Gelukkige klanten

Een ongezouten mening

Van onze graag geziene klanten

Op deze pagina verzamelen en publiceren we de ervaringen van onze klanten op onze reviewpagina. Ook de beoordelingen met verbeterpunten komen direct online! Inmiddels hebben we ruim 100 reviews ontvangen. Hiernaast zie je het gemiddelde cijfer van het afgelopen jaar.

8.9
  • Keiretsu Belgium B.V.B.A.

    Hugo Hauspie
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Prettig
    Verbeterpunten
    -
    10
  • Waasland Security

    Dave
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    We zijn zeer tevreden over Voys. Zowel tijdens het sales traject als tijdens de omschakeling waren we uiterst tevreden. Alles is heel vlot verlopen en ons project werd nauwkeurig door Nina opgevolgd. De applicatie zelf oogt zeer mooi en overzichtelijk. Echt een aanrader voor een flexibel belplan.
    Verbeterpunten
    We hebben eens een support vraag gelanceerd voor een probleem met één van onze bestaande toestellen en daar hebben we helaas nooit feedback van ontvangen. Gelukkig heeft toen onze eigen IT dienst een oplossing gevonden. Dat de support van voys nooit heeft teruggebeld vinden we wel jammer.
    10
  • Opti-Assura BVBA

    Patrick Lippens
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    Het zou leuk zijn moest het ook mogelijk zijn om te zien welke nummer één bepaalde oproep heeft aangenomen en of die oproep eventueel door niemand werd aangenomen.
    Verbeterpunten
    -
    9
  • BRINGTON EUROPE NV

    Mi
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Verbeterpunten
    -
    10
  • X-SANATEC

    Ben Reynders
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Pluspunten
    Vlotte start, met een aantal kleine opstartprobleempjes die snel en efficient werden opgelost.
    Verbeterpunten
    -
    9
  • De Tollenaere NV

    Sammy Dierickx
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Prettig contact?
    Zeer prettig
    Verbeterpunten
    -
    10
  • Broodbaar

    Natalie
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Prettig contact?
    Prettig
    Pluspunten
    Er zijn in de aanloop wel een paar zaken misgelopen, of over het hoofd gezien, of vertraging opgelopen. Uiteindelijk is nu wel alles ok
    Verbeterpunten
    -
    8
  • Freelanceoffices

    Claude Deschildre
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Pluspunten

    Alles verloopt heel vlot, van elektronische offerte over bestelling naar levering en afhandeling.
    Gewoon top.

    Verbeterpunten

    Geen.

    10
  • Linee

    alain vanderlinden
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Pluspunten

    Mijn contactpersoon was/is Sara Van Hecke.
    Zij heeft me heel goed geadviseerd, en na installatie ook geholpen met bepaalde instellingen als ik ze zelf niet kon vinden. Dus bij deze mijn complimenten voor de fijne service, bedankt Sara!

    Verbeterpunten
    -
    10
  • Digital Dot BVBA

    Sofie Demeyer
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Verbeterpunten
    -
    10
  • Orato

    Nele De Keyser
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Pluspunten

    Er is actief meegezocht naar een oplossing voor het probleem met de onbereikbare telefoonnummers, dat was fijn.

    Verbeterpunten
    -
    9
  • FOONLAB

    Gordon
    Gelukkig met de oplossing?
    Niet tevreden, niet ontevreden
    Pluspunten
    Omdat er niet altijd een 4g verbinding is, heb soms slechte ontvangst..
    Verbeterpunten
    -
    6
  • CrossCast Talent Pool

    Miet
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Pluspunten

    Vooral vriendelijke en behulpzame klantenservice!

    Verbeterpunten

    Voorlopig nog niet.

    9
  • nmt logistics nv

    pieter faes
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Verbeterpunten
    -
    10
  • Fudev BVBA

    Parcifal Coeman
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Pluspunten

    Duidelijke app en site! Zeer gebruiksvriendelijke en een duidelijke kostenbesparende doch innovatieve telefoonoplossing voor ons bedrijf!

    Verbeterpunten
    -
    10
  • ELCOM Elektronica BVBA

    Ludwig Berkmans
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Pluspunten

    Alles prima verlopen bij Voys. Als de andere operatoren ( lees Proximus, Orange, Telenet ) beter willen meewerken aan de overstap zou alles nog vlotter verlopen.

    Verbeterpunten
    -
    10
  • Tafel Sint jan

    Pascal
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Verbeterpunten
    -
    10
  • Tandartsenpraktijk Linsen Bvba

    Johan Linsen
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Pluspunten
    Heel tevreden van de communicatie met Eva via telefoon en mail, goede assistente naar programmatie van belplan. Voor de rest is alles simpel en duidelijk in het dashboard, makkelijk te bedienen en aan te passen naar behoefte van het moment. Leuke 'bijkomstigheid' zijn de stats van het telefoonverkeer, leerrijk! De overstap van de oude provider naar Voys ging vlot, ondanks de ‘moeilijke houding’ van de oude proivider ( Belgacom). Blij dat we uiteindelijk de stap gezet hebben naar cloud based centrale en telefonie. Klaar voor de toekomst.
    Verbeterpunten
    Voorlopig geen.
    8
  • JOVASTCO bvba

    Johan Van Strijthem
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Pluspunten
    Speciale dank aan Nina Morsa om die extra kilometer te nemen om het nummer over te dragen van mijn vorige provider ADD CONCEPT naar VOYS. Ik werd goed begeleid van A tot Z.
    Verbeterpunten
    -
    10
  • B-STAR

    Bjorn Toebat
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Pluspunten
    Zeer tevreden over de prijs en kwaliteit van jullie dienstverlening en zodra een uitbreiding zich opdringt zal ik het niet laten dit door jullie te laten verzorgen.
    Verbeterpunten
    -
    10
  • metrotax

    Marc Vens
    Gelukkig met de oplossing?
    Niet tevreden, niet ontevreden
    Pluspunten
    frans taal zit niet in jullie standaardaanbieding
    Verbeterpunten
    hulp voor app installatie onvoldoende
    5
  • Lievamex

    Sandra Sellekaerts
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Verbeterpunten
    -
    10
  • Syndicusdiensten.be (BVBA Jeta)

    Jelle De Brauwer
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Pluspunten
    Geen.
    Verbeterpunten
    Persoonlijke uitleg omtrent de installatie van extra features, zoals nummerherkenning (handleidingen).
    9
  • Kasteel de Schans

    Marcel Swelseb
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Pluspunten
    no-nonsense vriendelijke en doeltreffende dienstverlening. Je wordt als klant gezien, gehoord en geholpen.
    Verbeterpunten
    Zelf gebruiken we met meerdere gebruikers, meerdere nummers met dus meerdere belplannen waarin dagelijks de routing wisselt. Op het dashboard kan dit via bereikbaarheid voor 1 gebruiker snel aangepast worden. Als een admin gebruiker deze bereikbaarheid optie voor alle gebruikers zou kunnen aanpassen zou de applicatie helemaal perfect zijn (voor ons). Op de dienstverlening valt volgens mij niets te verbeteren.
    10
  • finacor

    tom laloo
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Pluspunten
    overschakeling is vlot verlopen, telefoondienst werkt goed.
    Verbeterpunten
    niet echt een punt opgemerkt om negatief over te zijn
    9
  • Energie I&V Belgie

    Dieter Jong
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Verbeterpunten
    -
    10
  • Wegwijzer vzw

    Filip
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Pluspunten
    Tot nader order - :-) - zijn wij bijzonder tevreden over Voys! Technisch is alles dik in orde. Maar daar bovenop heeft Voys een onwaarschijnlijk klantgerichte aanpak. Niets lijkt die mensen te veel of te lastig. Meer: ze contacteren je zelf met de vraag of ze nog iets voor je kunnen doen. Vooruitstrevende technologie, gekoppeld aan een zeer menselijke, persoonlijke aanpak: een succesmix. Niet twijfelen!
    Verbeterpunten
    -
    10
  • Humida bvba

    Stijn Gilis
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Pluspunten
    Voys is ook een oplossing voor KMO's die willen besparen op hun telefoonrekening. Professioneel, innovatief en eenvoudig is troef bij Voys. Wij zijn heel tevreden over de diensten die Voys aanbied.
    Verbeterpunten
    -
    10
  • Comsol-IT

    Steven Kumps
    Gelukkig met de oplossing?
    Zeer tevreden
    Verbeterpunten
    -
    10
  • GNC INVEST nv/sa

    Thomas Deroy
    Gelukkig met de oplossing?
    Tevreden
    Pluspunten
    Ik moet zeggen dat onze overstap prettig verlopen is. Leuk contact met Nina, die absoluut haar best doet om alles in goede banen te laten lopen. Op zich loopt alles perfect, doch is het even wennen met de nieuwe functies en aanpassen. Maar eens we dat door zijn, ben ik er van overtuigd dat het vlekkeloos zal verlopen. groeten Thomas
    Verbeterpunten
    -
    9