Veelgestelde vragen

  • Is mijn netwerk geschikt? veelgestelde-vragen

    Over het algemeen zijn de meeste internetverbindingen geschikt voor de diensten van Voys. Toch zijn…

  • Kan ik als particulier klant worden? veelgestelde-vragen

    Nee, dat is helaas niet mogelijk. Voys levert alleen telefonie aan bedrijven. Als zelfstandige kun je…

  • Hoe voeg ik een nieuw telefoonnummer toe? veelgestelde-vragen

    Een nieuw telefoonnummer toevoegen is heel eenvoudig. Je kunt zelf een nieuw nummer aanmaken in…

  • Hoe stel ik een voicemail in? veelgestelde-vragen

    Wanneer je niet bereikbaar bent kunnen bellers een bericht achterlaten. Dit ingesproken bericht sturen we…

  • Heb ik een toestel nodig? veelgestelde-vragen

    Niet nodig Nee, je hebt geen vaste toestellen nodig. Onze dienst werkt volledig via een…

  • Waar vind ik mijn facturen? veelgestelde-vragen

    Je vindt de facturen vinden in freedom.voys.be. Ga rechtsbovenin naar ‘Account‘ en kies daar voor ‘Facturatie…

  • Hoe stel ik het belplan in? veelgestelde-vragen

    In een belplan stel je in wat er moet gebeuren als je telefoonnummer gebeld wordt….

  • Hoe stel ik een melding in? veelgestelde-vragen

    Een welkomstboodschap of andere melding instellen doe je eenvoudig zelf. De voicemail stel je ergens…

  • Hoe stel ik openingstijden in? veelgestelde-vragen

    Hoe stel ik openingstijden in? Openingstijden is een zeer handige functionaliteit als je niet 24…

  • Hoe werkt een testcontract? veelgestelde-vragen

    Een testcontract vraag je aan als je nog niet zeker bent of dit de dienst…

  • Hoe werkt de Voys App? veelgestelde-vragen

    Met de Voys App kun je uitgaand bellen met je zakelijke nummer dat bij Voys…

Toch een collega spreken?

Kom je er niet uit of kun je niet goed vinden wat je zoekt? Geen probleem.

Bel ons op 03 303 4020, stuur een e-mail naar support@voys.be of start een chat hier rechts onderin. Samen komen we er wel uit!