Call Me Now

Geschreven door Laatst bijgewerkt: 07/09/2019

Wat kan je met Call Me Now?

Een Call Me Now button is dé manier om van een bezoeker van je website een bellende klant te maken. Deze functionaliteit legt een telefonische verbinding tussen de bezoeker van een website en een medewerker van je bedrijf. De bezoeker vult zijn nummer in op de website. Onze telefooncentrale belt eerst dit nummer. Wanneer de bezoeker bevestigt dat hij dit gesprek heeft aangevraagd, belt de centrale jouw opgegeven telefoonnummer en zet het gesprek tussen de bezoeker en jou op.

Call Me Now aanmaken

  • Log in op Freedom
  • Klik in de menubalk op Beheer.
  • Selecteer Call me now.
  • Klik op toevoegen en ga akkoord met de kosten.
  • Vul hier de naam van de knop in, bijvoorbeeld Call Me Now homepage. Geef desgewenst een beschrijving.
  • Als type kun je kiezen tussen Basis en Branded. Bij Branded kun je de knop er zo uit laten zien als je zelf wilt, met toevoeging van je eigen huisstijl en logo. Je kunt eenvoudig eerst Basis kiezen en er later alsnog Branded van maken.
  • Door het A-nummer Caller ID in te vullen geef je aan welk nummer de bezoeker in beeld krijgt. Je kan kiezen uit het A-nummer, dit is dus het nummer van de websitebezoeker zelf of het B-nummer, dit is jouw nummer. Je kunt ook kiezen voor ‘Onderdrukt’. Dan krijgt de bezoeker ‘anoniem nummer’ in zijn beeldscherm te zien.
  • De bestemming is het nummer van de houder van de Call Me Now knop, oftewel het B-nummer
  • Bij Berichtentype, kun je kiezen voor Standaard of Aangepast. Kies je voor standaard dan hoort de klant onderstaande meldingen, kies je voor aangepast dan kun je zelf een melding toevoegen bij geluiden. 
  • De standaard bevestigingsmelding geeft het volgende weer: “Toets een 1 om dit gesprek aan te nemen of een 0 om te weigeren.” Dit voorkomt grap-gesprekken naar het Call Me Now nummer.
  • De standaard melding die de bezoeker te horen krijgt nadat hij de 1 heeft ingetoetst, is de doorverbindmelding: “Uw invoer is juist”
  • De standaard melding die de beller hoort als hij op de 0 heeft getoetst heet de blacklist-melding. De beller is dan geblokkeerd en zal niet nogmaals door dezelfde knop weer gebeld kunnen worden.
  • Klik op Opslaan
  • Er wordt nu een hash gegenereerd die zorgt voor de koppeling tussen jouw website en onze centrale

Call Me Now op je website

De aangemaakte Call Me Now knop dien je zelf op je website te zetten. Voor een uitgebreide uitleg kijk je op de technische wiki.

Toch een collega spreken?

Kom je er niet uit of kun je niet goed vinden wat je zoekt? Geen probleem.

Bel ons op 03 303 4020, stuur een e-mail naar support@voys.be of start een chat hier rechts onderin. Samen komen we er wel uit!