Niets aan de hand

Alles werkt zoals het zou moeten werken

04-03-2019 Opgelost: probleem met inkomend telefonieverkeer

Al het telefonieverkeer werkt weer naar behoren. Onze excuses voor eventueel ongemak.

Update 0:30 uur

Het script heeft zojuist gedraaid. We gaan nu checken of het telefonieverkeer weer naar behoren werkt.

Update 0:15 uur

Er is een recovery script geschreven om de aangetaste data herstellen. Daarmee lijkt het einde van het probleem nabij. 

Vanwege de herstelwerkzaamheden is het momenteel niet mogelijk in Freedom in te loggen. 

Update 22:30 uur

Helaas is de verstoring nog niet verholpen. Een deel van de data in een van de databases is aangetast. Onze leverancier werkt er hard aan de data zo snel mogelijk te herstellen. Tot dit is voltooid kan een deel van onze klanten nog hinder ondervinden bij  inkomende telefonie.

21:00 uur

Door een verstoring  is het mogelijk dat je problemen ondervindt met inkomend telefonieverkeer. Gesprekken lijken niet goed opgezet te worden na een deploy. Deze verstoring is alleen actief bij telefoonnummers met belplannen waar een ‘voldoet aan – voldoet niet aan’ keuzepad in zit. 

Houd deze pagina in de gaten voor updates.

Status: Opgelost

Oorzaak: update van het platform 

Impact: Een deel van het inkomende telefonieverkeer 

Duur: 21:00 – 00:41 uur

Geen storing en toch problemen met je telefonie?

  • Wellicht kan dit je helpen?

    Dit zijn de mogelijke oorzaken:

    • Een storing bij je internetprovider. Kijk daarvoor op de website van je eigen provider of er bekende problemen zijn.
    • Een storing in je netwerk. Dit kan bijvoorbeeld een router of switch zijn die niet naar behoren werkt. Neem contact op met je netwerkbeheerder als je vermoedt dat het probleem aan je netwerk ligt.

    Blijf je problemen houden?

    • Zie hieronder ook onze veelgestelde vragen en handleidingen.
    • Lukt het daarmee niet, bel ons dan op 03 303 4000. Ons team helpt je graag verder.
  • Mijn telefoons werken niet meer

    Als je telefoons niet meer werken, probeer dan eerst het volgende:

    Reset je router

    Haal  10 seconden het stroom van je router. Je internetverbinding ververst zich en je toestellen gaan zich opnieuw registreren. Dit lost heel veel problemen heel snel op.

    Reset je toestel

    Is het nog niet opgelost? Haal dan vervolgens 10 seconden het stroom van je toestel. Wacht 10 seconden en sluit je toestel weer aan. In het geval van een draadloze handset, haal dan het stroom van het basisstation.

    No luck? We helpen graag!

    Lukt het zo nog niet, kijk dan eens in onze handleidingen, of zoek in de veelgestelde vragen. Kom je er dan nog niet uit? Neem dan contact met ons op. Wij krijgen het zeker weer aan de praat voor je.

  • Doorschakelen naar mobiel of de Voys app

    Werkt je internet op kantoor of thuis niet? We hebben een snelle oplossing om toch bereikbaar te blijven.

    • Schakel je telefoonnummer door naar je GSM.
    • Gebruik de Voys 4G app. Hierop ben je gewoon bereikbaar op je zakelijke nummer en kun je ook uitgaand bellen via je account bij Voys.
  • Handleidingen

    voor Freedom en telefoons

  • Veelgestelde vragen

    en onze antwoorden daarop

Sms ontvangen tijdens storingen

Wil je tijdens storingen meteen op de hoogte worden gebracht? Meld je dan aan voor onze storingsberichtendienst. Je ontvangt dan zo snel mogelijk een sms op je mobiele telefoonnummer.