Veelgestelde vragen

Loop je tegen problemen aan met het instellen van je belplan in Freedom of het configureren van een toestel? Dan ben je hier aan het juiste adres.

Kan ik als particulier klant worden?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Voys levert alleen telefonie aan bedrijven. Als zelfstandige kun je wel klant worden. Hiervoor heb je minstens een eigen ondernemingsnummer voor nodig.

Hoe voeg ik een nieuw telefoonnummer toe?

Een nieuw telefoonnummer toevoegen is heel eenvoudig. Je kunt zelf een nieuw nummer aanmaken in freedom.voys.be Ga in de paarse balk naar beheer en vervolgens naar telefoonnummer. Klik op toevoegen. Kies eerst het netnummer. Dat moet het netnummer van het vestigingsadres zijn. Kies het aantal nummers dat je wilt aanmaken. Geef het nummer desgewenst een beschrijving en sla het op. […]

Hoe stel ik een voicemail in?

Wanneer je niet bereikbaar bent kunnen bellers een bericht achterlaten. Dit ingesproken bericht sturen we dan naar jouw e-mailadres en kun je dus eenvoudig afspelen op computer, tablet of smartphone. Deze dienst is gratis! Zo maak je een nieuwe voicemail aan: Klik op toevoegen Voicemail box Kies een driecijferig nummer, bijvoorbeeld 501, waaraan je de voicemail kunt herkennen. Beschrijving Vul […]

Heb ik een toestel nodig?

Niet nodig Nee, je hebt geen vaste toestellen nodig. Onze dienst werkt volledig via een app die je installeert op je GSM.

Waar vind ik mijn facturen?

Je vindt de facturen vinden in freedom.voys.be. Ga rechtsbovenin naar ‘Account‘ en kies daar voor ‘Facturatie en dan voor ‘Facturen‘. Daar vind je de complete lijst met facturen van de afgelopen tijd. Uiteraard sturen we ook elke maand de factuur naar je e-mailadres. Wil je het e-mailadres aanpassen, dan kan dat rechtsbovenin in ‘Freedom’ onder ‘Account’ -> Administratie’ -> ‘Factuurgegevens’.

Hoe stel ik het belplan in?

In een belplan stel je in wat er moet gebeuren als je telefoonnummer gebeld wordt. We raden je aan om de beller niet langer te laten wachten dan 30 seconden voor hij of zij iemand aan de lijn krijgt. Ga naar freedom.voys.be. Navigeer naar Belplan in de paarse balk en klik op Toevoegen. Selecteer bij de suggesties het nummer waarvoor […]

Hoe stel ik een melding in?

Een welkomstboodschap of andere melding instellen doe je eenvoudig zelf. De voicemail stel je ergens anders in. Voordat je een melding kan instellen moet je een geluidsmelding hebben toegevoegd in de beheeromgeving. Ga naar freedom.voys.be. Navigeer naar beheer en vervolgens naar meldingen. Klik op toevoegen en geef de melding vervolgens een naam. Kies het juiste geluidsbestand en klik op opslaan. […]

Hoe stel ik openingstijden in?

Hoe stel ik openingstijden in? Openingstijden is een zeer handige functionaliteit als je niet 24 uur per dag de telefoon wilt beantwoorden. Door je openingstijden in te stellen, weet je beller altijd waar hij of zij aan toe is (en krijgt hij geen dode lijn). Je stelt het als volgt in: Ga naar beheer en vervolgens naar openingstijden. Klik op […]

Hoe werkt een testcontract?

Een testcontract vraag je aan als je nog niet zeker bent of dit de dienst is waar je naar op zoek bent. Zonder risico’s probeer je het gewoon een maand uit. In de eerste maand betaal je alleen gebruikskosten en de maandelijkse kosten per dienst. De eenmalige kosten worden een maand opgeschoven (mits je natuurlijk klant blijft). Bevalt het goed? Dan […]

Hoe werkt de Voys App?

Met de Voys App kun je uitgaand bellen met je zakelijke nummer dat bij Voys is ondergebracht en je kunt je bereikbaarheid ermee wijzigen. Download de Voys app!    Open de Voys app, voer je inloggegevens van freedom.voys.be en je mobiele telefoonnummer in. Als je iemand wilt gaan bellen, gebeurt het volgende: Voer het gewenste telefoonnummer in. Je smartphone stuurt […]