Gelukkige klanten

Een ongezouten mening

Van onze graag geziene klanten

Op deze pagina verzamelen en publiceren we de ervaringen van onze klanten op onze reviewpagina. Ook de beoordelingen met verbeterpunten komen direct online! Inmiddels hebben we ruim 100 reviews ontvangen. Hiernaast zie je het gemiddelde cijfer van het afgelopen jaar.

8.9
  • De Tollenaere NV

    Sammy Dierickx
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    10
  • Broodbaar

    Natalie
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Prettig contact?
    Prettig
    Pluspunten
    Er zijn in de aanloop wel een paar zaken misgelopen, of over het hoofd gezien, of vertraging opgelopen. Uiteindelijk is nu wel alles ok
    8
  • Freelanceoffices

    Claude Deschildre
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Pluspunten

    Alles verloopt heel vlot, van elektronische offerte over bestelling naar levering en afhandeling.
    Gewoon top.

    Verbeterpunten

    Geen.

    10
  • Linee

    alain vanderlinden
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Pluspunten

    Mijn contactpersoon was/is Sara Van Hecke.
    Zij heeft me heel goed geadviseerd, en na installatie ook geholpen met bepaalde instellingen als ik ze zelf niet kon vinden. Dus bij deze mijn complimenten voor de fijne service, bedankt Sara!

    10
  • Digital Dot BVBA

    Sofie Demeyer
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    10
  • Orato

    Nele De Keyser
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Pluspunten

    Er is actief meegezocht naar een oplossing voor het probleem met de onbereikbare telefoonnummers, dat was fijn.

    9
  • FOONLAB

    Gordon
    Gelukkig met de oplossing?
    Niet tevreden, niet ontevreden
    Pluspunten
    Omdat er niet altijd een 4g verbinding is, heb soms slechte ontvangst..
    6
  • CrossCast Talent Pool

    Miet
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Pluspunten

    Vooral vriendelijke en behulpzame klantenservice!

    Verbeterpunten

    Voorlopig nog niet.

    9
  • nmt logistics nv

    pieter faes
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    10
  • Fudev BVBA

    Parcifal Coeman
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Pluspunten

    Duidelijke app en site! Zeer gebruiksvriendelijke en een duidelijke kostenbesparende doch innovatieve telefoonoplossing voor ons bedrijf!

    10
  • ELCOM Elektronica BVBA

    Ludwig Berkmans
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Pluspunten

    Alles prima verlopen bij Voys. Als de andere operatoren ( lees Proximus, Orange, Telenet ) beter willen meewerken aan de overstap zou alles nog vlotter verlopen.

    10
  • Tafel Sint jan

    Pascal
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    10
  • Tandartsenpraktijk Linsen Bvba

    Johan Linsen
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Pluspunten
    Heel tevreden van de communicatie met Eva via telefoon en mail, goede assistente naar programmatie van belplan. Voor de rest is alles simpel en duidelijk in het dashboard, makkelijk te bedienen en aan te passen naar behoefte van het moment. Leuke 'bijkomstigheid' zijn de stats van het telefoonverkeer, leerrijk! De overstap van de oude provider naar Voys ging vlot, ondanks de ‘moeilijke houding’ van de oude proivider ( Belgacom). Blij dat we uiteindelijk de stap gezet hebben naar cloud based centrale en telefonie. Klaar voor de toekomst.
    Verbeterpunten
    Voorlopig geen.
    8
  • JOVASTCO bvba

    Johan Van Strijthem
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Pluspunten
    Speciale dank aan Nina Morsa om die extra kilometer te nemen om het nummer over te dragen van mijn vorige provider ADD CONCEPT naar VOYS. Ik werd goed begeleid van A tot Z.
    10
  • B-STAR

    Bjorn Toebat
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Pluspunten
    Zeer tevreden over de prijs en kwaliteit van jullie dienstverlening en zodra een uitbreiding zich opdringt zal ik het niet laten dit door jullie te laten verzorgen.
    10
  • metrotax

    Marc Vens
    Gelukkig met de oplossing?
    Niet tevreden, niet ontevreden
    Pluspunten
    frans taal zit niet in jullie standaardaanbieding
    Verbeterpunten
    hulp voor app installatie onvoldoende
    5
  • Lievamex

    Sandra Sellekaerts
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    10
  • Syndicusdiensten.be (BVBA Jeta)

    Jelle De Brauwer
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Pluspunten
    Geen.
    Verbeterpunten
    Persoonlijke uitleg omtrent de installatie van extra features, zoals nummerherkenning (handleidingen).
    9
  • Kasteel de Schans

    Marcel Swelseb
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Pluspunten
    no-nonsense vriendelijke en doeltreffende dienstverlening. Je wordt als klant gezien, gehoord en geholpen.
    Verbeterpunten
    Zelf gebruiken we met meerdere gebruikers, meerdere nummers met dus meerdere belplannen waarin dagelijks de routing wisselt. Op het dashboard kan dit via bereikbaarheid voor 1 gebruiker snel aangepast worden. Als een admin gebruiker deze bereikbaarheid optie voor alle gebruikers zou kunnen aanpassen zou de applicatie helemaal perfect zijn (voor ons). Op de dienstverlening valt volgens mij niets te verbeteren.
    10
  • finacor

    tom laloo
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Pluspunten
    overschakeling is vlot verlopen, telefoondienst werkt goed.
    Verbeterpunten
    niet echt een punt opgemerkt om negatief over te zijn
    9
  • Energie I&V Belgie

    Dieter Jong
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    10
  • Wegwijzer vzw

    Filip
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Pluspunten
    Tot nader order - :-) - zijn wij bijzonder tevreden over Voys! Technisch is alles dik in orde. Maar daar bovenop heeft Voys een onwaarschijnlijk klantgerichte aanpak. Niets lijkt die mensen te veel of te lastig. Meer: ze contacteren je zelf met de vraag of ze nog iets voor je kunnen doen. Vooruitstrevende technologie, gekoppeld aan een zeer menselijke, persoonlijke aanpak: een succesmix. Niet twijfelen!
    10
  • Humida bvba

    Stijn Gilis
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Pluspunten
    Voys is ook een oplossing voor KMO's die willen besparen op hun telefoonrekening. Professioneel, innovatief en eenvoudig is troef bij Voys. Wij zijn heel tevreden over de diensten die Voys aanbied.
    10
  • Comsol-IT

    Steven Kumps
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    10
  • GNC INVEST nv/sa

    Thomas Deroy
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Pluspunten
    Ik moet zeggen dat onze overstap prettig verlopen is. Leuk contact met Nina, die absoluut haar best doet om alles in goede banen te laten lopen. Op zich loopt alles perfect, doch is het even wennen met de nieuwe functies en aanpassen. Maar eens we dat door zijn, ben ik er van overtuigd dat het vlekkeloos zal verlopen. groeten Thomas
    9
  • DayCare-Solutions

    Christoff
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Pluspunten

    Van een gewone telefoonlijn naar een telefooncentrale in de cloud gaan was top!
    Ook supergoed verder geholpen bij het configureren van de centrale (thanks Nina !!!)
    Alles verloopt zeer vlot en vooral meer gestructureerd... een feature die wij niet meer kunnen missen.

    Bedankt Voys

    9
  • Qual-IT

    Aaron Tytgat
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Pluspunten

    Zeer tevreden van de communicatie via mail, diensten werden perfect uitgelegd.
    De overstap van de oude provider naar Voys ging vlot.

    Het systeem van Voys is zeer gemakkelijk en gebruiksvriendelijk. Voor bedrijven als voor prive.
    Zeker aan te raden, 4G is er overal in belgië, dus ben je praktisch altijd berijkbaar via de smartphone.
    Tevens is de app zeer handig!

    Om toch een minpuntje te geven, je kan de beltoon op de iphone (nog) niet wijzigen. Wat dan wel een vooreel is, is dat ze luisteren naar hun klanten & ze dit waarschijnlijk later gaan impleteren.

    Aaron

    10
  • House Presentation

    Alain Franzolini
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Pluspunten

    Ik werk alleen in een opstartende zaak en het is belangrijk dat ik bereikbaar be via een landlijn en daarbij faciliteiten heb zoals automatisch antwoord, doorschakelen en voicemail berichten die naar m'n email gestuurd worden. Dit alles voor een zeer democratische prijs.

    9
  • Mamajoer

    Erwin in de Braekt
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    10
  • BMK Vastgoed

    Kempenaers
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Pluspunten
    Bij de app zie ik niet het tijdstip van de oproepen. Dat is erg lastig om te achterhalen wie me gebeld heeft...
    9