In mei 2014 lanceerden we de Voys App. Een applicatie voor op je Android of iOS smartphone waarmee je je zakelijke leven makkelijker en leuker maakt. In anderhalf jaar tijd is de Voys App enkele duizenden keren gedownload. Veel van onze klanten maken er met veel plezier gebruik van en in de nabije toekomst gaat de app nog mooier worden…
Bellen bij Voys gaat via internet. Je hebt dus geen aansluitpunt voor een fysieke telefooncentrale in je pand meer nodig. Je telefooncentrale staat online, in de cloud. Voor klanten van Voys zitten daarin een rij mooie voordelen: een actuele gesprekkenlijst, gratis voicemail-naar-email, handige instellingen voor doorschakelingen, onze smartphone app en nog meer. Er zijn echter nog meer mogelijkheden die de…
Pakket Standaard.. eigenlijk best uitgebreid! Veel van onze nieuwe klanten zijn gewend aan een analoge lijn waar een telefoonnummer aan gekoppeld is. Die analoge lijn komt ergens uit de muur en daar zit een toestel op aangesloten die eigenlijk gewoon altijd rinkelt. Bij VoIP werkt dit anders: je kiest een nummer en een aantal toestellen (en daarmee accounts) dat je…
Is there any difference? Ondernemen en het ondernemerschap an sich zijn de laatste jaren behoorlijk veranderd. Waar je ‘vroeger’ alleen al je handen vol had aan de kernaspecten van het zakendoen zoals organiseren, activeren, reageren, is dat tegenwoordig nog lang niet genoeg. Nieuwe media nemen een steeds groter wordende rol in als het gaat om ondernemen. Aan de andere kant…
Met telefonie zet je een gesprek op tussen twee personen die niet binnen gehoorsafstand van elkaar zijn. Heel eenvoudig, maar misschien ook wel iets té eenvoudig. Er is zoveel meer mogelijk. Beste telefonische gebruikerservaring We bespreken de mogelijkheden zonder webkoppelingen, maar die elke klant van Voys eenvoudig kan aanmaken. Dit zijn functionaliteiten die ervoor zorgen dat jij en jouw klanten zo…
Toen Jurrien, wiens advies ik altijd zeer waardeer, tegen me zei dat hij ‘een fantastische nieuwe tool voor team communicatie’ had gevonden, was ik sceptisch. Met e-mail, Google Hangouts, WhatsApp, Telegram, LinkedIn, Facebook en Twitter had ik eigenlijk al té veel communicatiemogelijkheden. Vervolgens belde Bas, mijn collega in Zuid-Afrika: “Ik heb een tool gevonden die communicatie tussen teams voor altijd…