Meeluisteren: hoe regelt jouw collega klantcontacten?

Meeluisteren: hoe regelt jouw collega klantcontacten?

Met de module meeluisteren kan je meeluisteren met gesprekken van je collega’s. Handig voor wanneer je een nieuwe collega aan het inwerken bent of benieuwd bent hoe een collega zijn gesprekken voert. Alleen beheerders van Freedom kunnen instellen wie er bij wie kan meeluisteren. Zorg ervoor dat je je collega’s op de hoogte brengt van de meeluisterfunctie.

De meeluister module aanmaken

Intern nummer

Kies hier een driecijferig nummer dat je intoetst om met een bepaald toestel mee te luisteren.

Tip: Kies hetzelfde nummer als het VoIP-account, maar verruil het eerste getal met een 5, dus 201 wordt 501. Zo onthoud je het meeluister nummer makkelijker.

Beschrijving 

Hier kan je kwijt voor wie de meeluister module is.

Wachtwoord

Vul hier een numeriek wachtwoord in dat je intoetst voordat je kunt meeluisteren. Je kan dit veld ook leeg laten, dan hoef je niets in te toetsen.

Alle extensies

  • Vink dit aan en je kan met alle toestellen meeluisteren.
  • Vink je hem niet aan, dan kun je kiezen met welke VoIP-accounts je kunt meeluisteren.
image

Hoe luister ik mee?

  • Toets op een toestel of de Webphone het interne meeluisternummer in.
  • Druk op de ‘belknop’ (gevolgd door een wachtwoord als je die hebt aangemaakt) en begin met meeluisteren.

Veelgestelde vragen

Ik heb meerdere VoIP-accounts toegevoegd aan het meeluister nummer, hoe weet ik met wie ik mee kan luisteren?
  • Toets op een toestel of de Webphone het interne meeluisternummer in.
  • Druk op de ‘belknop’ en begin met meeluisteren.
  • Als je wilt switchen naar een ander gesprek, druk dan op het *.
✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder op de pagina om een afspraak in te plannen!