je.

  • Doorschakelen naar mobiel of de Voys app

    Werkt je internet op kantoor of thuis niet? We hebben een snelle oplossing om toch bereikbaar te blijven.

    • Schakel je telefoonnummer door naar je GSM.
    • Gebruik de Voys 4G app. Hierop ben je gewoon bereikbaar op je zakelijke nummer en kun je ook uitgaand bellen via je account bij Voys.
  • Handleidingen

    voor Freedom en telefoons

  • Veelgestelde vragen

    en onze antwoorden daarop

Sms ontvangen tijdens storingen

Wil je tijdens storingen meteen op de hoogte worden gebracht? Meld je dan aan voor onze storingsberichtendienst. Je ontvangt dan zo snel mogelijk een sms op je mobiele telefoonnummer.