Er is momenteel geen storing

  • Wellicht kan dit je helpen?

    Dit zijn de mogelijke oorzaken:

    • Een storing bij je internetprovider. Kijk daarvoor op de website van je eigen provider of er bekende problemen zijn.
    • Een storing in je netwerk. Dit kan bijvoorbeeld een router of switch zijn die niet naar behoren werkt. Neem contact op met je netwerkbeheerder als je vermoedt dat het probleem aan je netwerk ligt.

    Blijf je problemen houden?

    • Zie hieronder ook onze veelgestelde vragen en handleidingen.
    • Lukt het daarmee niet, bel ons dan op 03 303 4000. Ons team helpt je graag verder.
  • Mijn telefoons werken niet meer

    Als je telefoons niet meer werken, probeer dan eerst het volgende:

    Reset je router

    Haal  10 seconden het stroom van je router. Je internetverbinding ververst zich en je toestellen gaan zich opnieuw registreren. Dit lost heel veel problemen heel snel op.

    Reset je toestel

    Is het nog niet opgelost? Haal dan vervolgens 10 seconden het stroom van je toestel. Wacht 10 seconden en sluit je toestel weer aan. In het geval van een draadloze handset, haal dan het stroom van het basisstation.

    No luck? We helpen graag!

    Lukt het zo nog niet, kijk dan eens in onze handleidingen, of zoek in de veelgestelde vragen. Kom je er dan nog niet uit? Neem dan contact met ons op. Wij krijgen het zeker weer aan de praat voor je.

  • Doorschakelen naar mobiel of de Voys app

    Werkt je internet op kantoor of thuis niet? We hebben een snelle oplossing om toch bereikbaar te blijven.

    • Schakel je telefoonnummer door naar je GSM.
    • Gebruik de Voys 4G app. Hierop ben je gewoon bereikbaar op je zakelijke nummer en kun je ook uitgaand bellen via je account bij Voys.
  • Handleidingen

    voor Freedom en telefoons

  • Veelgestelde vragen

    en onze antwoorden daarop