Hoe stel ik openingstijden in?

Geschreven door Laatst bijgewerkt: 11/09/2016

Hoe stel ik openingstijden in?

Openingstijden is een zeer handige functionaliteit als je niet 24 uur per dag de telefoon wilt beantwoorden. Door je openingstijden in te stellen, weet je beller altijd waar hij of zij aan toe is (en krijgt hij geen dode lijn). Je stelt het als volgt in:

  • Ga naar beheer en vervolgens naar openingstijden. Klik op toevoegen.
  • Geef de openingstijdengroep een beschrijving.
  • Vul vervolgens je openingstijden en de dagen van de week in. In onderstaand voorbeeld is een bedrijf open van maandag t/m vrijdag van 08.30 t/m 17.30 uur.
  • Met het plusje kun je een openingstijdgroep nog specifieker inrichten. Zo kun je bijvoorbeeld instellen dat je open bent van 9.00 – 12.00 uur en van 13.00 – 17.00 uur in.
  • Als er alleen dagen worden aangevinkt en geen tijd wordt ingevuld, dan geldt de instelling voor de gehele dag.
  • De standaard openingstijden gelden het gehele jaar dus de periode kan ongewijzigd blijven.
Geluidsmelding 2

Openingstijden in het belplan toevoegen

  • Ga vervolgens naar belplan
  • Klik op jouw telefoonnummer.
  • Kies bij stap 1 voor Openingstijden.

Er verschijnen automatisch een aantal stappen:

  • Voldoet aan: de beller belt binnen openingstijden.
  • Voldoet niet aan: de beller belt buiten openingstijden.

Tip: maak ook direct een openingstijdengroep aan voor de vakantie- en feestdagen. Laat alle dagen en tijden hierin leeg. Dit bespaart stress op de vrijdagmiddag om 17.00 uur voor de vakantie ūüėČ

Toch een collega spreken?

Kom je er niet uit of kun je niet goed vinden wat je zoekt? Geen probleem.

Bel ons op 03 303 4020, stuur een e-mail naar support@voys.be of start een chat hier rechts onderin. Samen komen we er wel uit!