Gesprekken

Geschreven door Laatst bijgewerkt: 11/03/2020

Gesprekken vind je in Freedom. Klik in de paarse balk op ‘Gesprekken’. Onder gesprekken vind je alle informatie over de gevoerde gesprekken. Ook kun je hier de gesprekken terugvinden die zijn opgenomen, als je de functionaliteit gespreksopname hebt geactiveerd.

De gespreksgeschiedenis

Linkerkant

Aan de linkerkant zie je de informatie van de gesprekken.

Rechterkant

Aan de rechterkant van je statistieken kun je de filters vinden. Hiermee filter je eenvoudig de gewenste informatie. Filter op de volgende variabelen:

  • Begin datum: selecteer hier de begindatum.
  • Begin tijd: selecteer hier de begintijd.
  • Einddatum: selecteer hier de einddatum van je filter. Let op: deze mag niet meer dan 30 dagen na de begindatum zijn.
  • Eind tijd: selecteer hier de eindtijd van je zoekopdracht.
  • Zoek specifiek telefoonnummer: wil je zoeken op een bepaald telefoonnummer of intern nummer? Vul hier het vaste, mobiele of interne nummer in.
  • Toon alleen gemiste oproepen: vink dit aan wanneer je alleen de oproepen wilt zien die je gemist hebt.
  • Gespreksrichting: Wil je enkel de inkomende of uitgaande gesprekken weergeven, selecteer hier de juiste. Beide kan natuurlijk ook
  • Opnamen: Selecteer of je alleen de opgenomen gesprekken wil zien of de gesprekken zonder opname. Om beide te zien kies je allemaal. .
  • Totaliseer op: Kies uit de optie’s: geen, beller, gebeld naar, klant en account/gebelde nummer. De totalen vind je door hier account/gebelde nummer aan te klikken. Je kunt dan aflezen hoeveel er is gebeld per account of per telefoonnummer. Hierbij wordt bij ‘Aantal’ aangegeven hoeveel gesprekken hierin zitten en bij ‘gesprekstijd’ wordt de totale gespreksduur van deze gesprekken opgeteld. In de lijst worden nu kolommen zoals datum/tijd leeggelaten. Dit komt doordat een regel in de lijst uit meerdere gesprekken kan bestaan met verschillende data.

Toch een collega spreken?

Kom je er niet uit of kun je niet goed vinden wat je zoekt? Geen probleem.

Bel ons op 03 303 4020, stuur een e-mail naar support@voys.be of start een chat hier rechts onderin. Samen komen we er wel uit!